test
Znaleziono 13 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "masterkom"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
28.12.2018 (miesiąc temu)
28.12.2018 (miesiąc temu)
Szkolenia wdrożeniowe są w czasie pracy. Prowadzą je doświadczeni pracownicy. Później jest opcja szkoleń przez firmy zewnetrzne . W teorii dla chętnych, jednak źle jest odbierana brak chęci rozwoju. Na szczęście wiekszość szkoleń ciekawa i warta uczestnictwa. Szkolenia wdrożeniowe trwają 7-20 dni . Szkolenia podnoszące kwalifikacje 1-5 dni na rok kalendarzowy.
użytkownik
12.12.2018 (2 miesiące temu)
12.12.2018 (2 miesiące temu)
Dziękuję Ci za dodanie opinii, która jest merytoryczna, zwięzła i na temat. Z pewnością ułatwi ona decyzje o zatrudnieniu osobom, które jeszcze się wahają. Co do szkoleń w firmie masterkom - czy są one organizowane w godzinach pracy, czy też poza nimi? Jak często się odbywają?
użytkownik
16.11.2018 (3 miesiące temu)
16.11.2018 (3 miesiące temu)
Pracowałem w masterkomie 0,5 roku. Gdyby nie studia zostałbym na dłużej na pewno. Zarobki na dobrym poziomie. Prosty system premiowania, bez żadnych kruczków. Duża wiedza szkoleniowców sprawia że nie musisz się znać na smartfonach, żeby być dobrym sprzedawcą. Wystarczy chcieć. Szefostwo i współpracownicy zawsze pomocni, nie tylko w czasie pracy i nie tylko na temat pracy. Rada dla kandydatów: Pytaj, pytaj nawet 5 razy o wszystkie wątpliwe kwestie. masterkom to była moja pierwsza poważniejsza praca i polecę z serca każdemu kto szuka pracy.
użytkownik
10.10.2018 (4 miesiące temu)
10.10.2018 (4 miesiące temu)
Pracodawca w porządku, można się dogadać ze wszystkim. Kadra też ok. Częste szkolenia nie tylko w branży GSM, ale też możliwy rozwój osobisty. Zarobki zadowalające, wystarczy chcieć i wykazać inicjatywę. Zgrany i pomocny zespół . Miejsce gdzie chce się pracować na dłuższą metę. Jedyne jakie minusy są to niedociągnięcia ze strony galerii handlowych w których znajdują się punkty - ale to niezależne od pracodawcy. Reszta ok.
użytkownik
02.10.2018 (4 miesiące temu)
02.10.2018 (4 miesiące temu)
Najlepszy pracodawca na jakiego trafiłem, praca w takiej atmosferze to przyjemność, idzie odczuć, że Kierownictwo to część zespołu a nie janusze robiące z siebie bóstwa. Na zarobki również nie mam co narzekać. Szanuje przeogromnie i oby ekspansja firmy trwała w najlepsze!
użytkownik
19.09.2018 (4 miesiące temu)
19.09.2018 (4 miesiące temu)
Ludzkość i chęć przekazywania wiedzy poprzez kierownictwo i szefostwo nie spotykana w branży GSM. Zarobki zadowalające dostosowane do efektywności pracy. Grafik pracy bardzo elastyczny. Zadowolony 10/10 !!
użytkownik
18.09.2018 (4 miesiące temu)
18.09.2018 (4 miesiące temu)
Czekamy na newsy od użytkowników. Ktoś ma jakieś aktualne info na temat firmy masterkom Chrystian Masternak w mieście Zabrze, bo nie wiemy jak to z zatrudnieniem u nich.
użytkownik
13.02.2016 (3 lata temu)
13.02.2016 (3 lata temu)
@dżołi, a wiesz może coś na temat pracy hostessy / fotomodelki. Wymagana jest tu tylko dobra prezencja i mile widziane doświadczenie w pracy jako hostessa.
użytkownik
11.02.2016 (3 lata temu)
11.02.2016 (3 lata temu)
od praktykanta jeśli jest kumaty można oczekiwać większej pomocy niż sztandarowego pracownika. Myślę , że dobrze wypadłaby osoba na stazu jako asystentka prezesa
użytkownik
17.11.2015 (3 lata temu)
17.11.2015 (3 lata temu)
No pewnie płacą coś ale nie są to duże pieniądze, bo z tego co wiem to nie można bardzo wiele wymagać od praktykanta.
użytkownik
14.11.2015 (3 lata temu)
14.11.2015 (3 lata temu)
@Orzeł też się zastanawiam czemu tutaj jest taka cisza na forum..no nic fajnie że mają nowe oferty pracy
użytkownik
12.11.2015 (3 lata temu)
12.11.2015 (3 lata temu)
@Orzeł - super, że praktyki są płatne, bo w dzisiejszych czasach coraz mniej jest pracodawców, którzy płacą praktykantom.
użytkownik
10.11.2015 (3 lata temu)
10.11.2015 (3 lata temu)
Widzę, że o firmie masterkomp nikt nie chce pisać.. Zastanawiam się dlaczego. Chciałem poznać opinie pracowników/praktykantów, bo widzę, że firma szuka właśnie praktykantów w dziale projektów/manager projektów. Praktyki są płatne, więc na starcie zachęcają, ale ciekaw jestem jak z atmosferą. Pozdrawiam
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "masterkom"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin