test

Opinie o Usługi Budowlane GRUNT Piotr Pigulski

Korzystałeś z usług Usługi Budowlane GRUNT Piotr Pigulski? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): zdziś
Data: 2018-08-24 10:42

Wizyt: 390
Komentarzy: 9
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
24 sie (2 miesiące temu)
24 sie (2 miesiące temu)

Usługi Budowlane GRUNT Piotr Pigulski

Fajne zlecenia czasem są, można tez dobrze zarobić, polecam
użytkownik
30 paź (21 dni temu)
30 paź (21 dni temu)
Bardzo miła atmosfera, nie ma gonitwy między ludźmi, ale w pracy tak - każdy chce zrobić jak najwięcej, ale zespół ludzi jest spoko
użytkownik
30 paź (21 dni temu)
30 paź (21 dni temu)
Sam aspekt fianansowy w porównaniu do konkurencji bardzo dobry. W porównaniu z konkurencją to Grunt bije inne firmy zdecydowanie
użytkownik
30 paź (21 dni temu)
30 paź (21 dni temu)
Miałam przyjemność pracować w Grunt przez krótki okres czasu i było ok. Nie musiałam siedzieć po godzinach, co zdarzało mi się już u poprzednich pracodawców. Finansowo dobrze na tym wychodziłam
użytkownik
31 paź (21 dni temu)
31 paź (21 dni temu)
Ja mogę polecić firmę Grunt- budowali (rozbudowywali) mój dom i byliśmy z mężem strasznie zadowoleni. Uczciwi, pracowici, materiały nam na budowę również zapewniali i nie mieliśmy żadnych problemów, czy podwyższania cen. Naprawdę firma godna polecenia!
użytkownik
31 paź (21 dni temu)
31 paź (21 dni temu)
Firma Grunt jest solidną firmą, na której jeszcze nigdy się nie zawiodłem. Pracownicy są bardzo puinktualni i solidni w swojej pracy. Jeszcze nie jeden raz skorzystam z ich usług.
użytkownik
31 paź (21 dni temu)
31 paź (21 dni temu)
Praca akurat w grunt mi pasuje,bo tutaj mam umowę i nie muszę zasuwać na budowie na czarno i to właśnie sobie chwalę, tak jak i większość chłopaków
użytkownik
31 paź (21 dni temu)
31 paź (21 dni temu)
Sprzęt, stanowiska pracy, umwoy - to wszystko mają bezpieczne w 100%
użytkownik
31 paź (20 dni temu)
31 paź (20 dni temu)
Polecam każdemu ! Realizacja zamówień bardzo profesjonalna. Nasza firma jest zadowolona ze współpracy z firmą Bowim.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Befared

Grupa Kęty

raks

osmo

automatic systems

regius

starz
starz polska
mpk

legipol

Norwegia

reserved olsztyn

stocznia
com40

Softsystem

Soft system

warszawa

Konstanty Arkadiusz

Makro zabrze

nawrot

viacom

apteka niezapominajka

german logistic

apteki słoneczne

Kirchhoff Gniezno

cargo trans

cargotrans

pragma

sitel

maspex
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin