test
Znaleziono 508 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "silvan"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
24 paź (19 dni temu)
24 paź (19 dni temu)
Tak jak było już to tutej kilka razy wspomniane, jak się nie podoba komuś to proszę zmienić pracę..
użytkownik
23 paź (20 dni temu)
23 paź (20 dni temu)
To prawda, że większość sobie olewa. Niestety Ci, którzy pracowali od początku z wielkim zaangażowaniem też stracili motywację. Kto tu pracuje wie dlaczego tak się stało...
użytkownik
22 paź (21 dni temu)
22 paź (21 dni temu)
Smutne, ale prawdziwe..
użytkownik
21 paź (22 dni temu)
21 paź (22 dni temu)
Największy problem to taki, że nie każdy pracownik pracuje bo chce tylko musi i robi olewkę!
użytkownik
20 paź (23 dni temu)
20 paź (23 dni temu)
Atmosfera w pracy nie jest zbyt ciekawa. Pracownik = 24h niewolnik. Każde najmniejsze zaniedbanie jest karane karą finansową.Pracownicy domagają się swoich pieniędzy, ponieważ zawsze wypłaty wychodzą różne, a i tak na końcu ma rację pracodawca. Jak już kolega zdążył zauważyć- znaczna część szuka już nowego, bardziej rzetelnego pracodawcy. Każde prośby o lepszą płacę kończą się na rozmowach, a z dnia na dzień dochodzą nowe obowiązki. Osobiście NIE POLECAM ODDZIAŁU KATOWICKIEGO.
użytkownik
19 paź (24 dni temu)
19 paź (24 dni temu)
Uczciwe, czyste ręce, a i będzie to możliwe!
użytkownik
19 paź (24 dni temu)
19 paź (24 dni temu)
Kamil, trochę przesadziłeś ale da się zrobić!!
użytkownik
19 paź (24 dni temu)
19 paź (24 dni temu)
Zapraszam wszystkich chętnych do pracy do silvana, za 10 lat firma zrowna się lub przescignie firmy takie jak DHL lub Schenker. Zawsze są pieniądze na czas i zarabiamy więcej niż nasi koledzy !
użytkownik
18 paź (25 dni temu)
co to znaczy "pilotował ładunek" spedytor zleca ładunek a odpowida przewożnik-kierowca . Jakiś kołchoz tam u was, czy "robia was za dzieciaków" baranów strzyga z wełny?
użytkownik
17 paź (26 dni temu)
17 paź (26 dni temu)
Zanim złożycie CV sprawdźcie na transie status silvana jako płatnika.
użytkownik
17 paź (26 dni temu)
17 paź (26 dni temu)
Panie Zadowolony, to wybielanie firmy słabo coś Panu idzie, wie Pan? Sugerowanie pokrycia kosztów kradzieży grupie pracowników to żadne fanaberie, a autentyczne wydarzenia, które miały miejsce. O innych sytuacjach również można tu pisać i pisać, ale ten chyba obrazuje najprecyzyjniej styl zarządzania. Proszę się bardziej postarać!
użytkownik
17 paź (26 dni temu)
17 paź (26 dni temu)
Jasne, po kilku tygodniach będziesz mieć przekonanie, że to nie chore fanaberie zbuntowanych ludzi, tylko chory model zarządzania firmą i złe traktowanie ludzi... Szkoda czytać te ustawione komentarze, że jest tak dobrze.
użytkownik
16 paź (27 dni temu)
16 paź (27 dni temu)
Czy prowadzicie jakąś rekrutację w chwili obecnej do oddziału w Katowicach? Na jakie stanowiska?
użytkownik
16 paź (27 dni temu)
16 paź (27 dni temu)
Osoby, które są ambitne dowiedzą się o tym :)
Niestety nie każdemu jest to pisane. Za kilka tygodni dobrej pracy nie można od razu uznać pracownika jakimś wybitnym. Musi się wykazać. Niestety wiele osób po kilku miesiącach chciałoby już podwyżki i awanse a na to trzeba zapracować (chociażby stażem i dodatkowo podejściem, którego wielu osobom brakuje).
użytkownik
16 paź (27 dni temu)
16 paź (27 dni temu)
Nie ma czego ryzykować. W razie czego przyjdziesz - zobaczysz, że te komentarze to jakieś chore fanaberie zbuntowanych ludzi i zostaniesz z innym przekonaniem.
użytkownik
14 paź (29 dni temu)
14 paź (29 dni temu)
Proszę Komendantki, obłęd udzielony wymaga leczenia przez psychiatrę, stąd należy zwrócić się do niego o pomoc. Prawda jest najważniejsza, a wolność słowa gwarantuje KONSTYTUCJA.
użytkownik
14 paź (29 dni temu)
14 paź (29 dni temu)
Czy istnieje możliwość scedowania kary na rodziców?
użytkownik
14 paź (29 dni temu)
14 paź (29 dni temu)
Kto pracował w silvanie ten się w cyrku nie śmieje.
użytkownik
13 paź (30 dni temu)
13 paź (30 dni temu)
Czy ktoś nie dostał wypłaty na czas?
użytkownik
13 paź (30 dni temu)
13 paź (30 dni temu)
Polecam w końcu szanować swoich pracowników.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "silvan"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin