test
Znaleziono 5 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "rafamet"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
05.09.2018 (4 miesiące temu)
05.09.2018 (4 miesiące temu)
Dobry jest też jest ten wąsaty ubek z WGM i jego zimeczki z rafametu. Współczuje tym chłopakom tam . Banie ryje im non stop.
użytkownik
09.04.2018 (9 miesięcy temu)
09.04.2018 (9 miesięcy temu)
Czy są jakieś zmiany w rafamet? Czy można liczyć na elastyczne godziny pracy? To istotne informacje dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie.
użytkownik
27.07.2017 (rok temu)
27.07.2017 (rok temu)
@Chop_z_Turza Widzę, że byłeś bardzo zadowolony z pracy w firmie. Czy dalej jesteś jej pracownikiem? Jeśli tak, to chętnie dowiemy się więcej o Twoich doświadczeniach oraz o tym co sprawia, że masz takie pozytywne zdanie o rafamet jako pracodawcy.
użytkownik
20.06.2017 (rok temu)
20.06.2017 (rok temu)
Skalą wielkości inwestycji jest dla mnie Inwestor a nie wielkość budynku, Pro-Invest pracował dla tak znamienitych brandów jak rafamet, Marco, Trefl, Alpha Technology, Schoeller Allibert, dla których był Generalnym Wykonawcą oraz autorem projektów tych inwestycji. Czy mam wymieniać dalej?
użytkownik
05.03.2017 (rok temu)
05.03.2017 (rok temu)
co to w ogóle ma znaczyć że nie ma "całkowitej" likwidacji ?? to co będzie częściowa ?? Pracowałem w tym zakładzie. Przy tej infrastrukturze co jest teraz to powinno pracować min pięciuset ludzi i to na 3 zmiany żeby to było rentowne !!! jak się zacznie ciąć infrastrukturę, która stanowi integralną, powiązaną sieć budynków(działów) to już jest po fabryce !!!. Moim zdaniem ta fabryka i tak nie przetrwa ponieważ wymaga dużych inwestycji w park maszynowy (maszyny obróbki pamiętające lata 60te, 70te, jedyne nowe to SHW, BERINGER i rafamet ) o spawalni to już w ogóle nie che mi się gadać. Inną natomiast sprawą są ludzie którzy tam zostali (zgraja kolesi, którzy tam udają że pracują od czasów komuny dzielących się na dwie grupy: ludzie partii którzy przetrwali tylko dlatego po 89 że coś tam wiedzieli nt produkcji i układ solidarnościowy). Ci ludzie stanowią patologiczny trzon DYREKTOR DS PRODUKCJI >SZEF PRODUKCJI>DWÓCH KIEROWNIKÓW PRODUKCJI>DWÓCH ZASTĘPCÓW PRODUKCJI>MAJSTROWIE (teraz chyba 6)>BRYGADZIŚCI !!! a na produkcji !! (no nie wiem czy obecnie pracuje na dwóch działach ze 60-70 osób) i to tylko na pierwszą zmianę !!! no przecież w żadnej normalnej firmie tego nie ma !!! na hartowni kolejny kierownik a pod nim jakieś 6-7 os, kierownik konstruktorów a pod nim też 6-7 os.,kierownik technologów a pod nim 4-5 technologów kierownik magazynu a pod nim 5-6 os, kierownik kontroli a pod nim 2 specjalistów i 3 kontrolerów !!już mi się tych wszystkich kierowników nie chce wymieniać !!! Wierchuszka cała została tak jakby robiło 650 ludzi na 3 zmiany natomiast robotników tak skasowali ze zostało ich kilkudziesięciu!!!! Jak FAMUR dobrze to przeanalizuje to zamknie tek kur.widołek bez mrugnięcia okiem !! acha (dla odpisujących) sam się zwolniłem nikt mnie nie wywalił i nie jestem frustratem - mam obecnie dobrą pracę, i nie piszę tego ze złośliwości tylko ze złości bo to dobra firma była.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "rafamet"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin