test

Opinie o KINGUIN POLAND - POZNAŃ, KOSZALIN, WARSZAWA

Korzystałeś z usług KINGUIN POLAND - POZNAŃ, KOSZALIN, WARSZAWA? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): Pedro
Data: 2018-07-24 21:53

Wizyt: 727
Komentarzy: 3
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
24 lip (3 miesiące temu)
24 lip (3 miesiące temu)

KINGUIN POLAND - POZNAŃ, KOSZALIN, WARSZAWA

KINGUIN nigdy nie byl, nie jest i nigdy nie bedzie dobrym pracodawca.
Firma w skandaliczny sposób wykorzystuje swoich pracowników, szczególnie w dziale Customer Service.
Place sa na bardzo niskim i zenujacym poziomie 2200 netto max i nie ma mowy o jakichkolwiek podwyzkach, nawet chocbys sie bardzo staral.
W tej firmie w pracy z jezykami w zaden sposób sie nie rozwiniesz, a wrecz przeciwnie, cofniesz sie w rozwoju.
Twoja praca polega na pisaniu ticketów do klientów z wyjasnieniami jak zainstalowac gre, o braku podstawki, zlych sterowników, ograniczeniach regionalnych itp, robisz to tysiace razy.
Praca monotonna, nierozwojowa, traktuja Cie w tej firmie jak powietrze, wyrzucaja ludzi jak podpadniesz.
W zaden sposób pracownik nie jest szanowany w KINGUINIE, tedencja jest odwrotna, traktowany jestes jak przyslowiowe g ówno.
Wysrubowane sa miesieczne normy live chatów, ilosci napisanych ticketów, rozwiazanych spraw, a to wszystko za jedyne max 2200 netto.
KINGUIN okrada ludzi z godnosci, nie polecam tego zaklamanego kolchozu stworzonego przez Viktora.
Jesli znasz jezyki, to spowodzeniem mozesz znalezc prace w Poznaniu za nawet 4000 tys. netto.
Dajcie sobie spokój z Kinguinem, szkoda zycia na to bagno zaklamania i oszustów.
użytkownik
4 lis (17 dni temu)
4 lis (17 dni temu)
Firma nieetycznie manipuluje pracownikami. Zwolnienia po cichu, ledwo co przychodzisz do pracy, a już dowiadujesz się, że masz wyznaczone spotkanie z przełożonym. Na spotkaniu dowiadujesz się, że jesteś już byłym pracownikime i masz 1 godz. na spakowanie się i opuszczenie budynku. Firma obiecuje, że wypłaci pieniądze za zaległy urlop ale mydli swoim byłym pracownikom tylko oczy. Nauczyli się cwanie wykorzystywać ludzi, wszyscy obecni i byli pracownicy dokładnie wiedzą jakie osoby tu podaje za przykład. Wynagrodzenia na bardzo niskim poziomie, na kasie w Biedronce lub w Lidlu zarobisz więcej. Nigdy nie doceniają Twojego poświęconego wkładu, zaangażowania i oddania sprawie. Potrafią tylko kłamać i oszukiwać, byleby pracownika zrobić na szaro. Jest to od dobrych paru lat praktyka przyjęta w firmie, szefostwo nie ma nic przeciwko temu, o wszystkim doskonale wie, ale milczy jak kamień. Wychodzi na to, że akceptuje takie stanowisko i nie widzi w tym nic złego. Gorąco polecam firmy o lepszej renomie, bo ta firma:
- nie daje stabilnego zatrudnienia
- godnego i wysokiego wynagrodzenia
- satysfakcji z wykonywanych obowiązków
- perspektyw na osobisty rozwój
użytkownik
17 lis (3 dni temu)
17 lis (3 dni temu)
Parszywa firma, ciągle odbywają się zwolnienia, ludzie również odchodzą dobrowolnie, co świadczy o nastrojach i nastawieniu do pracodawcy całej załogi. Nic się nie polepsza, jest coraz gorzej. Kto ma siły i możliwości to ucieka gdzie pieprz rośnie. W tej sytuacji to jest zrozumiałe i najlepsze wyjście. Nie ma co się dziwić ludziom. Firma nadal wysyła ogłoszenia o pracę np. na Indeed ale kto przyjdzie pracować do tego bałaganu za 2200 netto. Chyba w duchy wierzą, że ludzie na to pójdą. Radzę wszystkim uważać i nie wierzyć w żadne banialuki, najlepiej szukać lepszej firmy z możliwościami i potencjałem rozwoju. Tu nie spotka Was nic dobrego, poza przymusowym zwolnieniem wkrótce.

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

polmlek

kirhoff

Befared

Grupa Kęty

raks

osmo

automatic systems

regius

starz
starz polska
mpk

legipol

Norwegia

reserved olsztyn

stocznia
com40

Softsystem

Soft system

warszawa

Konstanty Arkadiusz

Makro zabrze

nawrot

viacom

apteka niezapominajka

german logistic

apteki słoneczne

Kirchhoff Gniezno

cargo trans
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin