test
Znaleziono 192 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "nielsen"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
19 paź (miesiąc temu)
19 paź (miesiąc temu)
To nie tylko na Śląsku tak się dzieje. FOM nie reaguje aby nie popsuć sobie opinii, że doszło to jakichś niedociągnięć, że pozwolił aby wybrana przez niego osoba okazała się być złym kierownikiem. Jeżeli chodzi o aspiracje do Top Employer to niestety nie ma to nic wspólnego z naszą pracą. Firma co roku otrzymuje tytuły a co dzieje się wśród pracowników to inna sprawa. To może działa jak AC nielsen w stosunku do TVP.
Kierownik zawsze będzie na pierwszym miejscu a szkodnika znajdą niżej. Taki charakter pracy handlowca w JTI.
użytkownik
28 wrz (2 miesiące temu)
28 wrz (2 miesiące temu)
Zanim przyszedł mały to nielsen szedł do góry z resztą się zgadzam nic nie robi tylko rozkazy wydaje
użytkownik
24 wrz (2 miesiące temu)
24 wrz (2 miesiące temu)
haha.. no tak, o tym mówię - full team w przenośni bo stan faktyczny osób pracujących pozostawia sporo do życzenia ph rzucają wypowiedzeniami co chwila, wszyscy udają ze nie ma tematu a sytuacja jest opanowana
nie znam drugiego takiego dyrektorka co by z taką siłą przyciągał ludzi, magia, prawdziwy Copperfield
pan dyrektor powinien wrócić pamięcią do tego co razem z AR mówili, jak nie ma ph z konkurencji to co się robi?
wykorzystajmy to! a cedek dobrze zorientowany co się dzieje u małego w zespole
teraz to dopiero nielsen pokaże skok o 50%, coo mały?
użytkownik
9 sie (4 miesiące temu)
9 sie (4 miesiące temu)
Przecież jemu nielsen cały czas spada. On nie ma pojęcia, co zrobić, żeby odmienić tą sytuację, dlatego katuje wszystkich i wyżywa swoją frustrację na podwładnych. Manager od siedmiu boleści.
użytkownik
5 sie (4 miesiące temu)
5 sie (4 miesiące temu)
Jezeli moja wypowiedz byla malo konkretna to przepraszam. To uzupelnie.Zero szacunku do czasu pracy
Praca 9, 10 godzin dziennie. Same przejazdy czeato zajmuja 5 lub 6 godzin. I sto roznych priorytetow w zaleznosci od dnia. Jednego dnia olewamy kropnik bo jest promocja na Williama Peela. W nielsenie leci na pysk to pretenaje oczywiscie do PH jak mogli do tego dopuscic. Byla szansa w Bialej Damie. Zostala ukatrupiona po 5 miesiacach dzialan bo menagiery stwierdzili ze sie nie sprzedaje. Jak sie miala sprzedawac skoro nie bylo na nia budzetu i jakiegokolwiek marketingu. Dla porownania zubrowka biala to bylo poltorej roku pompowania kasy przez cedc zanim zaskoczylo. Teraz ma byc ratowanie kolejnego umarlaka - wodki ktorej z nazwy nie wymienie. Znow wszystko inne zostanie olane. A potem znow beda pretensje dlaczego w nielsenie lecimy. Firma nie ma zadnego dlugofalowego planu dzialania. Kazdy beamd manager ciag ie w swoja strone bo przeciez jego produkt jest najwazniejszy. A ludzie glupieja bo sami nie wiedza za co maja sie brac. Firma zjada swoj wlasny ogon.Wiecej konkretow potrzeba?
użytkownik
23 cze (5 miesięcy temu)
23 cze (5 miesięcy temu)
nielsen leci ?
Czlowieczku poproś przełożonego o wyniki .
Albo zobacz giełdę jak idą notowania stock.
Pozdrawiam.
użytkownik
22 cze (5 miesięcy temu)
22 cze (5 miesięcy temu)
zorientowany 22.05.2018 21:04
ale i tak największe jaja są w pomorskiem kierownikiem zostaje osoba z kompetencjami ...merchandisera zamiast managera tylko dzięki bliskiej zażyłości z D.F. zresztą kolejny z IQ na poziomie kury, cały czas narzekali na P.D. i A.R. a teraz liżą im przyrodzenie. Ludzie się zwalniają konkurencja zabiera półki, nielsen leci w dół pełna lambada
użytkownik
8 cze (6 miesięcy temu)
8 cze (6 miesięcy temu)
Czym tu się podniecac slupkami nielsena,patrzmy na swoją kieszeń,a prawda jest to,ze jest coraz trudniej znaleźć sklepy z crunchipsem,a lays jest wszechobecny,znając życie,to za chwile posypia sie następne glowy
użytkownik
1 cze (6 miesięcy temu)
1 cze (6 miesięcy temu)
@Ada jeśli jesteś dalej zainteresowana pracą w nielsen Polska zajrzyj na: https://career4.successfactors.com/careers i złóż aplikację spontaniczną. Kilku użytkowników wypowiedziało się, że firma potrzebuje pracowników, także są realne szanse na podjęcie pracy. Opisz czego szukasz u przyszłego pracodawcy, co jest dla Ciebie ważne - to pomoże innym w swoich wypowiedziach zawrzeć te informacje, których poszukujesz Ty i inni zainteresowani pracą w nielsen Polska.
użytkownik
30 maj (6 miesięcy temu)
30 maj (6 miesięcy temu)
Jak byście ocenili trudność procesu rekrutacyjnego (testów, rozmowy) ? Na jakie kompetencje zwracana jest uwaga podczas rekrutacji ? Z czego najlepiej się przygotować ?
użytkownik
28 maj (6 miesięcy temu)
28 maj (6 miesięcy temu)
Drugi co do wielkości HM w CP będzie siał amatorszczyzną bo dobrzy PH pójda gdzie indziej. Czemu mnie to nie dziwi. Złe zarządzanie poczynając od samego Mieszka (a miał być taki Pro Ludzki i stać za pracownikami) który słuchał/słucha bzdur RMSów i Byłego Krajowego (już nawet nie pamiętam jak się nazywał), ale wiem że przed moim rozstaniem się z firmą sprzedałem mu pomysł z wprowadzeniem nowego smaku Somersby Arbuzowego Z całym prognozowanym wzrostem sprzedaży i prognozą kanibalizacji Jabłka. Pałka zapierał się że to nie wypali a jednak wprowadził. I że taki kibel był Krajowym Dyrektorem Sprzedaży. O przypomniało mi się nazwisko Gondek. Gratuluje panie G degradacji z stanowiska. Zasłużonej jak dla mnie dwulicowy człowieku.

Poza tym nic nie cieszy mnie bardziej jak info że Golonce zapachniała premia i uciekła. Muza dla uszu :-) Oj oj oj. A wszystko przez przeładowane auta PH. Jak się zawsze o tym mówiło że się nie nadąża wymieniać kapsli to ciężko było zrozumieć.
Ta promocja niszczy ludzi, samochody i normalną pracę, bo z tego co wiem to PH nie robią absolutnie nic więcej niż wymiana kapsli. 3-5 wizyt na hurcie żeby zaspokoić rynek zamiast zadbać o piwo na sklepie w sezonie - duży błąd nr. 2. nielsen kiedyś to sam zweryfikuje.
użytkownik
24 maj (6 miesięcy temu)
24 maj (6 miesięcy temu)
@Pozdrawiam czy wiesz może co jest powodem dużej rotacji w firmie nielsen Polska (Badania rynku)? O jakich testach mówisz? Możesz je szerzej opisać? Czy są to testy sprawdzające wiedzę, predyspozycje zawodowe czy może jedno i drugie? Takimi informacjami pomożesz innym kandydatom, którzy poszukują opinii o nielsen Polska (Badania rynku)
użytkownik
22 maj (6 miesięcy temu)
22 maj (6 miesięcy temu)
ale i tak największe jaja są w pomorskiem kierownikiem zostaje osoba z kompetencjami ...merchandisera zamiast managera tylko dzięki bliskiej zażyłości z D.F. zresztą kolejny z IQ na poziomie kury, cały czas narzekali na P.D. i A.R. a teraz liżą im przyrodzenie. Ludzie się zwalniają konkurencja zabiera półki, nielsen leci w dół pełna lambada
użytkownik
15 maj (6 miesięcy temu)
15 maj (6 miesięcy temu)
Oj, tak, zdecydowanie!
Firmy bolączką jest duża rotacja, trzeba zastępować odchodzących.
Nowi chętni mile widziani, po złożeniu aplikacji można bardzo szybko dostać zaproszenie na testy.
użytkownik
14 maj (6 miesięcy temu)
14 maj (6 miesięcy temu)
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje aktualnie pracowników?
użytkownik
10 maj (7 miesięcy temu)
10 maj (7 miesięcy temu)
W dobrej firmie nie każdy może pracować. Tu potrzeba ludzi z ambicjami!!
użytkownik
6 maj (7 miesięcy temu)
6 maj (7 miesięcy temu)
Za słabą firmą jesteście, żebym dla was pracował. Szukajcie tańszych pracowników z gorszymi kwalifikacjami, bo na mnie was nie stać.
użytkownik
6 maj (7 miesięcy temu)
6 maj (7 miesięcy temu)
Za słabą firmą jesteście, żebym dla was pracował. Szukajcie tańszych pracowników z gorszymi kwalifikacjami, bo na mnie was nie stać.
użytkownik
28 kwi (7 miesięcy temu)
28 kwi (7 miesięcy temu)
A co jeśli przeszkoliliby mnie z makr i SQLa, a ja bym została? Dlaczego od razu zakładać, że nie opłaca się inwestować w pracowników?
użytkownik
19 kwi (7 miesięcy temu)
19 kwi (7 miesięcy temu)
Niektórzy tak się czepiają najmniejszych błędów pracowników!!!
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "nielsen"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin