W skrocie Dominiko- jezeli masz okazje znalezc prace w innej firmie zrob to...Oszczedzisz sporo nerwow a i samo zdrowie znajdzie sie w lepszej kondycji. Z mojego doswiadczenia- praca w dziale handlowym- pracownik nie jest tam postrzegany jako potencjal firmy, a jako pasozyt ktoremu trzeba wynagdodzenie zaplacic. "Gora" skupia sie tylko na bledach pracownikow (nawet jak ich nie ma to i tak je znajda)...Cokolwiek bys nie zrobil i tak jest zle...Motywacja przez antymotywacje...Pewnie wiesz o czym pisze...Zapomij o slowach dziekuje, swietnie wam to poszlo...Zatem, jezeli chcesz cos w zyciu osiagnac zawodowo to poszukaj czegos, gdzie szacunek pracownika i jego wysilku nie idzie na marne...Zycze powodzenia...
Powiedz proszę jeszcze, czy pracownicy mogą wypracować sobie dodatkowe pieniądze poprzez nadgodziny? Często taka forma dodatkowego zarobku jest istotna dla nowych pracowników. Jak to wygląda w przypadku firmy Pphu romak? Ponadto istnieją może jakieś inne benefity? Zachęcam do opisania, jak to wygląda w tej firmie.
wypowiem sie na podstawie mojego doswiadczenia: place- placone regularnie ale...wyplacaja jak tylko moga najdluzej podstawe i zawsze znajduja argumenty by zadnych podwyzek nie bylo. Pamietam jak wyplacone mialy byc premie. Sprytna i podstepliwa kadrowa (proponuje na nia uwazac) dala ludziom, ktorzy niekoniecznie mieli za mna wiele do czynienia ankiety w ktorych musieli sie wypowiedziec. Jednym z kryteriow byla absensja w pracy. Jeden z pracownikow slusznie zaznaczyl, ze nie moze tego wypelnic bowiem my sie nie widujemy i w zwiazku z tym sprytna kadrowa wpisala sobie 0 punktow, co wiazal sie z tym, ze z premia sie minelam:) Wiem, ze takich trikow jest i bylo cale mnostwo a osobiscie nie znam nikogo, kto mialby pozytywne opinie na temat tej firmy, no moze za wyjatkiem samej siebie- poznalam tam wielu wspanialych ludzi z ktorymi do dzis mam kontakt 8co oczywiscie zabronione bylo:)
Pracowałam tam i faktycznie nie mam najlepszego zdania. Po pierwsze: już na rozmowie kwalifikacyjnej wypytują się ciebie o stan rodziny, czy często chorujesz , czy jeśli masz dziecko masz dla niego opiekę w razie choroby Sorry ale takie pytania w ogóle nie powinny być zadawane. Po drugie uważajcie jaką umowę podpisujecie Zazwyczaj pensja jest ona rozbita na różne składniki i jeśli ktoś choruje to nie dostanie części kasy. Ponad to zdarza się ze pracownik musi wykonywać inne obowiązki niż do niego należą np: magazynier kosi trawę. Roznoszą plotki o pracownikach po mieście. Proponuję omijać szerokim łukiem
Bo romak to zakład pracy chronionej więc tam mogą robić niepełnosprawni. U nas nie. Tam w romaku są lekkie stanowiska pracy a u nas trzeba się nieźle nabiegac. No i jeszcze coś - osoby chore są mało wydajne w pracy to po kij komu w zakładzie niepełnosprawni? Akurat praca przy ochronie czy sprzątaniu jest dla was odpowiednią, bo po pierwsze jest to lekka praca a po drugie większość z was nie umie pracować w zespole i jesteście roszczeniowi, nie można wam zwrócić uwagi bo zaraz dyskryminacja. Powtarzam jeszcze raz - praca na produkcji nie jest dla osób z grupą inwalidzką!!!
@Kamil no nie chcą mnie na produkcję, mimo że jestem sprawna fizycznie. Mam tylko niedosłuch, ale pracowałam w romaku i jakoś nikomu to nie przeszkadzało. A Dayco chyba dyskryminuje osoby z grupą inwalidzką. Mam średnie wykształcenie, zamierzam iść kiedys na zaoczne studia, a dla Dayco jestem tylko kobietą z aparatami słuchowymi.....ehhh
Opinie dotyczące zatrudnienia w pphu romak to bardzo cenne wskazówki dla osób rozważających pracę w przedsiębiorstwie. Wiesz jak wygląda poziom wynagrodzenia w firmie? Dysponujesz informacjami na temat benefitów pozapłacowych? Napisz o tym!
Dzięki za odpowiedź, ale tak się zastanawiam, czy mieliście osobiście okazję pracować w pphu romak. Czy ktoś z Waszych znajomych tam pracuje i rzeczywiście nie ma najlepszego zdania na temat warunków w tej firmie? Czy rzeczywiście względem konkurencji warunki mogłyby być lepsze?
Potwierdzam to co pisze @romak u mnie minął miesiąc od rozmowy i bez informacji zwrotnej, te same gierki jak i pytania "czy będę w stanie poświęcić swój prywatny czas dla dobra klienta"
Wystarczy sprawdzić w linkedin kiedy odeszli z poprzedniej firmy a kiedy powstał ten harbingers, przypadek? Dzięki że nie straciłem swojego czasu na 2ga rozmowę :)
@Erwin
Czy ostatecznie zaaplikowałeś na stanowisko operatora maszyn w tej firmie? Jeśli tak, to mógłbyś opisać w paru zdaniach, jak wyglądał przebieg rekrutacji? Taka informacje być może pomoże niektórym forumowiczom.
Przestaliście aktywizować się w tym wątku. Co na to wpływa? Możecie po prawie 21 przerwie w dodawaniu opinii wypowiedzieć się na temat teraźniejszej sytuacji w firmie pphu romak?
Wiem, że firma ciągle się rozbudowuje oraz poszerza i modernizuje park maszynowy, w celu zwiększenia wydajności i jakości wyrobów. Powiedzcie czy warto aplikować na operatora maszyn?
Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
WYCIĄG Z REGULAMINU
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
Formularz ocenzuruj treści
Udostępnianie wpisu
Aby polubić lub udostępnić wpis należy nacisnąć przycisk "Lubię to" lub "Udostępnij":
Udostępnianie wpisu
Aby udostępnić wpis na Tweeter należy nacisnąć przycisk "Tweetnij":