test

Opinie o Lloyd Financial (W-wa), czyli jak łatwo "źle zrozumieć co Ci obiecują"

Korzystałeś z usług Lloyd Financial (W-wa), czyli jak łatwo "źle zrozumieć co Ci obiecują"? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Ten Zły
Data: 2010-04-28 19:07

Wizyt: 13342
Komentarzy: 2
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
28.04.2010 (8 lat temu)
28.04.2010 (8 lat temu)

Lloyd Financial (W-wa), czyli jak łatwo "źle zrozumieć co Ci obiecują"

Lloyd Financial

Obiecują 1000 zł podstawy+prowizje...

No cóż, owszem, 1000 zł podstawy jest, ale... trzeba na tą podstawę zarobić. Czyli na wstępie nie masz nic, a dopiero kiedy osiągniesz odpowiednią liczbę punktów (w cale nie małą) łaskawie przyznają Ci tą "gwarantowaną" sumę. Na moją uwagę o tym, szef skomentował:
Źle mnie zrozumiałeś na rozmowie kwalifikacyjnej, przecież to oczywiste, że na podstawę trzeba sobie zapracować...


Obiecują bazę danych klientów na początek

Wiem, że większość doradztw finansowych opiera się na starcie wśród znajomych i dopiero od nich uzyskujemy dalsze kontakty. Tu jednak na szkoleniu było jasne powiedziane, że jest inaczej, ale... szef o tym zapomniał.

Zasrana lojalka

Na rozmowie kwalifikacyjnej wspomniałem, że mam ciotkę w BPHu i możliwe, że tam wpadnę na wakacje dorobić, dla szefa nie robiło to problemu, okazało się, że nie jest tak pięknie. Nie zauważyłem aneksu do umowy o pracę i podpisałem lojalkę na 2 lata, zero instytucji finansowych. Kiedy zwróciłem na to o mówił uwagę szefowi, ten stwierdził, że źle go zrozumiałem...


Wyścig szczurów


Nic dodać nic ująć, pier*** wyścig szczurów w grupie napędzany przez lidera grupy. Presja na wyniki była do tego stopnia porąbana, że mimo, że jestem studentem zaocznym (o czym wiedzieli) za każdym razem musiałem się wykłócać o parę godzin przed zajęciami wolnego na powtórzenie materiałów (bo w tygodniu spotkania MUSZĄ być zaplanowane do 21-22 wieczorem).

Reasumując nie polecam pracodawcy, co można im zaliczyć na plus to w zasadzie tylko rzetelne podejście do tematu szkolenia.
użytkownik
03.09.2010 (8 lat temu)
03.09.2010 (8 lat temu)
W 100% zgadzam się z tobą.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

caterpilar

schenker

Murbet

Witkiewicza

Eko okna

Warsaw media house

lingaro

boston scientific

atos

idg poland

Tmg

Eurovia szczecin

Eurovia

intel

edge

SZUSTER

two-m
comarch

comarch lublin

Mondelez plonsk

Mondelez

Mondelez Płońsk

wilhelmsen szczecin

coloplast szczecin

profit fresh

Terg

refresco kety

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin