test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "state street"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
5 sty (18 dni temu)
5 sty (18 dni temu)
hindus na drugiej rozmowie od razu zaprosił mnie na 3
użytkownik
5 sty (18 dni temu)
5 sty (18 dni temu)
A długo czekałaś po rozmowach z hindusami na telefon ?
użytkownik
5 sty (18 dni temu)
5 sty (18 dni temu)
P.1 - Odpowiedź już uzyskałaś, P.2 W ogłoszeniu zawarte są dość szczegółowe wytyczne dotyczące stanowiska, dodatkowo poczytaj o Dyrektywach UCITS V i AIFMD, Angielski musisz mieć na poziomie swobodnej komunikacji. P3. O zarobkach jest mowa na tym forum, klimat zależy od teamu, więc trudno powiedzieć.
użytkownik
4 sty (19 dni temu)
4 sty (19 dni temu)
Prosze pomóżcie mi. Jestem zdesperowana, by znaleźć prace. Mam trzeci etap już 8 stycznia. Czego się spodziewać na rozmowie? Jakim angielskim muszę operować? FA A1.
użytkownik
3 sty (20 dni temu)
3 sty (20 dni temu)
To jak się przygotujesz do rozmowy skoro nie wiesz co to za dział ?
użytkownik
3 sty (20 dni temu)
3 sty (20 dni temu)
Hej Ludzie !
Skończyłem pogaduszki z Indiami, dostałem maila od hindusa, z czego mam się przygotować na interview i cisza .... Napisałem do niego i cisza ... To normalne ?
użytkownik
3 sty (20 dni temu)
3 sty (20 dni temu)
Rekrutacja to przebrnięcie przez Indyjski dział HR, potem rozmowa w biurze . Pytania masz na grupie
użytkownik
3 sty (21 dni temu)
3 sty (21 dni temu)
Tak, otrzymałam skierowanie, jednak nigdzie nie mogę zapisać się na badania.
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Ja ze swojej strony bardzo polecam. Człowiek naczyta się takich rzeczy i ma negatywne wyobrażenie, a taka jest prawda, że niezadowolony prawie zawsze napisze, a zadowolona osoba z małym prawdopodobieństwem będzie wyrażała swoją opinię na tego typu portalu. Napiszę tutaj, bo sam sporo czytałem i wiele się nauczyłem z waszych wypowiedzi. Po pierwsze jak ktoś chce to się spokojnie przygotuje z dostępnych materiałów (rozmowy + to co ludzie wysyłają na @) trzeba się przygotować na opóźnienia w przekazywaniu odpowiedzi z HR +. Odnośnie pracy to są działy gdzie szkolenie trwa nawet 6 miesięcy. Na początku macie szkolenie (tak mi się wydaje) minimum 3 miesiące, pierwszy miesiąc to same webexowe i classromowe szkolenia. Spokojna atmosfera, można się wiele nauczyć, systemy działają, na dostępy trzeba niekiedy trochę poczekać. Ogólnie ze swojej strony bardzo polecam - ludzie w teamie też są bardzo ok, pomocni i jest z kim pogadać. Pracujesz 7,5h, masz płacone jak za 8 - kawy, herbaty, wiele benefitów. Nie bazujcie na opiniach tylko sami sprawdźcie.
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Hej wszystkim.
Aplikuję na Depository Analyst, Associate 1 w Gdańsku, czy ktoś ma jakiekolwiek informację na tematy?
1. Proces rekrutacji
2. Co to za dział, czy trzeba mieć dużą wiedzę finansową i czy angielski średniozaawansowany styknie? (szybko się uczę, ale chodzi o to żeby nie mieć pod górę od początku
3. Zarobki i opinię o klimacie w pracy.
Będę wdzięczna za info
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Każdemu odradzam pracę w Fund Accounting Ireland. Nie mamy tutaj przerw, tyle co pójść na biegu do toalety. Pracy po uszy, non stop problemy z systemem, cały czas coś nie działa i nikogo to nie interesuje, że nie działa ma być zrobione na czas. Jeśli ktoś z was się tam dostanie, nie idźcie, taka dobra rada.
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
około 2500 na rekę
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Jak usunąć swój profil na myworkdayjob? Nigdzie nie mogę znaleźć tej opcji. Dzięki.
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
ktoś cos?
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Czy to prawda, że do takiej FA przyjmują z dość słabym angielskim? Wiem, że ten dział to straszny rak, ale jestem zdesperowany obecnie szukając pracy a mój angielski średnio mi pozwala na robotę w jakimś porządnym korpo. Prawda to?
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Marta pomogło ? dział TA wysłał mi umowę i skierowanie więc dlaczego Indie mają się tym zajmować skoro jesteś już przyjęty
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
PS : gdzie i kiedy zaczynacie pracę ? ja na Kazimierzu ;) 7 styczeń
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
Dzwon na recepcje
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
i dodatkowa TA z siedziby w Polsce, przekazało, że to Indie będą się ze mną dalej kontaktować w sprawie pierwszych dni
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
2 sty (21 dni temu)
mam taką samą sytuację jak @Marta, zero jakichkolwiek dalszych informacji
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "state street"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Radomsko
Działdowo

Mława

Kielce

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin