test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "samsung"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
20 lis (22 dni temu)
20 lis (22 dni temu)
Chciałybym sie podzielić moja opinia z formy z steico pracowalem 5 lat jak wół roboczy ogarniałem 3 maszyny w tym 3 ciagi jak jechaly sam na dwa ciagi zostawałem z pomoca jednego wózkowego.wiec takie mam podziekowanie za tyle lat pracy ze nie chca zrozumiec mnie ze nie odpowiada mnie placa i ciagle latanie za tonami nikt na to nie zwraca uwagi.tylko tony i nadgonianie pracy. Nikt na ciebie nie patrzy wszyscy sie martwia o swój stołek mistrz i brygadzista.Na nikogo nie zwracaja uwagi mysla sami o swoich sytuacjach.Jak maja dać podwyżki to mowia że są wstrzymane. taki zaklad nikt nikogo nie wymienia ludzie jedza w kurzu i chemi rakotwórczej. Wiec ludzie do was pytanie czy chcecie pracowac w takich warunkach. bo ja zaryzykowałem i dobrze na tym wyszłem po tej menczarni w tej pracy.Moja opina wstawia wielki minus. To samsung szanuje ludzi i wie jak to poprawic.
użytkownik
16 lis (27 dni temu)
16 lis (27 dni temu)
gdzie ukrainiec nie daje rady tam Polaka posle
xxxxxxx firma
tylko kasa
użytkownik
15 lis (27 dni temu)
15 lis (27 dni temu)
Proszę o kontakt, chciałbym dowiedzieć się czy są jakieś oferty pracy we Wronkach.
Wojtek
użytkownik
8 lis (miesiąc temu)
8 lis (miesiąc temu)
Nie do końca rozumiem, po co byłby Ci one potrzebne. Na tym wątku powinieneś skupiać się jedynie na dzieleniu się z innymi swoją opinią na temat firmy samsung jako pracodawcy. Jak zatem oceniłbyś atmosferą między jej pracownikami - jest na tyle dobra, że nie przeszkadza w efektywności pracy?
użytkownik
30 paź (miesiąc temu)
30 paź (miesiąc temu)
Szukałem pracy... znalazłem ogłoszenie pracy jako audytor.... Trzeba pojechać do Łodzi po samochód i na szkolenie aby się dowiedzieć jak sprawdzać ceny... Pracowałem w firmie ponad 3 miesiące. Na koordynatorów nie mogę złego słowa powiedzieć ale niestety na audyty już tak... Przeważnie startuje po 4 rano aby być na pierwszym sklepie o 6 rano bo 20 sklepów trzeba wyrobić... Trasy oczywiście na początku współpracy w koło komina i jeżeli w środę robimy trasę ponad 300km to w piątek będzie twoje miasto na audycie... tak było może przez 2 tygodnie aż się zaczęły trasy po 400-500km. Wygląda to tak będziemy do miasta A robimy tam 2 sklepy i jedziemy na jakąś wioskę 30km dalej i robimy kolejny sklep za stawkę 5 zł... Brak zwrotów za autostrady, parkingi strzeżone czy to nawet w strefie opłat podczas audytów... oraz brak zwrotów za kupno dupereli aby mieć paragon. Akurat tu zostałem oszukany bo zostałem poinformowany o zwrotach za takie rzeczy przez Panią Kamile K. Praca jest męcząca... często jest ponad 80 pozycji do zaznaczenia do tego jakieś 40 zdj oraz spisanie cen... Właściciele sklepów zdenerwowani bo robisz specjalnie audyt dzień przed dostawą lub w poniedziałek o 6 rano. Jak ktoś Myśli,że wyrobi te 20 sklepów x20 dni i osiągnie 2500 netto to jest w błędzie... zbliżając się do tego progu aby wskoczyć na lepszą kasę potrafią nie zaliczać ci audytów za krzywe zdjęcie lub nie widoczne towary bo światło ledowe daje po aparacie... Telefon samsung J3 2016 to złom który ciągle się zacina i ciągle pod ładowarką trzeba mieć. Aplikacja Merch... Nie wiem czy ktoś to wgl sprawdzał ale jeżeli mam 13 nazw win z czego 5 się powtarza to ewidentny błąd... Aplikacja toporna i nie chce współpracować z audytorem. Samochód z wypożyczalni express fiat fiorino 1.4b+lpg. Musisz pojechać na serwis i tracisz na tym pół dnia? Ich to nie obchodzi i po prostu nie zarabiasz... zatrudniając się w tej firmie nie myślałem, że te opinie na Internecie są prawdziwe ale jednak się przekonałem na własnej skórze o tym... A co do sklepów to błędne dane,meliny i ogólnie rozpierdziel... mam robić audyt jak firma cedc wypowiedziała miesiąc wcześniej sklepowi umowę... albo badanie potencjału rynku... jedziesz do sklepu typu żabka i robisz audyt alkoholu w sklepie który nie ma umowy... już widzę jak ktoś pozwala Ci robić zdj... Ogólnie to szkoda czasu zdrowia i nerwów na taką pracę. Ostatnio Ukrainiec się pytał ile zarabiam to jak usłyszał o wypłacie prawie 1900 zł i 2100 to mnie wysmiał bo oni za tyle by nie poszli do pracy... rejon to zachód polski
użytkownik
24 paź (miesiąc temu)
24 paź (miesiąc temu)
Drogi Wojciechu. Kamień z serca że nie zajmujesz się całym działem, albo nawet firmą, bo źle by to wróżyło jej przyszłości. Też już nie chce mi się z Tobą pisać, bo to się kupy nie trzyma. Ale po kolei, powyżej został poruszony konkretny temat strat w Dubaju. Niepytany wyrywasz się do tablicy, twierdzisz że to Ciebie dotyczy, że straty rzeczywiście są, ale……..i tutaj roztaczasz piękną wizję, oczywiście za rok. Po wypunktowaniu tych bzdur okazuje się, że faktem są jedynie straty i istnienie samsunga. Teraz zasłaniasz się zarządem, 15 krajami, że to dawno było a Kopernik była kobietą. Co to za bełkot jest? Co ma jakieś 15 europejskich krajów do tego? Problem w tym, że firma tnie koszty co dzień, tłumaczą się oszczędnościami itd., o podwyżkach nie ma nawet co marzyć a na takie wtopy pieniądze są. To, że ktoś nie pracuje w handlowym nie znaczy że nie ma pojęcia o ekonomii i na odwrót, jak widzisz na swoim przykładzie. Nikogo nie obsmarowuję, mówię o faktach, projekcie Dubaj o którym swego czasu było bardzo głośno, a próbki miały być prawie ze złota, co bardzo koliduje z codziennością firmy. Sam się udzieliłeś i rozpisałeś w tym temacie, więc sory ale zwracam się bezpośrednio. Pomysł szafy w kosmosie pozostawiam jednak Tobie, bo idealnie koresponduje z Twoją ideologią „pierwsza w historii BKT”. Widzę jednak, że kontynuowanie tego tematu nie ma sensu z ww. powodów.
użytkownik
23 paź (miesiąc temu)
23 paź (miesiąc temu)
Zabawne ze mój poprzedni wpis bezpośrednio wskazujący na fałszywość powyższej odpowiedzi pracodawcy został usunięty,
no ale cóż napiszę w skrócie :
- co do kwalifikacji, zanim dostanie się zatrudnienie w tej firmie jedzie się do warszawy na "sprawdzenie umiejętności" jakoś nie było problemu podczas testów + jeszcze jako jedyny potrafiłem lutować więc kłamstwo.
- co do poprzedniego serwisu nie zostałem zwolniony tylko wypowiedziałem umowę jak cała kadra pracownicza a kwestie szczegółów dlaczego łatwo dowiedzieć na infolinii samsunga więc kolejne kłamstwo. jeśli chcecie kogoś oczernić najpierw się dowiedzcie
- co do psucia, nie zepsułem ani 1 telefonu a jedynym problemem to jak rozkleił się wyświetlacz a sytuacja ta miała miejsce w 3 telefonach ponieważ wszystkie naprawy były na zamiennikach a początkowo klejów nie było bo serwis tam był długo nieczynny i był nie przystosowany do napraw nie wiem jak jest teraz i mnie to nie obchodzi.
- a co do pracy i kto co umie proponowałbym też zainwestować we własny rozwój bo jak się nie miało co robić to się cały czas wszystkiego czepiało ale nie ważne.

Również przepraszam że dałem się nabrać podczas rekrutacji na piękne słówka i zgodziłem się jednak na te pseudo umowę
a co do opinii o was są inni pracownicy co mogą potwierdzić wiarygodność mej wypowiedzi jak wpis kolegi poniżej
użytkownik
20 paź (miesiąc temu)
20 paź (miesiąc temu)
Niestety muszę napisać komentarz pod własnym postem, bo dodawanie odpowiedzi do postu Wojciecha jest zablokowane.
Niemniej odpowiedź jest do Wojciecha D. Uderz w stół i proszę, wiadomo przynajmniej kto min. stoi za "sukcesami" tego działu. Niezmiernie cieszy mnie fakt że pogłębiasz koszty kolejnymi certyfikatami, aprobatami technicznymi itd., jednak ktoś na to musi łożyć kasę, a dopóki jesteś pod kreską, nadal jesteś kosztem. Ciekawe czy te Twoje projekty pokrywają chociaż wyjazdy do Emiratów, nie wspominając już o targach, którymi uraczyłeś firmę? Ta śpiewka o przyszłym roku od wielu lat krąży po firmie, jak to się eksport nie miał rozwinąć, szczególnie kraje arabskie. Rozwinęły się głównie koszty. To musi być bardzo wygodne obiecywać coś na przyszły rok i to od wielu lat, rozumiem że w przyszłym roku przełomowym rokiem będzie 2020?:) „Targi się zwrócą”, szkoda komentować te puste obietnice. W BAS taka sytuacja nie do pomyślenia. W samsungu dawno byś poleciał, bo tam wiedzą co to okres zwrotu inwestycji. Zarząd BKT chyba tego nie wie, domyślam się więc że skoro po kilku latach nadal jesteś na duuuużym minusie, to potrzebujesz 20 lub 30 lat żeby chociaż na 0 wyjść? Oby tylko właściciel dożył chwili gdy zobaczy swoje pieniądze zanim skończy 100 lat, a Ty się spiesz, bo z taką skutecznością te 30 parę lat może Ci nie wystarczyć:) Nie mniejszą radością napełnia mnie pierwsza w historii BKT jakaś aprobata, tylko co to za argument „pierwsza w historii”? Działania powinny mieć uzasadnienie ekonomiczne, czyli przynosić określone zyski w założonym czasie, a nie być pierwsze czy obiecywać coś tam w przyszłym roku i tak co roku ta sama historia. Wiesz, wystrzel może na orbitę pierwszą w historii BKT szafę! Trochę podobna logika, będziesz pierwszy w historii, zostań bydgoskim Muskiem! Jak się tej szafie drzwi z obu stron otworzą w kosmosie, będzie wyglądać prawie jak ISS:) Podobieństwo do ISS takie, jak Twoje do samsunga:) Ponoć w życiu jak w pokerze, dlatego zastanawiam się kiedy ktoś z Zarządu obudzi się z letargu ściemy i obietnic "kiedyś zaistnieję", "już w przyszłym roku" i zwyczajnie powie SPRAWDZAM.
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
posiada ktos jakies foty z samsunga??? szczegolnie z 2016/2017 roku?/
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
@Zuzanna spokojnie nic munie jest, a napewno oko mu nie wyplynelo a jako firma.Ludzie przestańcie takie głupoty gadać typu xxxxxxx itd bo to wcale nie prawda.
użytkownik
15 paź (miesiąc temu)
15 paź (miesiąc temu)
nikt nie pusci pary poki cos mu sie nie stanie i taka jest prawda. boja sie utraty pracy.
użytkownik
13 paź (miesiąc temu)
13 paź (miesiąc temu)
@Robin Jak najbardziej to rozumiem, ale przecież jakiś procent Polaków pracuje w firmie samsung. Skoro udzielasz się na tym wątku, to zapewne masz coś wspólnego z tym przedsiębiorstwem, więc może namówiłbyś jego pracowników do wzięcia udziału w dyskusji - namawiam Cię do tego. Sam tam pracujesz? Jeśli wiesz coś więcej o tym pracodawcy, to podziel się tym z nami.
użytkownik
12 paź (2 miesiące temu)
12 paź (2 miesiące temu)
Miki prawda jest taka że pisaniem na forum nikt nikomu nie pomoże. Jak przychodzi co do czego żeby w odpowiednich instytucjach powiedzieć co tam się tak na prawdę dzieje to nie ma komu bo każdy się boi. Wiem o czym mówię z doświadczenia. Wystarczy że firma Postawi Swoich 10 pracowników którzy naopowiadaja jak tam jest cudownie i nic nie zrobisz
użytkownik
10 paź (2 miesiące temu)
10 paź (2 miesiące temu)
Nie tyle co milczy ale malo kto wie o tej stronie. A patrzac na to ze co trzeci to polak to by trzeba poszukac ukrainskiego forum na temat pracy w samsungu wronki
użytkownik
9 paź (2 miesiące temu)
9 paź (2 miesiące temu)
Dzień dobry. M.in. jest tu o mnie mowa:) Zatem postanowiłem się wypowiedzieć. Miło mi że ktoś wie, że zainwestowaliśmy w targi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i że próbujemy wejść na rynki arabskie. Od zeszłego roku mamy wreszcie kontrakt w Emiratach zalegalizowany przez Ambasadę. Odnośnie rozwoju rynków arabskich koszty są prawdą. Wszystkie targi kosztują. Dotychczas dostarczyliśmy rozwiązania pasywne pod 4 projekty w Arabii Saudyjskiej: Sąd najwyższy, Ministerstwo Zdrowia, Szkolnictwo Wyższe, Developer. Do Egiptu dostarczyliśmy rozwiązania do Ministerstwa Edukacji. W Kuweicie walczymy o bazę wojskową. Wszystkie arabskie rynki wymagają aprobat technicznych, atestów, certyfikatów. A to jest proces czasochłonny. Ponadto barierą są uwarunkowania kulturowe. Obecność na targach jest w dzisiejszych czasach komiecznością. BKT to nie samsung, których wszyscy znają (a samsung i tak jest wszędzie i m.in. dlatego się świetnie rozwija). Stąd też decyzja długofalowego inwestowania. Na sprzedaż do "Dubaju" proszę poczekać do 2019. Mamy od 2 tygodni (pierwszą w historii BKT) aprobatę techniczną od rządowej firmy wodno-energetycznej z Emiratów. Kolejne dopuszczenia to już tylko kwestia czasu. Pozdrawiam, Handlowiec który po raz pierwszy w historii firmy sprzedał rozwiązania BKT Elektornik do Arabii Saudyjskiej, Egiptu, Kuweitu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. P.S. W przyszłym roku Panią/Pana zaskoczę. I targi się zwrócą. Wojciech Dondajewski, Dział Eksportu, BKT Elektronik.
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Pewnie dlatego, że pracuje tam więcej Ukrainy niż Polaków. A czym gościa wywieźli samochodem z ochrony? czy zrobili wyjątek i karetkę wezwali?
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
@Miki Rozumiem. Ale może wiesz, czy nie stało mu się nic poważnego?

Jakoś ostatnio brakuje tu Waszych merytorycznych opinii na temat pracy w firmie samsung. Z czego to wynika? Bardzo proszę - informujcie nas o aktualnych warunkach pracy, jakie tam panują. Może w ostatnim czasie uległy one zmianom?
użytkownik
5 paź (2 miesiące temu)
5 paź (2 miesiące temu)
Piszcie ludzie jak wiecie co tam się dzieje bo każdy milczy a później ludzie cierpia a każdego z nas może to spotkac
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Podobno na termoformowaniu, mlody pracownik, uczyl sie na operatora ale najlepiej zeby ktos z lodowek sie wypowiedzial bo to nie moj dzial. Pzdr
użytkownik
29 wrz (2 miesiące temu)
29 wrz (2 miesiące temu)
@Pindi @Miki Niestety, nie wiadomo mi nic o tym wypadku. Być może @Heniek będzie coś wiedział na wskazany przez Was temat. Pracujecie w innym dziale firmy samsung? Jeżeli jednak udałoby się Wam uzyskać wcześniej jakieś informacje, to podzielcie się nimi z użytkownikami forum.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "samsung"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin