test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "orange"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Witam serdecznie wszystkich...
Miesiąc temu odpowiedziałem na ogłoszenie z agencji pracy tymczasowej jobman w Katowicach, w którym szukają kogoś na stanowisko konsultant linii przychodzącej, dziś pani z agencji do mnie zadzwoniła celem umówienia się na spotkanie i przypomniała szczegóły oferty, a więc umowa o pracę tymczasową na 18 m-cy, 3/4 etatu, 13 zeta brutto/godz. ,praca na zmiany do godz.23 przez 7 dni w tygodniu.Ale zastanowiło mnie jedna rzecz o którą chciałbym zapytać bo spotkałem się z tym pierwszy raz w życiu, otóż przed podpisaniem umowy (umowa pracę tymczasową), podpisuje się tzw. wstępną umowę zlecenie na okres 3 tygodni, w trakcie których odbywa się szkolenie po 6-7 godzin dziennie przez 3 tygodnie. No i powiedzmy ,że niech będzie.... chociaż jak wcześniej się zatrudniałem u kilku innych pracodawców to wszystkie szkolenia odbywały się normalnie w trakcie pracy po podpisaniu umowy.... I teraz najciekawsza informacja....jeśli szkolenie zaliczy się pozytywnie, to zostaje podpisana z agencją umowa o pracę tymczasową i ponoć za te 3 tygodnie szkolenia ma się zapłacone...,ale jeśli szkolenia się nie zaliczy , to nie ma zapłaty za szkolenie, a wiec 3 tygodnie po 6-7 godzin dziennie zostało poświęcone za darmochę...., spotkałem się z opinią, że te zaliczenia szkolenia to tak naprawdę zależy od tego czy dana osoba "przypadnie do gustu" osobom szkolącym i przyszłemu kierownikowi..... Osobiście tak po pewnych przemyśleniach to powiem ,że to nie ładne postępowanie..... , uważam, że jeśli ktoś po rozmowie zdecyduje się na kogoś to powinno się szkolić po podpisaniu umowy, a tak to serwuje się człowiekowi dodatkowy i niepotrzebny stres bo człowiek będzie poświęcał prawie całe dniówki przez 3 tygodnie w niepewności czy będzie mieć za nie zapłacone czy okaże się ,że poświęcał czas za frajer....
Jeśli ktoś może się w tej kwestii wypowiedzieć , to będę wdzięczny...., temat dotyczy call center w Katowicach na ulicy Marii Curie-Skłodowskiej
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
No troche prawdy jest w tym co gościu pisze. I tez znajomi potwierdzają ze na tej stronie o tej firmie to prawde piszą bo to powiazane jest z wfirmą na Życzkowskiego, tam uslugi orange wsiskają non stop bizmesmenom bo byli i tam i tu, wiec i tam i tu jedna i ta sama pilłka jednym slowem piekna tylko wstępna rozmowa, i najlepsze w tym jest to że każdemu co innego mowili. Szkolenie tygodniowe za darmo charytatywnie, potem w ramach szkolenie praktyka z klientami na żywo, robienie umow i kasa dla firmy leci, a ty za szkolenie nie masz nic a z CIebie kase drą, i tak wygląda praktyka. Więc gosciu prawde pisze. No co niektorym wiedze ze robota za ladne oczy za darmo odpowiada, no wolny kraj, czemu nie, jak ma ktoś duzo w kieszeniu moze siedziec 24/h na dobe.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
No troche prawdy jest w tym co gościu pisze. I tez znajomi potwierdzają ze na tej stronie o tej firmie to prawde piszą bo to powiazane jest z wfirmą na Życzkowskiego, tam uslugi orange wsiskają non stop bizmesmenom bo byli i tam i tu, wiec i tam i tu jedna i ta sama pilłka jednym slowem piekna tylko wstępna rozmowa, i najlepsze w tym jest to że każdemu co innego mowili. Szkolenie tygodniowe za darmo charytatywnie, potem w ramach szkolenie praktyka z klientami na żywo, robienie umow i kasa dla firmy leci, a ty za szkolenie nie masz nic a z CIebie kase drą, i tak wygląda praktyka. Więc gosciu prawde pisze. No co niektorym wiedze ze robota za ladne oczy za darmo odpowiada, no wolny kraj, czemu nie, jak ma ktoś duzo w kieszeniu moze siedziec 24/h na dobe.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Właśnie: wciskanie kitu, ale na to akurat jestem odporny. Dobra rada: czytajcie, nim podpiszecie jakąkolwiek umowę.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Mam pytanie o zarobki w salonie własnym podstawa plus premia ile wychodzi na rękę. Czy ktoś się pochwali? :) podkreślam salon własny będę wdzięczny
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
sex tel 708-877-543 wew 25

Jeżeli marzysz o czymś gorącym, namiętnym lub bardzo ostrym, a nie masz z kim tego przeżyć, to zadzwoń do naszych dziewczyn na pewno będziesz zadowolony. Znajdziesz tu wszystko czego możesz zapragnąć: od sex telefonu, przez sex nauczanie, aż do fetyszu i bardzo ostrej dominacji.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
", spotkałem się z opinią, że te zaliczenia szkolenia to tak naprawdę zależy od tego czy dana osoba "przypadnie do gustu" osobom szkolącym i przyszłemu kierownikowi....."
Totalna bzdura. Zaliczenie szkolenia odbywa się na podstawie testów z poszczególnych partii materiałów i końcowego testu z całości. Jeśli nie zaliczasz większości testów, masz problem z obsługą komputera z wyszukiwaniem danych,to to, czy ktoś ze szkolących, czy team leaderów Cie lubi, czy nie nie ma znaczenia, po prostu oblewasz testy wiec nie ma podstaw,żeby Cie zatrudnić. Obszar wiedzy jest ogromny, ale na testach masz dostęp do bazy danych, nie lecisz z pamięci tylko każdą odpowiedz wyszukujesz i masz na to czas . Jeśli nie potrafisz zaliczyć testu mając gigantyczną, legalną ściągę pod ręką to sorry, faktycznie kiepski kandydat z Ciebie :)
Wiedzy jest dużo ( przydatna nawet w życiu codziennym ), dlatego szkolenie trwa 3 tyg i pokazuje czy ktoś nadaje się czy nie. Jeśli ktoś twierdzi,że zatrudnienie po nim jest czyimś widzimisię to znaczy że mu się nie chciało. Przekrój wiekowy osób które są zatrudniane jest ogromny, co pokazuje,że jak się chce to się da. :) Przyjdź, podejmij wyzwanie i sam sprawdź :) Nie słuchaj ludzi leniwych i nieporadnych życiowo.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
xxxxxxx , taki serwis wybrał orange i skutki są już widoczne ludzie xxxxxxx he he ale zaoszczędzili.
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Dzięki za konkretną odpowiedź i rozwianie wszelkich wątpliwości...... . Rozmowę z panią z agencji mam w następnym tygodniu, tak więc zobaczymy co dalej będzie....
użytkownik
5 sty (18 dni temu)
5 sty (18 dni temu)
Nowy rok w firmie, zaczęło się zgodnie z oczekiwaniami, wszyscy wypoczęci, uśmiechnięci i gotowi do akcji. :) A impreza na koniec roku przebiła wszystko, najlepsza na jakiej byłem
użytkownik
4 sty (19 dni temu)
4 sty (19 dni temu)
Co słychać w firmie Sohbi Craft Poland w miejscowości Toruń? Czekamy na nowe info. Może znajdzie się pracownik, w firmie Sohbi Craft Poland, który ma jakieś sprawozdania?
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
Zapraszamy do aplikowania w rekrutacji noworocznej. CV prosimy przesyłać na adres e-mail działu rekrutacji.

Konsultant Centrum Obsługi Biznesu

Zakres zadań:

- Wsparcie Klientów Biznesowych w zakresie ofert orange Polska
- Telefoniczna sprzedaż i obsługa Klienta Biznesowego
- Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Centrum Obsługi biznesu i orange Polska
- Pozyskiwanie i utrzymywanie Klientów Biznesowych
- Opieka posprzedażowa nad Klientem
- Realizacja własnych planów sprzedażowych
- Raportowanie do przełożonego o efektach pracy
- Praca nad podwyższaniem jakości obsługi Klienta

Wymagania:
- Pozytywne nastawienie - warunek konieczny :)
- Entuzjazm i zaangażowanie
- Komunikatywność
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy na pełen etat w godzinach 8:00-16:00
- Nastawienie na cel
- Odporność na stres
- Umiejętność pracy z wymagającym klientem
- Łatwość nawiązywania relacji
- Łatwość w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- Predyspozycje sprzedażowe
- Chęć rozwoju w zakresie sprzedaży
- Zainteresowanie branżą telekomunikacyjną / teleinformatyczną

Oferujemy:
- STABILNE zatrudnienie, z możliwość uzyskania umowy o pracę po okresie próbnym
- Stałą, gwarantowaną stawkę godzinową / stałą podstawę
- WYSOKIE STAWKI premii za każdą sprzedaż przyjętą przez Klienta
- Dodatki BONUSOWE za efektywność w sprzedaży na koniec miesiąca
- SZKOLENIA przygotowujące do pracy ( za które płacimy wynagrodzenie)
- Pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum miasta
- Zgrany zespół, miłą atmosferę
użytkownik
2 sty (21 dni temu)
Zapraszamy do udziału w rekrutacji noworocznej. Prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail działu rekrutacji.

W związku z intensywnym rozwojem firma Centrum Obsługi Biznesu sp. z o.o. s.k.a., wiodący sprzedawca konkurencyjnych na rynku ofert operatora orange oraz niezawodny dostawca wysokiej jakości usług z branży telekomunikacyjnej poszukuje:
Doradcy Handlowego w zespole call center

Miejsce pracy: Bydgoszcz

OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w sprzedaży do Klientów biznesowych, mile widziane osoby pracujące w telemarketingu czy w telefonicznej obsłudze klienta
- Wykształcenie min. średnie
- Wysoka kultura osobista i motywacja do pracy, związanej z kontaktem telefonicznym
- Profesjonalizm w rozmowach telefonicznych
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Sumienność, uczciwość i zaangażowanie w powierzone zadania
- Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
- Znajomość technik sprzedażowych mile widziana

OBOWIĄZKI:
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz odpowiedzialność za aktywną, regularną obsługę stałych Klientów biznesowych
- Prowadzenie rozmów handlowych poprzez telemarketing
- Budowanie długotrwałych stosunków handlowych z Klientami biznesowymi
- Analiza potrzeb klientów i reagowanie na nie poprzez propozycje rozwiązań – przygotowywanie ofert dla poszczególnych Klientów
- Realizacja przyjętej polityki handlowej, utrzymywanie standardów jakościowych w obsłudze Klienta

ZAPEWNIAMY:
- Stabilne zatrudnienie z możliwością przedłużenia współpracy po okresie próbnym na umowie o pracę
- Wynagrodzenie stałe oraz system premiowy + bonusy miesięczne od sprzedaży
- Kompleksowy system szkoleń wdrożeniowych
- Nowocześnie wyposażone biuro
- Pracę w przyjaznym otoczeniu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

Preferujemy osoby z doświadczeniem handlowym i z rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi, ale przede wszystkim szukamy osób systematycznych i zmotywowanych do podjęcia pracy w sprzedaży telefonicznej.
użytkownik
23.12.2018 (miesiąc temu)
23.12.2018 (miesiąc temu)
Piotrek, czytaj ze zrozumieniem!!! PremiumMobile to operator wirtualny, i korzysta z sieci Plusa. Na wypadek awarii procedury naprawy ma Plus. Nie szukaj dziury w całym, nie podoba ci się? odejdź do orange, zobaczysz co znaczy termin "olewanie klienta" a będziesz dodatkowo związany abonamentem na 24 miesiące
użytkownik
20.12.2018 (miesiąc temu)
20.12.2018 (miesiąc temu)
Mobbing , przymusowe zostawanie nadgodzin bo jak nie to cie zwolnią albo pani D. dostanie nerwicy jajników a jej kundel biegunki. Rżną wszystkich na hajsie jak leci. Gdyby sie dało kazaliby sobie dopłacić za zaszczyt siedzenia w oparach psiego moczu i nuty zapachowej tuńczyka z jajkiem i brokułami pozostawionych pare godzin na słoñcu przeplatanych z pachą menela. Pracowników firma traktuje jak śmieci. Bywają mili tylko przez chwile jak przyjedzie ktoś z góry i każe im zrobić wynik ale jak konsultant im dowiedzie cel to później w dniu wypłaty zapominają o tym i cisną dalej. Nawet dno największego dna nie jest dobrym porównaniem do tej firmy. RODO, PIP i co sie da mają gdzieś i że to dziadostwo cudem nie wiem jakim jeszcze stoi...

Moje sugestie dla SINE QUA NON TS Centrum Telemarketingu:
zamknijcie tą firme. żenada. kapa dla orange
użytkownik
14.12.2018 (miesiąc temu)
14.12.2018 (miesiąc temu)
Uwaga na projekt orange !!!! Podczas rezygnacji ze szkolenia strasza , ze nie wyplaca za ten okres wynagrodzenia to bzdura. Panie z kadr stosuja takie praktyki. Do tego norma jest podsluchiwanie rozmow pracownikow w przestrzeniach wspolnych.
użytkownik
12.12.2018 (miesiąc temu)
12.12.2018 (miesiąc temu)
Dziękujemy za przekazanie zapytania. Obsługujemy rynek klienta biznesowego z usługami mobilnymi, więc również z gamą różnego rodzaju sprzętów. Natomiast zajmujemy się również pozyskaniem klienta w celu dosprzedaży innych usług z grupy kapitałowej orange Polska.
użytkownik
10.12.2018 (miesiąc temu)
10.12.2018 (miesiąc temu)
Popieram decyzję ale czy rzeczywiscie żółty budynek odpuści sobie wigilię, myślę że nie, będzie tak samo jak z orange Day wszyscy poszli i się świetnie bawili
użytkownik
10.12.2018 (miesiąc temu)
10.12.2018 (miesiąc temu)
Dzień dobry.

W naszej Firmie głównie patrzymy na motywację do podjęcia pracy w sprzedaży i stawiamy na Państwa predyspozycje do pracy w sprzedaży telefonicznej.

Nie trzeba mieć doświadczenia dużego, by móc przy odpowiednim przeszkoleniu i wdrożeniu na stanowisko, móc świetnie odnaleźć się w pracy w Naszej Firmie.

W naszej firmie sprzedajemy najnowsze oferty orange. Są one zróżnicowane, z tymże nie ma rozróżnienia na internet i telefon. Głównie dopasowujemy je pod Klienta.

Nie odpowiem na to ostatnie pytanie, ponieważ Światłowód sprzedają u nas jedynie pojedyncza osoby w grupach, które mają już doświadczenie w sprzedaży tego typu i pracowały na Naszym projekcie dłuższy czasu. Zachęcam do złożenia CV poprzez naszą stronę internetową bądź wysłanie mailem do działu rekrutacji swojej aplikacji. Na pewno skontaktujemy się, w celu poznania Pana Kandydatury.
użytkownik
08.12.2018 (miesiąc temu)
08.12.2018 (miesiąc temu)
Ludzie zejdźcie na ziemię wy od razu byście chcieli stawki jak górnicy ze stażem i może jeszcze to samo co przodkowcy lub scianowcy a ludzi wykwalifikowanych brak że w przodku nie ma kim zastąpić człowieka co jest na urlopie nowoprzyjeci chodzą do robót po tyłach transport do pomocy w wieszaniu szyn i ciągle pytania ile zarobicie wszystko w swoim czasie nikt sobie nie pozwoli żeby puścić do ściany lub przodka orange extra klasę.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "orange"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Radomsko
Działdowo

Mława

Kielce

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin