test
Znaleziono 11 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "mosty katowice"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
07.05.2018 (8 miesięcy temu)
07.05.2018 (8 miesięcy temu)
Od ostatniej opinii dotyczącej pracy w mosty katowice Sp. z o.o. minęło już sporo czasu. Jak dziś wyglądają warunki zatrudnienia w tym przedsiębiorstwie?
użytkownik
06.04.2018 (9 miesięcy temu)
06.04.2018 (9 miesięcy temu)
Czy jest coś , jakiś powód braku aktywności?
autor
23.02.2018 (10 miesięcy temu)
23.02.2018 (10 miesięcy temu)
Jak oceniasz pracę w przedsiębiorstwie mosty katowice Sp. z o.o.? To istotne, by poznać ocenę każdego pracownika.
użytkownik
17.02.2018 (11 miesięcy temu)
17.02.2018 (11 miesięcy temu)
Informacja o pikiecie z grudnia 2003 roku. Źródło: http://kielce.wyborcza.pl/kielce/1,47262,1808472.html?disableRedirects=true
"Pikieta przed biurowcem KPRM Skanska
Dwudziestu związkowców KPRM Skanska pikietowało w środę biurowiec koncernu w Kielcach. Rozmowy z prezesem koncernu, który przyjechał wczoraj do Kielc, zakończyły się fiaskiem
O godz. 9 rano związkowcy z NSZZ "Solidarność" z flagami w rękach ustawili się przed głównym wejściem do biurowca Skanskiej przy ul. Manifestu Lipcowego. Protestowali przeciwko kolejnym zapowiadanym w firmie zwolnieniom. - Pracowałem w KPRM 30 lat, budowałem mosty i wiadukty w Hucie katowice, na Linii Hutniczo-Siarkowej. Teraz została nas garstka. Nie wiem, czy ja nie będę następny - stwierdził Stanisław Wieczorek z Sandomierza.
Prezes Glave był zaskoczony takim przyjęciem. - Też nie jestem szczęśliwy z tego powodu, że musimy zamykać niektóre jednostki w firmie. Musimy być konkurencyjni, a rynek jest ciężki - tłumaczył przed wejściem do budynku prezes koncernu w Polsce Jan-Gunnar Glave.

- Wilk w trudnej sytuacji nie zjada własnych dzieci, tylko szuka innego wyjścia - rzucił jeden z protestujących.

- Zapewniam was, że nie jesteśmy wilkiem tylko przyjazną firmą - odparł prezes Glave.

Wczorajsze rozmowy prezesa ze związkowcami trwały kilka godzin i zakończyły się fiaskiem. - Tłumaczenia zarządu nas nie przekonują. Boimy się, że to nie koniec zwolnień. 17 grudnia zbiera się w Warszawie Komisja Zakładowa ["Solidarności] i zdecydujemy, jaką podjąć akcję protestacyjną - powiedział nam po nieudanych rozmowach z zarządem Wiesław Koza, przewodniczący NSZZ "S" w KPRM Skanska.

Koncern Skanska przejął KPRM dwa lata temu. W tym roku zamknął już bazę sprzętową w Skoczowie k. Bielska-Białej, a teraz zamierza zamknąć bazy w Sandomierzu i Kielcach. W Sandomierzu pracowało 150 osób, zostały 23. KPRM Skanska w Kielcach zatrudnia 450 osób, 3 lata temu było ich 1000. Trwają zwolnienia grupowe 38 osób."
użytkownik
04.01.2018 (rok temu)
04.01.2018 (rok temu)
Firma ma oferty pracy: PROJEKTANTA BRANŻY ELEKTRYCZNEJ/ASYSTENTA PROJEKTANTA
•PROJEKTANTA BRANŻY DROGOWEJ/ASYSTENTA PROJEKTANTA
•PROJEKTANTA BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ/ASYSTENTA PROJEKTANTA
•PROJEKTANTA BRANŻY INŻYNIERYJNEJ/ASYSTENTA PROJEKTANTA
Pozdrawiam
użytkownik
06.12.2017 (rok temu)
06.12.2017 (rok temu)
Zastanawiająca jest ta cisza na forum. czy firma ma jakieś oferty pracy? Podpowiedzcie czy warto starać się o pracę??
użytkownik
10.10.2017 (rok temu)
10.10.2017 (rok temu)
No cóż najgorsza firma jaka może istnieć.Polecam trzymać się od nich jak najdalej.Ręka-rękę myję.Drektor pali po sobie mosty a firma go kryje jakim cudem nie wiadomo.Rujnują całe rodziny.Firma dziad i tyle póki się im wchodzi w xxxxxxx po palcu to jest dobrze na koniec ci pokażą swoje prawdziwe obliczenNie polecam!!!
użytkownik
10.08.2017 (rok temu)
10.08.2017 (rok temu)
Rekrutują obecnie do pracy jako Kierowca. W ofercie napisali, że zapewniają stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, niezbędne narzędzia pracy, bardzo dobrą atmosferę. A może ktoś pracował jako kierowca i podzieli się swoimi doświadczeniami na tym stanowisku? Wyrażając swoją opinię pomagacie osobom, które chcą się zatrudnić.
użytkownik
13.08.2016 (2 lata temu)
13.08.2016 (2 lata temu)
O rany, skoro zarobki zaczynają się od stawki 2500zł, to się wcale nie dziwię, że są tak popularni. W końcu pewnie i tak dorzucają do tego jeszcze jakieś premie. Umowa o dzieło też ma swoje plusy, bo i tak szanują swoich pracowników niezależnie od rodzaju zawieranej umowy.
użytkownik
05.11.2015 (3 lata temu)
05.11.2015 (3 lata temu)
...bo widzisz, łatwo obrażać i oceniać ludzi zza kompa, ale przeoczyłeś jedno. Każda akcja przynosi w końcu reakcję, a może i czasami karę. To że twoje wpisy z wczoraj z godz. 20+ zostały usunięte (zarchiwizowane) na wniosek Famuru bo były obraźliwe i wskazywały na konkretne osoby (obraziłeś też swojego byłego szefa) nie zwalnia cię z odpowiedzialności za nie. Ty BĘDZIŃSKI ZAWISTY PROSTAKU. Cwaniaku będzińsko-sosnowiecki. Zwolniłeś się z FI i jeszcze chciałeś wyłudzić odprawę (nieskutecznie). Taki jesteś z tego dumny? To dlaczego nie odszedłeś jak było stabilnie? Uważasz że Ci co zostali są od Ciebie gorsi... Wiesz że tak nie jest, po prostu tak piszesz żeby podważyć kompetencje o których nie masz pojęcia, ale nic nie ugrasz, tylko tracisz i palisz mosty. Z innej beczki, to prawda, że d800 jest teraz górą, ale jest to zasługa tylko jednej osoby - w końcu mają kompetentnego szefa. W życiu by tak nie było za TH.
użytkownik
13.09.2011 (7 lat temu)
13.09.2011 (7 lat temu)
bardzo dobry specjalista.. jeden z lepszych na śląsku, wiem co pisze do jezdze do pana Dr z Katowic.. ceny bardzo przystępne... o wiele nizsze niz katowice... miałam u pana Dr robione niemal wszystko: mosty, wypełnienia, leczenie kanałowe, zawsze bez bólu ( jak sobie cenie ze w gabinecie jest The Wand, niekazdy dorosły lubi zastrzyki), złego słowa nie mogę powiedziec aale za to polecic każdemu..kompleksowe leczenie.. wyuczony człowiek, lekarz z powołania.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "mosty katowice"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin