test

Opinie o KINGUIN POLAND - POZNAŃ, KOSZALIN, WARSZAWA

Korzystałeś z usług KINGUIN POLAND - POZNAŃ, KOSZALIN, WARSZAWA? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Pedro
Data: 2018-07-24 21:53

Wizyt: 836
Komentarzy: 4
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
24.07.2018 (5 miesięcy temu)
24.07.2018 (5 miesięcy temu)

KINGUIN POLAND - POZNAŃ, KOSZALIN, WARSZAWA

KINGUIN nigdy nie byl, nie jest i nigdy nie bedzie dobrym pracodawca.
Firma w skandaliczny sposób wykorzystuje swoich pracowników, szczególnie w dziale Customer Service.
Place sa na bardzo niskim i zenujacym poziomie 2200 netto max i nie ma mowy o jakichkolwiek podwyzkach, nawet chocbys sie bardzo staral.
W tej firmie w pracy z jezykami w zaden sposób sie nie rozwiniesz, a wrecz przeciwnie, cofniesz sie w rozwoju.
Twoja praca polega na pisaniu ticketów do klientów z wyjasnieniami jak zainstalowac gre, o braku podstawki, zlych sterowników, ograniczeniach regionalnych itp, robisz to tysiace razy.
Praca monotonna, nierozwojowa, traktuja Cie w tej firmie jak powietrze, wyrzucaja ludzi jak podpadniesz.
W zaden sposób pracownik nie jest szanowany w KINGUINIE, tedencja jest odwrotna, traktowany jestes jak przyslowiowe g ówno.
Wysrubowane sa miesieczne normy live chatów, ilosci napisanych ticketów, rozwiazanych spraw, a to wszystko za jedyne max 2200 netto.
KINGUIN okrada ludzi z godnosci, nie polecam tego zaklamanego kolchozu stworzonego przez Viktora.
Jesli znasz jezyki, to spowodzeniem mozesz znalezc prace w Poznaniu za nawet 4000 tys. netto.
Dajcie sobie spokój z Kinguinem, szkoda zycia na to bagno zaklamania i oszustów.
użytkownik
04.11.2018 (2 miesiące temu)
04.11.2018 (2 miesiące temu)
Firma nieetycznie manipuluje pracownikami. Zwolnienia po cichu, ledwo co przychodzisz do pracy, a już dowiadujesz się, że masz wyznaczone spotkanie z przełożonym. Na spotkaniu dowiadujesz się, że jesteś już byłym pracownikime i masz 1 godz. na spakowanie się i opuszczenie budynku. Firma obiecuje, że wypłaci pieniądze za zaległy urlop ale mydli swoim byłym pracownikom tylko oczy. Nauczyli się cwanie wykorzystywać ludzi, wszyscy obecni i byli pracownicy dokładnie wiedzą jakie osoby tu podaje za przykład. Wynagrodzenia na bardzo niskim poziomie, na kasie w Biedronce lub w Lidlu zarobisz więcej. Nigdy nie doceniają Twojego poświęconego wkładu, zaangażowania i oddania sprawie. Potrafią tylko kłamać i oszukiwać, byleby pracownika zrobić na szaro. Jest to od dobrych paru lat praktyka przyjęta w firmie, szefostwo nie ma nic przeciwko temu, o wszystkim doskonale wie, ale milczy jak kamień. Wychodzi na to, że akceptuje takie stanowisko i nie widzi w tym nic złego. Gorąco polecam firmy o lepszej renomie, bo ta firma:
- nie daje stabilnego zatrudnienia
- godnego i wysokiego wynagrodzenia
- satysfakcji z wykonywanych obowiązków
- perspektyw na osobisty rozwój
użytkownik
17.11.2018 (miesiąc temu)
17.11.2018 (miesiąc temu)
Parszywa firma, ciągle odbywają się zwolnienia, ludzie również odchodzą dobrowolnie, co świadczy o nastrojach i nastawieniu do pracodawcy całej załogi. Nic się nie polepsza, jest coraz gorzej. Kto ma siły i możliwości to ucieka gdzie pieprz rośnie. W tej sytuacji to jest zrozumiałe i najlepsze wyjście. Nie ma co się dziwić ludziom. Firma nadal wysyła ogłoszenia o pracę np. na Indeed ale kto przyjdzie pracować do tego bałaganu za 2200 netto. Chyba w duchy wierzą, że ludzie na to pójdą. Radzę wszystkim uważać i nie wierzyć w żadne banialuki, najlepiej szukać lepszej firmy z możliwościami i potencjałem rozwoju. Tu nie spotka Was nic dobrego, poza przymusowym zwolnieniem wkrótce.
użytkownik
21.11.2018 (miesiąc temu)
21.11.2018 (miesiąc temu)
Prawda jest taka: Viktor właściciel Kinguina zarabiał olbrzymie pieniądze na sprzedaży skórek do CS poprzez swoje konto na Steamie. Od kiedy Steam zrobił restrykcje i można przesyłać skórki do innego użytkownika po 7 dniach firma straciła przychody i staneła u progu bankructwa. Jeśli ktoś kupi skórkę bezpośrednio od Steama, dostanie ją natychmiast, natomiast jeśli poprzez Kinguina, musi czekać te 7 dni, przez co wielu graczy zaniechało zakupy w Kinguinie i firma przynosi straty. Konsekwcją tego są olbrzymie zwolnienia w firmie, brudne zagrania wobec pracowników, obiecanki cacanki, mydlenie oczu i zwolnienia z dnia na dzień. Tak wyglądają tarapaty tej firmy od kuchni. Viktor Wanli zatrudnił jeszcze Anne Streżyńską z całą jej świtą ludzi, wielu z nich zarabiało powyżej 20 tys netto miesięcznie, przez co dochody firmy kurczyły się tak szybko, jak tonął Tytanic na oceanie. Popełnili mnóstwo błędów, wdrożyli głupie i nieprzemyślane dycyzje, a pracowników traktuję się w tej firmie gorzej niż Ukraińców.
Wniosek na temat firmy nasuwa się jeden: GIŃ KINGUINIE!

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

bat augustów

hendi

polski holding inwestycyjny

steel box

Polska wywiadownia gospodarcza

Randstad kielce

alab laboratoria

alab

poweron

Fronhoffs

affidea

hutchinson

Iwona Oleksiak

Beetsma Jasło

regulacji energetyki

BFF polska

magellan

bff

bank spółdzielczy

aquapark reda

semeko

mbank bank
seven putowski

guess poznań

Flexpol
bona

profika

cinkciarz

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin