test
Znaleziono 111 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "mckinsey"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
a jak jest z godzinami pracy?
dwie zmiany?
do 22?
w ogłoszeniach nie ma informacji
użytkownik
31.12.2018 (miesiąc temu)
31.12.2018 (miesiąc temu)
Jak kształtują się obecnie zarobki w mckinsey & Company w Poznaniu?

Mam na myśli głównie GL/GA i dzial podatkowy (VAT)
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Dobra rada: jeśli faktycznie jesteś tak dobra/u, jak myślisz - szukaj szczęścia gdzie indziej. Czasy są dobre, jest w czym wybierać. mckinsey EMEA Shared Services (nie mylić z mckinsey&Company!) to po prostu przeciętne centrum usług wspólnych w Poznaniu. Są lepsze: GSK, Ikea, Franklin. Uwierz mi, pracowałam tam.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Aplikowałam na stanowisko Executive Assistant. Podczas 30-minutowej rozmowy kwalifikacyjnej powiedzano mi, że w przeciągu najbliższych dni dostanę termin na spotkanie w biurze. Po kilku dniach dostałam wiadomość, że rekrutację zakończono i wybrano innego kandydata (mimo, że aplikowanie na to stanowisko było nadal możliwe). Nienajlepsza komunikacja.
użytkownik
11.12.2018 (2 miesiące temu)
11.12.2018 (2 miesiące temu)
Napisz proszę, jakie warunki zatrudnienia Ci zaproponowano. Czy do zasadniczego wynagrodzenia zaoferowano Ci jeszcze jakieś bonusy, typu karta sportowa lub pakiet prywatnej opieki medycznej? Wiele osób, wybierając miejsce przyszłej pracy, zwraca uwagę na takie aspekty. Zanim złożą CV, chętnie dowiedzą się, jak wygląda sytuacja.
użytkownik
27.11.2018 (2 miesiące temu)
27.11.2018 (2 miesiące temu)
Talent Sourcer
Ja jestem po 40 minutowej rozmowie. Duzo pytan po angielsku oraz case i rozwiązania do niego.
Po 40 minutach zostałam zaproszona do Poznania na następny tydzień na 4h spotkanie - z racji tego ze jestem Krakowa.
Placa mi za hotel taxi i zwracaja za podróż.
3 testy plus 2 rozmowy i jedna video konf.
Moja stawka za wysoka troche ale do dogadanie jest.
Od stycznia bym zaczynala ale u mnie od lutego wchodzi w rachube praca.
użytkownik
25.11.2018 (2 miesiące temu)
25.11.2018 (2 miesiące temu)
Omg czy to na pewno rekrutacja na zwyklego klepacza z działu administracji, czy na prezesa firmy? Słysząc to, nawet nie chce mi się pracować w takiej firmie.
użytkownik
20.11.2018 (2 miesiące temu)
20.11.2018 (2 miesiące temu)
Agnieszka możesz powiedzieć jakiej mniej więcej wysokości jest dodatek relokacyjny?
użytkownik
01.11.2018 (3 miesiące temu)
01.11.2018 (3 miesiące temu)
Rekrutacja w moim przypadku wyglądała następująco:
1) Półgodzinna rozmowa telefoniczna z pracownikiem HR (częściowo po angielsku, doświadczenie, motywacja, generalnie jak wszędzie).
2) Rekrutacja w firmie (Poznań) składała się z 4 części:
- test z angielskiego (pytania abcd - synonimy wyrazów i wyrażeń; dopisz brakujący wyraz w tekście; wypełnij tekst używając jednego z wyrazów pod tekstem z ewentualnym przekształceniem go; podane jedno pełne zdanie i po nim kolejne z luką - uzupełnij zdanie używając 2-5 wyrazów w tym 1 podany nie zmieniając tego podanego wyrazu ani sensu zdania , napisz maila prosząc o pomoc w przeprowadzeniu szkolenia z Excela)
- zadanie grupowe: było 5 kandydatek i 4 osoby obserwujące; pól godziny na wspólne ustalenie listy priorytetów na podstawie e-maili (każdy dostał po 2-3 inne). Jedna osoba przedstawia plan i potem około 15 minut pytań rekruterów (do wszystkich) o szczegóły i ewentualne scenariusze awaryjne.
-po przerwie (zostały 3 osoby z 5) indywidualne rozmowy po 45 minut. Jedna to zadanie po angielsku na podstawie tekstu z sytuacją w firmie, druga to typowa rozmowa rekrutacyjna z 2 osobami (wywodzącymi się z działu, do którego prowadzono rekrutację).

Po kilku dniach odpowiedź z firmy. Ostatni etap to wideokonferencja z managerem działu.

Mam nadzieję, że to komuś pomoże. Powodzenia!
użytkownik
26.10.2018 (3 miesiące temu)
26.10.2018 (3 miesiące temu)
mckinsey kiedyś powiedział, że do Polski przychodzi się dla kosztów, a zostaje dla jakości. Warto też w tym miejscu wspomnieć o różnicy między call center a service deskiem. Ludzie, którzy pracują na pierwszej lub drugiej linii wsparcia service desku, rozwiązują konkretne problemy technologiczne czy informatyczne naszych klientów już w trakcie rozmowy, łącząc się zdalnie np. z terminalem, komputerem, serwerem. Oto przykład z branży motoryzacyjnej: samochód podjeżdża do warsztatu w innym kraju, a nasz pracownik przez telefon aktualizuje całe oprogramowanie. Ranga problemów może być różna, dlatego mówimy o pierwszej, drugiej czy trzeciej linii wsparcia. Ale już na tej pierwszej linii pracownicy rozwiązują poważne problemy. Nie jest to praca nudna, każdy dzień jest inny. Codziennie inne wyzwanie. Natomiast w call center pracownik głównie skupia się na przyjęciu zgłoszenia od klienta i przekazaniu go dalej.

Czytaj więcej: https://dziennikzachodni.pl/trzy-powody-dla-ktorych-fujitsu-wybralo-katowice/ar/13616942?fbclid=IwAR0iB-nSz1RtbCu-PKtj4kmzE4hIcpkuKSUnweD9kVclxyrdQCgCpTs7HDM
użytkownik
26.10.2018 (3 miesiące temu)
26.10.2018 (3 miesiące temu)
Czy można wiedzieć, ile zarabia się w dziale graficznym netto? Pozdrawiam
użytkownik
14.10.2018 (4 miesiące temu)
14.10.2018 (4 miesiące temu)
u mnie przebieg rekrutacji byl bardzo podobny, tzn. rozmowy telefoniczne po angielsku i niemiecku. testy na miejscu w firmie, nastepnie, kolejnego dnia wideorozmowa po niemiecku a nastepnego po angielsku i za kazdym razem slyszalam od pani rekruterki, "brawo! przeszla pani do kolejnego etapu!". na koniec dostalam juz sucha odpowiedz mailowa, ze firma wybrala inna osobe, zapytalam dlaczego, skoro po kazdym etapie slyszalam, ze bylo super. Okazalao sie , ze moj angielski nie spelnil ich oczekiwan, potrzebny byl na poziomie C1 a moj byl na poziomie B2:), przy czym w ogloszeniu stalo czarno na bialym, ze potrzebuja B1-B2, i tak poziom mojego angielskiego jest poswiadczony egzaminem na tym wlasnie poziomie. rekrutacja trwala miesiac i moje wrazenie, podobnie jak i innych aplikujacych osob, bylo takie, jakbysmy startowali conajmniej na stanowisko managera lub dyrektora. A pensja byla jeszcze kilka lat temu żenująco niska jak na stanowisko z dwoma plynnymi jezykami (2300-2500 netto) ale widze, ze to sie juz poprawilo.
użytkownik
14.10.2018 (4 miesiące temu)
14.10.2018 (4 miesiące temu)
Jestem bardzo zadowolona z pracy w tym miejscu(dział graficzny). Wiadomo, zawsze się da znalezc jakieś mankamenty ale w porównaniu z poprzednim miejscem pracy tutaj panuje sielanka xd. Dużo benefitow, pakiet relokacyjny, przerwy na jedzenie / odpoczynek obowiazkowe. Czasem jest kocioł ale jeśli się pali jeszcze nikt nie odmowil mi pomocy. Poznałam wiele bardzo miłych ludzi z którymi mogę spotkać się po pracy bez uczucia że mam ich dosyć już na co dzień ;P czego nie mogłam powiedzieć wcześniej. Zarobki mi odpowiadają w zupełności. Jednak trzeba pokazać że nie znaleźliśmy się tam przypadkiem.
użytkownik
06.10.2018 (4 miesiące temu)
06.10.2018 (4 miesiące temu)
5000 zł brutto czy netto? bo to jest mała różnica :)
użytkownik
29.09.2018 (4 miesiące temu)
29.09.2018 (4 miesiące temu)
przez takie samoluby jak Ty, wielu pozostałych pracowników śniadaniem czy owocami się nie nacieszy.
Od dawna jest ten problem, że wiele osób rzuca się na jedzenie jakby w życiu nigdy nic nie jedli, nie wspominając o tych, którzy bezczelnie wynoszą litry soków do domu, itp. Mimo wszystko są to przekąski i należałoby mieć na uwadze ilość pozostałych pracowników zanim się zaczniesz chwalić, ile to ty jesz za fri. Pracuje w mckinsey juz kilka lat i zawsze mialem swiadomosc tego, ze jedzenie w kuchni nie jest tylko dla mnie, szczegolnie jesli pracujesz na 2-3 zmiany
użytkownik
29.09.2018 (4 miesiące temu)
29.09.2018 (4 miesiące temu)
Pracuje na stanowisku asystenckim od prawie roku i niestety, ale nigdy nie zarabialem 4500 brutto. Jest to stawka jednak mniejsza, no i oczywiście, że brutto.
użytkownik
23.08.2018 (5 miesięcy temu)
23.08.2018 (5 miesięcy temu)
Praca dobra dla osób po studiach od razu. Dobra okazja by zdobyc doswiadczenie jednak średnie możliwosci rozwoju. Zarobki na poziomie 4 brutto do 6 brutto. wyżej już ciężko. Na stanowiskach menadżerskich tylko. Jeśli ktoś szuka prawdziewej pracy a nie klepania wiecznie to zdecydowanie musi poszukac gdzies indziej
użytkownik
15.08.2018 (6 miesięcy temu)
15.08.2018 (6 miesięcy temu)
Mileno, na zachodzie taka odpowiedź to po prostu norma. A Ty oglądasz się na polskie, bardzo kiepskie standardy i jeszcze cieszysz się, kiedy ktoś w Polsce zrobi to, co w innych krajach jest po prostu na porządku dziennym. To nie jest nic ekstra, żaden "efekt wow". Natomiast martwić powinny inne, opisywane tu przez iluś ludzi sytuacje.
użytkownik
13.08.2018 (6 miesięcy temu)
13.08.2018 (6 miesięcy temu)
Przynajmniej dostałeś informację. Od ilu innych pracodawców otrzymałeś takie powiadomienie? Ja aplikowałam już do kilku firm, w tym co mckinsey. I to była jedyna firma, która z jakąkolwiek informacją do mnie wróciła. Nadal szukam, ale doświadczenie w tego procesu oceniam bardzo pozytywnie.
użytkownik
13.08.2018 (6 miesięcy temu)
13.08.2018 (6 miesięcy temu)
To fake. Team leaderka zespolu z rosyjskim od poczatku była Olga, pochodzaca z Ukrainy. Ponieważ team się powiekszyl, utworzono drugie stanowisko TL, które piastuje także osoba z Ukrainy. Mamy w zespole Polakow i inne narodowosci. Wszystko zalezy od poziomu rosyjskiego danej osoby. Tak samo, jak w innych teamach (francuskich, angielskich i niemieckich) mamy mieszane narodowosci.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "mckinsey"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin