test

Opinie o Akademickie Liceum Ogólnokształcące Magellanum - Gdańsk

Korzystałeś z usług Akademickie Liceum Ogólnokształcące Magellanum - Gdańsk? A może chciałbyś pracować w tej firmie i zastanawiasz się jakie warunki oferuje pracodawca? Podziel się swoją opinią - pomoże ona innym w uzyskaniu cennych informacji!
Założył(a): true
Data: 2019-01-08 02:28

Wizyt: 118
Komentarzy: 1
Sortowanie: najnowsze najstarsze
autor
8 sty (12 dni temu)
8 sty (12 dni temu)

Akademickie Liceum Ogólnokształcące Magellanum - Gdańsk

Nie chciałem tracić więcej czasu na tą "szkołę", ale sumienie mnie ruszyło.

Również miałem wątpliwą przyjemność pracować w tym miejscu. Pani dyrektor to osoba niezrównoważona emocjonalnie, łasa na pieniądze, która swoje bardzo duże braki kompetencji uzupełnia krzykiem zarówno na pracowników jak i rodziców – nieświadomych do jakiej szkoły posyłają swoje dziecko. Dla dyrektorki liczy się tylko i wyłącznie zysk z placówki, kompletnie jej nie obchodzi misja szkoły, która ma pomagać rodzicom i dzieciom w trudnej sytuacji życiowej.

Szkoła reklamuje się jako placówka która pomaga osobom o specjalnych potrzebach, tymczasem kiedy takie potrzeby zachodzą – dyrektorka wzywa rodziców oraz podsuwa pod nos dokumenty zobowiązujące do płacenia pełnego czesnego za zachowanie dziecka.

Skoro dziecko ma orzeczenie o niedostosowaniu społecznym to można się różnych sytuacji po nim spodziewać, a po fakcie wdrożyć jakiś plan mający na celu poprawę zachowania/kręgosłupa moralnego aby dzieciak nie skończył za parę lat na ulicy, ale widocznie tytuł magistra to za mało aby dyrektorka rozumiała takie rzeczy… pomijając fakt że prowadzi szkołę która deklaruje się pomagać takim dzieciom.

Dla przykładu matka, która przyszła z płaczem, że nie jest w stanie opłacać pełnego czesnego gdyż zwyczajnie w świecie ją na to nie stać, usłyszała: „to Twoja brocha, tak se wychowałaś dziecko” - cytat najlepiej oddaje „pedagogiczne” podejście dyrektorki do trudnych dzieci – które zresztą nazywa dziwakami.

Dyrektorka unika niewygodnych rozmów, nakazuje pracownikom nie udzielać informacji gdzie i kiedy można ją aktualnie znaleźć. Trudno się dziwić kiedy jedynym argumentem w trudnych rozmowach który się posiada jest krzyk… ewentualnie kłamstwa.

Jeśli chodzi o kadrę nauczycielską, to rotacja następuje praktycznie cały czas, od długiego czasu w „szkole” nie było kompletnej kadry nauczycielskiej – czego efektem jest procent zdanych matur.

Warto jeszcze wspomnieć o umowie, która spisana jest taki sposób, aby ewentualne odejście ucznia ze szkoły uzupełniło konto dyrektorki w satysfakcjonujący sposób. Kolejny przykład aby zobrazować powagę sytuacji:

- uczeń który posiada orzeczenie dot. fobii szkolnej, rezygnuje z chodzenia do szkoły po osiągnięciu pełnoletności – jest dorosły ma takie prawo. W tym momencie rodzice którzy składali podpis na umowie, muszą uzupełnić kwotę czesnego za każdy miesiąc roku kalendarzowego, w którym dziecko było uczniem „szkoły”. Mówimy tu o kwocie kilkunastu tysięcy złotych. Jakim trzeba być materialistą żeby zdzierać takie kwoty z pokrzywdzonych już przez los rodziców, którzy potrzebują tych pieniędzy na rehabilitację dziecka czy jeżdżenie po specjalistach?

Portale jak ten czy gowork dyrektorka odwiedza częściej niż google, i za odpowiednią sumę, hurtowo usuwa negatywne komentarze na temat szkoły jako „pomówienia”.

W całej placówce są może ze dwie osoby z którymi da się pracować w normalny sposób, za które zresztą trzymam kciuki aby czym prędzej znalazły coś lepszego i nie musiały tolerować humorków dyrektorki. Swoją drogą zastanawiam się jak to możliwe że ten syf funkcjonuje tyle lat?

Mam nadzieję, że ten post dotrze nie tyle do potencjalnych nowych pracowników ale do rodziców, którzy biorą pod uwagę Magellanum jako ewentualną placówkę dla ich pociech.
Ta szkoła nie jest rozwiązaniem na Państwa sytuację, jeśli chcą Państwo pomóc sobie i swojemu dziecku, to na pewno nie w tym miejscu.

ps. pieniądze które zabiera Pani pracownikom z wypłaty, proszę przeznaczyć na psychologa/psychiatrę dla córki. Jeśli ktoś czerpie satysfakcję z ubliżania (oczywiście za plecami - bo tylko na tyle ją stać) rodzicom dzieci w trudnej sytuacji rodzinnej to nie jest normalny.
Autor: Reklama
8 sty (12 dni temu)

Akademickie Liceum Ogólnokształcące Magellanum - Gdańsk

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

powszechna kasa oszczędności

toms

Canexpol

Kirchoff

polaqua

airport services

Plum

tarnowskie góry

pakowanie słodyczy oss

pakowanie słodyczy veghel

Iglo Bochnia

Juka

Blumenbecker katowice

Sii katowice

Sii

KIK WROCŁAW

Rzeszów

astek warszawa

Sawa taxi

pflegehelden

kirsch

solbet

klarglass

echo fashion

Big form

kraków

meramont

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin