test
Znaleziono 110 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "tasbud"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
13.12.2018 (miesiąc temu)
13.12.2018 (miesiąc temu)
znam to .....tylko, że czekamy dłużej, nasza faktura zniknęła bo podobno osoba która ją przyjmowała już nie pracuje. Co ma jedno do drugiego ...nie wiem.
użytkownik
07.10.2018 (3 miesiące temu)
07.10.2018 (3 miesiące temu)
Zlodzieje i oszusci
Nie polecam
użytkownik
13.02.2018 (11 miesięcy temu)
13.02.2018 (11 miesięcy temu)
a co powiesz na to, ze podwykonawca wykonal swoja prace zetelnie i dzis jest juz 43 dziuen od wystawienia faktury,a tasbud nadal niewyplacil pieniedzy. Wg umowy poweinien wyplacvic pieniadze po 30 dniach.i co ty na to?
użytkownik
24.01.2018 (11 miesięcy temu)
24.01.2018 (11 miesięcy temu)
@#DobrzeSięZastanów, możesz wyjaśnić swój komentarz? Ogólnie nie polecasz rozpoczęcia pracy w F.B.I. tasbud S.A.. Jak wyglądała całość Twojej współpracy z firmą? Twój uargumentowany wpis będzie ważnym źródłem informacji dla wszystkich użytkowników tego forum, którzy rozważają zatrudnienie w F.B.I. tasbud S.A.
użytkownik
22.01.2018 (11 miesięcy temu)
22.01.2018 (11 miesięcy temu)
chyba cię okłamał
użytkownik
20.01.2018 (11 miesięcy temu)
20.01.2018 (11 miesięcy temu)
Jeśli ktoś nie ma kryzysu zawodowego to nie polecam.
użytkownik
05.01.2018 (rok temu)
05.01.2018 (rok temu)
Kilka słów odnośnie rekrutacji, prowadzona nomen omen przez przemiłą Panią - Dyrektor Personalną. Rozmowa bardzo długa i przenudna. Pytania standard standardów, wszystkie typowe jakie mogą się pojawić na rekrutacji - wszystkie się pojawiły. Siedziba firmy... hmmmm.... mała i ciasna zdaje się być przeludniona. W oczekiwaniu na rozmowę dało się słyszeć stek przekleństw i kwaśnych żartów dochodzących z któregoś z pokoi... Ja rozumiem, że to budowlanka, ale radziłbym zdyscyplinować pracowników, a biuro, to nie budowa. Pozdrawiam.
użytkownik
15.12.2017 (rok temu)
15.12.2017 (rok temu)
xxxxxxx ciasnota kompletna, xxxxxxx odnośnie rekrutacji - brak feedebacku, nieprofesjonalnie
użytkownik
22.11.2017 (rok temu)
22.11.2017 (rok temu)
Fajna atmosfera polecam
użytkownik
24.10.2017 (rok temu)
24.10.2017 (rok temu)
Tak, jak najbardziej poszukujemy i serdecznie zapraszamy do współpracy.
użytkownik
20.10.2017 (rok temu)
20.10.2017 (rok temu)
Czy tasbud S.A. potrzebuje pracowników fizycznych?
użytkownik
19.10.2017 (rok temu)
19.10.2017 (rok temu)
Spoko firma i atmosfera
użytkownik
19.10.2017 (rok temu)
19.10.2017 (rok temu)
Zdecydowanie nie polecam
użytkownik
17.10.2017 (rok temu)
17.10.2017 (rok temu)
tasbud polecam dla chcących pracować i zarabiać !
użytkownik
16.10.2017 (rok temu)
16.10.2017 (rok temu)
Zdecydowanie nie polecam pracy w tej firmie.
użytkownik
10.10.2017 (rok temu)
10.10.2017 (rok temu)
To forum jest dla pracowników firmy a nie dla klientów. Ja nie narzekam a pracuję tu już wystarczająco długo.
użytkownik
01.10.2017 (rok temu)
01.10.2017 (rok temu)
Widziałem ofertę pracy dla kierownika budowy-projektu. Podpowiedzcie mi czy to nowa budowa czy zastępstwo ?
użytkownik
24.08.2017 (rok temu)
24.08.2017 (rok temu)
Czyżby F.B.I. tasbud planował nową inwestycję i szukają na budowę ludzi z nadzoru? Rzućcie info w tej sprawie.
użytkownik
19.08.2017 (rok temu)
19.08.2017 (rok temu)
Ja mam dobre relacje z firmą tasbud, nie narzekam pod żadnym względem. To jest solidna firma, ale często widziałem i znam od podszewki zachowania podwykonawców,
użytkownik
09.08.2017 (rok temu)
09.08.2017 (rok temu)
Mam pytanie czy praca specjalisty ds. gwarancji jest jeszcze aktualna? tasbud to spoko firma chociaż w budowlance można zawsze napisać coś złego.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "tasbud"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin