test

Opinie o Praebeo SP. Z O.O.

Korzystałeś z usług Praebeo SP. Z O.O.? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Aneta i Maciek
Data: 2018-11-22 11:59

Wizyt: 463
Komentarzy: 5
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
22 lis (20 dni temu)
22 lis (20 dni temu)

Praebeo SP. Z O.O.

Praebeo Praebeo

ul. Lambady 4 Warszawa
Firma rzetelna polecany z mężem współprace z nimi :)
użytkownik
22 lis (20 dni temu)
22 lis (20 dni temu)
Witam jestem mama na etacie powiem szczerze myślałam że wpakuje sie w bago wchodząc w projekt ale działamy razem już 2 lata staram się teraz o 2 auto z faktu że samej jest cieżko wychować dziecko ale dodatek 600 zł miesięcznie zawsze zmniejsza rachunki ,śmiało mogę polecić
użytkownik
22 lis (20 dni temu)
22 lis (20 dni temu)
Witam mój znajomy współpracuje z tą firmą już od 2 lat ma 3 auta jest zadowolony ja jestem w trakcie załatwiania z żoną formalności moge podać numer do kolegi ,kolega sam z chęcią poleca firmę z faktu że są rzetelni a kto nie chce zarabiac to jego problem my będziemy działać ,a jeśli ktoś nie chce to nie ma co kogo na siłę uszczęśliwiać pozdrawiam
użytkownik
23 lis (19 dni temu)
23 lis (19 dni temu)
Witam nie wiem z kim styczność miała część z osób wypowiadających się na forum sam z początku wynajmowałem auto w firmie praebo ,rok czasu chciałem zobaczyć jak wygląda współpraca , na chwile obecną mam 3 auto w inwestycji a auto dla sb mam praktycznie za darmo pozdrawiam niedowiarków ,panie i panowie nie te czasy na oszustwa prawda taka że nasze prawo mechanika za 10 zł potrafią gnębić że żarówkę wymienił więc jak czytam że ludzie piszą że ta firma oszukuje ludzi a sam z nimi współpracuje to śmieje się jak nie wiem co ,zamkneli by ich już dawno .
Osobiście polecam !!!!!
użytkownik
23 lis (19 dni temu)
23 lis (19 dni temu)
Wynajmuję od firmy Praebeo Auto już 5 msc opłata za auto nie jest duża,auto w świetnym stanie mogę śmiało polecić

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kredyty chwilówki
comarch
wody polskie

Berlitz

medela

Lobos

agata meble

polmlek

mdd Sępólno Krajeńskie

Profilpas Kutno

caterpilar

schenker

Murbet

Witkiewicza

Eko okna

Warsaw media house

lingaro

boston scientific

atos

idg poland

Tmg

Eurovia szczecin

Eurovia

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin