test
Znaleziono 28 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "synerte"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
26 paź (25 dni temu)
26 paź (25 dni temu)
Fajnie i rozwojowo wygląda praca w naszej firmie. Aktywnej na forum byłej koleżance dziękujemy za współpracę i życzymy śpiewających sukcesów.
użytkownik
12 paź (miesiąc temu)
12 paź (miesiąc temu)
Tak to wszystko prawda, również nie polecam tej firmy jako miejsca pracy. Atmosfera w pracy w biurze to porażka, każdy pod każdym dołki kopie. Kierowniczka dezorganizuje pracę poprzez zmienianie co chwilę koncepcji działania. Zrobisz jedno o co cię prosiła, za chwilę się drze przez telefon że jednak jej się odwidziało i że to wszystko twoja wina :D PARODIA
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Najśmieszniejsze jest to że wszystkie negatywne opinie z GOWORK znikają z prędkością światła...Pani Mariola trzyma rękę na pulsie...
użytkownik
19 wrz (2 miesiące temu)
19 wrz (2 miesiące temu)
Pracowałem, nie polecam, organizacja tragedia!
Zarobki i umowa również zostawia wiele do życzenia...
Znajoma pracowała w administracji- wytrzymała kilka miesięcy, razem z nią odeszło 3 pracowników biurowych...to mówi samo przez się! średnio co 6 miesięcy zmieniają się pracownice w kadrach...
Dziwię się że Pan Prezes nie reaguje na takie zarządzanie zasobami ludzkimi
użytkownik
18 cze (5 miesięcy temu)
18 cze (5 miesięcy temu)
synerte duzo lepsza firma zarobisz to samo w europie a nawet wiecej niz w mdm w usa robilem 2 lata ale sa co daja lepeij
użytkownik
6 kwi (7 miesięcy temu)
6 kwi (7 miesięcy temu)
Czy od czasu dodania ostatniej opinii poziom wynagrodzeń w synerte Sp. z o.o. uległ zmianie?
użytkownik
20 lut (9 miesięcy temu)
20 lut (9 miesięcy temu)
Firma synerte przyjmuje i lepsze stawki dają 6.50 do 7.5
użytkownik
18 lut (9 miesięcy temu)
18 lut (9 miesięcy temu)
Ja również słyszałem sporo dobrego o firmie. Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
użytkownik
24 sty (9 miesięcy temu)
24 sty (9 miesięcy temu)
Monter mechanik z doświadczeniem w Europie. Na jaką stawkę może liczyć?
użytkownik
15.09.2017 (rok temu)
15.09.2017 (rok temu)
Pracowalem w tej firmie i mam pozytywne zdanie. Firma miala przejsciowe problemy ale inwestuje w siebie i sie rozrasta. Zdobywajac coraz to wieksze kontrakty. Dobrze placa ale wymagaja zaangarzowania. Polecam....
użytkownik
26.08.2017 (rok temu)
26.08.2017 (rok temu)
Witam mozecie wiecej info? Ile placa dobrym spawacza za godzine? Nie chodzi mi o smarkaczy tylko czy fachowcy tam sa dobrze oplacani
użytkownik
25.06.2017 (rok temu)
25.06.2017 (rok temu)
mówicie ze słabo płaca propozycje maja całkiem całkiem kasa dobra mam zamiar nawiazac wspolprace jako spawac w tej firmie !?
użytkownik
19.06.2017 (rok temu)
19.06.2017 (rok temu)
mam zamiar isc do pracy do tej firmy jako spawacz poprosze konkretne opinie i argumenty dlaczego ta firma jest kiepska
użytkownik
19.06.2017 (rok temu)
19.06.2017 (rok temu)
kazdy sie wypowiada ale zeby tak cos konkretnego napisac to niema takiej osoby
użytkownik
27.03.2017 (rok temu)
27.03.2017 (rok temu)
Witam,jak wygląda praca w tej firmie na stanowisku Elektromontera?Pracował ktoś?Jesli tak to proszę o opinie z góry dzieki.Pozdrawiam
użytkownik
08.02.2017 (rok temu)
08.02.2017 (rok temu)
Tak i mogę powiedzieć, że sprawiali dobre wrażenie, ale telefonu w umówionym terminie od niech nie było i ja też się już nie dopytywałem.
użytkownik
07.02.2017 (rok temu)
07.02.2017 (rok temu)
tam to w ogóle "standardy" dziwne... nie polecam firmy
użytkownik
07.02.2017 (rok temu)
07.02.2017 (rok temu)
chyba standard. nie polecam tej firmy! aplikowałeś tam??
użytkownik
30.01.2017 (rok temu)
30.01.2017 (rok temu)
Czy brak telefonu w umówionym terminie to standard w tej firmie?
użytkownik
26.01.2017 (rok temu)
26.01.2017 (rok temu)
?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "synerte"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin