test

Opinie o Sprzedawca Tychy Sinsay Gemini

Korzystałeś z usług Sprzedawca Tychy Sinsay Gemini ? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): XYZ
Data: 2018-07-17 17:01

Wizyt: 527
Komentarzy: 1
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
17.07.2018 (6 miesięcy temu)
17.07.2018 (6 miesięcy temu)

Sprzedawca Tychy Sinsay Gemini

Pracę jako sprzedawca wspominam bardzo dobrze. Obowiązki wypisywane na planie były zrozumiałe. Nie uważam, że to stanowisko jest jakieś bardzo męczące i trudne, przynajmniej w Sinsayu. Jednak problem zaczynał się kiedy akurat w czasie wykonywania mojej pracy była również główna kierowniczka.

Kierowniczki były dwie - główna i zastępczyni. Zatrudniała mnie ta druga, która jest bardzo miłą osobą i którą można zapytać o wszystko i służy pomocą. Było to dla mnie bardzo ważne, ponieważ była to moja pierwsza praca i nie miałam wcześniej z niczym takim do czynienia, więc i pytań nasuwało się sporo. Byłam więc szczęśliwa gdy zostałam przyjęta, że trafiłam na taką osobę.

Jednak z główną było gorzej. Potrafiła "wydzierać" się na cały salon o naprawdę byle co i to nie tylko na mnie. Nie było w tym nic miłego, gdy wszyscy ludzie na sklepie zdziwieni patrzyli na tą sytuację. Najczęściej problemem dla niej było to, że stosowaliśmy się do planu. Tak, STOSOWALIŚMY. Na przykład gdy na nim było napisane, że dzisiaj mam zajmować się przodem salonu a ona przychodziła i marudziła, że czemu nie stoję na tyłach.. a gdy już tam poszłam to wysłuchiwałam, że przecież mam stać na przodzie. Nie dało się z nią dojść do porozumienia mimo wielu prób. Nie mówiąc o jakichkolwiek pytaniach. Nie miały one nawet sensu bo jej jedyną odpowiedzią było spojrzenie z góry w sposób "aha, jak to nie wiesz?!" (nawet gdy spytałam w pierwszy dzień pracy gdzie znajdę mopa, którym miałam posprzątać.. dla jasności nikt nam go wcześniej nie pokazał).

Przerwa należała się nam gdy pracowaliśmy 6h lub więcej. Było to 15 minut. Jednak jeśli było się w pracy na przykład 5 i pół godziny to nawet nie należała ci się przerwa na pójście do toalety. Jak dla mnie to cyrk. Większość osób co tam pracuje to kobiety a wiadomo, że chociażby mamy "te" dni i pójście do łazienki czasem jest konieczne. Nie mówiąc o tym, że główna kierowniczka siedziała prawie cały czas w magazynie gdzie sobie jadła, piła, przeglądała internet, korzystała z toalety kiedy chciała i wychodziła na papierosa.

Dużo było naprawdę z nią niemiłych sytuacji, ale chyba nie ma sensu pisać tu o niej książki. Chce tylko ostrzec osoby, które chcą aplikować na to stanowisko do tego salonu, że jeśli bardzo chcą tam pracować muszą uzbroić się w ogromną cierpliwość.. ale z własnego doświadczenia wiem, że wielu i tak rezygnuje. Wypłaty są niskie, godziny niepewne. Grafik trzeba sprawdzać kilka razy dziennie bo ciągle się zmienia. W tygodniu, w którym ja zrezygnowałam było jeszcze kilka takich pracowników, którzy po prostu już mieli tego dość.

Podsumowując.. atmosfera z kierowniczką fatalna, ciężko się w jakikolwiek sposób z nią porozumieć. Pracownicy traktowani są źle. Grafik jest zmieniany co chwilę i trzeba go kontrolować oraz przygotować się na nocki i wczesne ranne zmiany.
Autor: Reklama
17.07.2018 (6 miesięcy temu)

Sprzedawca Tychy Sinsay Gemini

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

ngk

medical inowrocław

kujawiak inowrocław

solanki inowrocław

inowrocław

Bershka

remondis

jabo marmi

Imbud

diebold szczecin

tedi lublin

rosiński

gpec

defloration

praszka

ezt

ezt praszka

częstochowa

kadam

hamilton gdynia

hamilton
gdańsk

praca bis sochaczew

tarnowskie góry

Betamed

stokson piekary

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin