test

Opinie o Kielecka Fabryka Mebli PPHU - Kielce

Korzystałeś z usług Kielecka Fabryka Mebli PPHU - Kielce? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): młody
Data: 2018-09-14 11:54

Wizyt: 1256
Komentarzy: 19
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
14.09.2018 (5 miesięcy temu)
14.09.2018 (5 miesięcy temu)

Kielecka Fabryka Mebli PPHU - Kielce

Pracuję na stanowisku sprzedawcy, co prawda miałem juz z czymś podobnym styczność, ale i tak udało mi się nauczyć nowych rzeczy. Praca jest w porządku i bardzo fajne są premie :D
użytkownik
03.10.2018 (4 miesiące temu)
03.10.2018 (4 miesiące temu)
Ja pensje zawsze mam na czas, suma również się zgadza teraz czekam na obiecaną podwyżkę, ogółem mogę polecić
użytkownik
09.10.2018 (4 miesiące temu)
09.10.2018 (4 miesiące temu)
Solidna firma, płacą na czas, warunki też nie najgorsze, polecam
użytkownik
11.10.2018 (4 miesiące temu)
11.10.2018 (4 miesiące temu)
Ja też słyszałem, że fajnie tam praca wygląda, nadgodziny podobno są dobrze płatne no i ogółem warunki atrakcyjne. Zamierzam wysłać CV
użytkownik
29 sty (18 dni temu)
29 sty (18 dni temu)
Bardzo pozytywna firma, spoko kumple. Na pieniądze też nie narzekam. Warto tu pracować.
użytkownik
11 lut (5 dni temu)
11 lut (5 dni temu)
Podwyżki były i wszystko sie zgadza. Doceniam KFM za to p;odejście do ludzi
użytkownik
14 lut (2 dni temu)
14 lut (2 dni temu)
Szybko idzie się nauczyć swoich obowiązków. Praca na jasnych warunkach, nie ma niejasności, niedomówień, dziwnych objetnic, których firma nie dotrzymuje. Każdy wie co ma robić, dobra komunikacja.
użytkownik
wczoraj 13:59
wczoraj 13:59
Praca ok, trzeba być sprawnym fizycznie bo to jednak produkcja, ale nie jest też to jakiś ogromny wysiłek.
użytkownik
29.10.2018 (3 miesiące temu)
29.10.2018 (3 miesiące temu)
Zgadzam się, praca bardzo porządna. Idzie się nauczyć wielu rzeczy
użytkownik
30.10.2018 (3 miesiące temu)
30.10.2018 (3 miesiące temu)
Na tle zakładów w jakich miałem okazję pracować to wypadają naprawdę dobrze. Nie ma jakiejś presji, szczerze ich polecam
użytkownik
29.10.2018 (3 miesiące temu)
29.10.2018 (3 miesiące temu)
Co z językami??? Jakie stanowiska wymagają znajomości języka?? Czy musi to być wiedza podstawowa, czy znajomość perfekcyjna?
użytkownik
30.10.2018 (3 miesiące temu)
30.10.2018 (3 miesiące temu)
Kiedyś miałem wrażenie, że jest mega słabo, ale jak poszedłem do innej pracy to się moje myślenie zmieniło. Naprawdę było ok. Umowa dobra - nie ma kruczków, ani innych atrakcji. Całkiem spoko ludzie.Zdarzzały się czarne owce, ale to raczej pojedyncze przypadki
użytkownik
30.10.2018 (3 miesiące temu)
30.10.2018 (3 miesiące temu)
Jak dla mnie to jeden z lepszych pracowników w tej branży. Nie oszukują, nie kombinują, oferują to co są w stanie zagwarantować za określoną pracę na produkcji.
użytkownik
30.10.2018 (3 miesiące temu)
30.10.2018 (3 miesiące temu)
Na taśmie produkcyjnej da się pracować, bo sprzęt mamy w miarę nowoczesny. Atmosfera na hali bez zarzutu. Nikt nie narzeka. Nikt nie popędza. Produkcja idzie na poziomie odpowiednim przez co i premię się pojawiają.
użytkownik
30.10.2018 (3 miesiące temu)
30.10.2018 (3 miesiące temu)
Jak dla mnie to jeden z lepszych pracowników w tej branży. Nie oszukują, nie kombinują, oferują to co są w stanie zagwarantować za określoną pracę na produkcji.
użytkownik
15 sty (miesiąc temu)
15 sty (miesiąc temu)
Dużo ostatnio sie poprawiło, trzeba przyznać. Klienci też co raz bardziej zadowoleni, więc idziemy w dobrą stronę :D
użytkownik
16 sty (miesiąc temu)
16 sty (miesiąc temu)
Sprzedawcy mogą liczyć na pakiet szkoleń, ale też wsparcie współpracowników. Panuje przyjazna atmosfera, ja mając wiedzę mimo wszystko podniosłem swoje kwalifikację, także myślę, że warto tu przyjść :) to dobra praca, na dobrych warunkach.
użytkownik
23 sty (24 dni temu)
23 sty (24 dni temu)
dobre wynagrodzenie i atmosfera,. po za tym wiele się nauczyłem
użytkownik
30 sty (17 dni temu)
30 sty (17 dni temu)
Na produkcji lajt, wkręcam się :)

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

ngk

medical inowrocław

kujawiak inowrocław

solanki inowrocław

inowrocław

Bershka

remondis

jabo marmi

Imbud

diebold szczecin

tedi lublin

rosiński

gpec

defloration

praszka

ezt

ezt praszka

częstochowa

kadam

hamilton gdynia

hamilton
gdańsk

praca bis sochaczew

tarnowskie góry

Betamed

stokson piekary

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin