test
Znaleziono 28 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "madiff"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
13 lis (7 dni temu)
13 lis (7 dni temu)
ciekawe czy ostatnie faktury i nałożona "kara" są warte tych domen?

madiff.eu
imadiff.pl

i innych...

ktoś tu taki zmyślny a podstawowe rzeczy przegapił ...
użytkownik
9 lis (12 dni temu)
9 lis (12 dni temu)
Jeżeli masz pieczątkę wielce szanownego Fernando Fernandesa CEO to umowa jest nieważna bez mozliwości jej naprawienia pełnomocnictwem. Jeżeli nie masz to pozostaje naprawienie błedu reprezentacji aczkolwiek może zostać uznana za nieważną przez sąd. W tym przypadku polecam wzięcie urlopu od początku miesiąca do zapłaty faktury i ucieczkę do innego projektu...
użytkownik
9 lis (12 dni temu)
9 lis (12 dni temu)
te... propagandysta. bajkopisarz je#$%.
użytkownik
8 wrz (2 miesiące temu)
8 wrz (2 miesiące temu)
Nigdy nie miałem problemu z madiff. Pieniądze zawsze przed czasem, dobra atomosfera i kontakt. Ostatnio otrzymałem nawet podwyżkę. Wystarczy po prostu przestrzegać warunków umowy. Polecam!!!!
użytkownik
5 wrz (2 miesiące temu)
5 wrz (2 miesiące temu)
Mam znajomych, którzy pracują jako kontraktorzy w madiff i chciałbym przestrzec wszystkich przed współpracą z tą firmą. Generalnie chodzi o to, że próbują za wszelką cenę uwiązać kontraktora na swojej umowie - co przy próbie rozwiązania kończy się straszeniem karami umownymi, odwlekaniem płatności za ostatnią fakturę itd. Ogólnie - Januszowy byznes...
użytkownik
30 lip (3 miesiące temu)
30 lip (3 miesiące temu)
U mnie podobnie. Problem z kontaktem, problem z samym zleceniem. Próba rozwiązania umowy = straszenie sądem, karami. Nie wiadomo do kogo się zwrócić w razie problemów.

Zawierane umowy są bardzo jednostronne (na niekorzyść zleceniobiorcy). W moim przypadku była presja czasu przy podpisywaniu umowy - nie było okazji nawet skontaktować się z prawnikiem. Niestety podpisałem. Lepiej nic nie podpisywać na hop siup i iść do prawnika z umową przed podpisaniem - w innym przypadku nie podpisywać.

Brak wymienionych kar w punktach dodatkowo utrudnia rozstanie się z nimi, bo wszystkiego dowiemy się dopiero w sądzie. Po rozmowie z prawnikiem wiem, że kary mogą być naprawdę znaczące co skutecznie może odstraszać w razie problemów i działa jako straszak (skuteczny).

Istnieją oczywiście sposoby na rozwiązanie umowy przed czasem, ale te niestety wymagają spotkania się w sądzie - polecam najpierw kontakt z prawnikiem, aby dowiedzieć się o możliwych opcjach
użytkownik
22 lip (3 miesiące temu)
22 lip (3 miesiące temu)
Kompletny chaos, kierownictwo w żaden sposób nie radzi sobie z zarządzaniem ludźmi, brak doświadczenia i szacunku do pracowników. Brak działu kadr, brak benefitów, umowy spisane na poczekaniu. Wszystko załatwiane na ostatnią chwilę przez jedną osobę. Jak już współpracujesz z ich klientem jest wszystko w porządku bo nie masz z nimi w zasadzie do czynienia ale niech się tylko coś posypie albo spróbujesz rozwiązać umowę...
użytkownik
19 lip (4 miesiące temu)
19 lip (4 miesiące temu)
a może pełnomocnictwa? wiadomo coś?
użytkownik
17 lip (4 miesiące temu)
17 lip (4 miesiące temu)
Radzę omijać szerokim łukiem... póki się pracuje wszystko jest ok. Problemy się zaczynaja jak ludzie chcą odejść/zmienić pracę. Dotyczy to pracowników samego madiff jak kontraktorów zatrudnionych u klientów. W momencie złożenia wypowiedzenia zaczynają szukać naruszeń umowy. Np. potwierdzone notarialnie screenshoty z linkedin - brak wpisania że było się pracownikiem (pomimo umów B2B). Naliczają kary np. 25 tys pln za zerwaniem umowy przed datą zamówienia. Za wspomniany linkedin po 25 tys. pln. Wszystko ma na celu zastraszenie delikwenta, żeby nie upomniał się o swoją ostatnią pensję/płatność za fakturę. Zrobili w ten sposób w balona (tych o których wiem) ponad 6 osób. Mają kilka pozwów w sądzie. Sam byłem na B2B przez ponad 15 miesięcy. Płacili w terminie. Po rozwiązaniu umowy przeze mnie zalegają juz ponad 60 dni z płatnością. Dochodziło do tak rażących sytuacji, że dziewczynie która nie mogła chodzić i musiała ze względów zdrowotnych zrobić przerwę zarządali zadośćuczynienia... myślę że skończy się pozwem zbiorowym i UOKIK.
użytkownik
6 lip (4 miesiące temu)
6 lip (4 miesiące temu)
Przeszedłem przez wszystkie etapy rekrutacji.

Przede wszystkim - istnieje polska spółka, która zawiera umowy z kandydatami i jej prezesem jest była branch manager Manpower nie pamiętam z którego miasta. Spółka z kapitałem zakładowym 5000 PLN, więc wygląda co najwyżej bardziej na startup niż poważną firmę zajmującą się outsourcingiem.

Proces rekrutacji jest bardzo rozwleczony w czasie, bo odpowiada za niego Anglo-Polak. Sam jeden, który w dodatku musi ogarniać całą firmę żeby biznes się kręcił (model 360) - sprzedaje, rekrutuje i dodatkowo buduje wewn. zespoły.

Tutaj generalnie stanowiska są dwa. Rekruter i business manager, czyli najprościej i przekładając na język fachowy - rekruter 180 i rekruter 360. Przy czym model 360 jest zdecydowanie preferowany.

Nie jestem pewien, czy firma zapewnia jakiekolwiek narzędzia do pracy - nie mówię o niczym wyrafinowanym - nie jestem pewien, czy dostaje się telefon służbowy i laptopa. O internecie nie wspominając, a CRM to już w ogóle kosmos.

Potwierdzam dziki outsourcing - w dodatku przejmuje się dużą odpowiedzialność za biznes - wg mnie zbyt dużą, nawet jak na stanowisko managerskie.

Możliwości awansu pionowego podobno są bardzo duże, ponieważ business manager w założeniu ma zakładać swoje business unity i rekrutować wewnętrznie zarówno handlowców, jak i kolejnych rekruterów.

Nie zdecydowałem się z powodu warunków przedstawionej umowy. Nie będę zdradzał szczegółów, ale była bardzo obostrzona, obłożona restrykcjami. Ponadto wymagała prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Zgadzam się, że przypomina to dziki outsourcing - nie wiem czy na miarę lat 90. - w latach 90. byłem dzieckiem...
użytkownik
28 cze (4 miesiące temu)
28 cze (4 miesiące temu)
@Barbara, Zadzwonili do mnie , zapytali o doświadczenie, stawki itp, opowiedzieli o projektach i zaprosili na rozmowę face to face
użytkownik
26 cze (4 miesiące temu)
26 cze (4 miesiące temu)
@Marecki jak wyglądał kontakt ze strony madiff ? Wysyłałeś aplikację i oddzwaniali z zaproszeniem na rozmowę czy może byłeś polecony przez innego pracownika madiff? Możesz określić strukturę rozmowy? Takie informacje byłyby pomocne dla innym zainteresowanych pracą w madiff.
użytkownik
25 cze (4 miesiące temu)
25 cze (4 miesiące temu)
Kontaktowali sie ze mna wiele razy , proponowali mi różne projekty w project managment, wydaje mi się że mają tego sporo. Nie byłem zainteresowany poniewaz jestem teraz zajety, ale jak skończę projekt zobaczę co mają ciekawego do zaoferowania
użytkownik
20 cze (5 miesięcy temu)
20 cze (5 miesięcy temu)
@Czekajacy na ofertę rozumiem, że po spotkaniu rekrutacyjnym otrzymałeś zapewnienie pracy, ale do teraz nikt się nie odezwał, tak? Możesz napisać, jak wyglądała Twoja rozmowa kwalifikacyjna? O co byłeś pytany, jakie umiejętności sprawdzał pracodawca madiff?
użytkownik
13 cze (5 miesięcy temu)
13 cze (5 miesięcy temu)
Mi też od miesiąca mają przedstawić ofertę. Byłem na spotkaniu, otrzymałem potwierdzenie że podpiszemy umowę jutro i co zaraz mine drugi miesiąc i dalej nie mam informacji. Ale się nie martwię bo podpisałem inna umowę za lepsza stawkę :D
użytkownik
7 cze (5 miesięcy temu)
Polecam omijać szerokim łukiem, rekrutacja sprawia wrażenie jakby byli bardzo zdesperowani.
Zresztą nie mają tam chyba wogóle HR czy innych działów tylko na oko z 5 osób z różnych dziedzin, które zajeżdżają nadgodzinami. Człowiek prowadzący ze mną spotkanie był ewidentnie naćpany.
HR może i czasem zadaje głupie pytania ale trzeba się zastanowić czemu tam go nie ma?
Czyżby nikt kto zna rynek nie chciał tam pracować?
Straszny chaos, potwierdzam to co piszą tu inni. Czeka się na telefon bo ma byc oferta a potem mija kilka tygodni i nic. Zero szacunku do ludzi, którzy poświecili im czas.
użytkownik
28 maj (5 miesięcy temu)
28 maj (5 miesięcy temu)
pracowałem od nich juz jakis czas temu, chyba to byly ich poczatki, odszedlem bo znalazlem inna prace, ale teraz wrocilem i pracuje we Wroclawiu, maja sporo ofert tak że wydaje mi się że idą do góry
użytkownik
20 maj (6 miesięcy temu)
20 maj (6 miesięcy temu)
Jestem na projekcie dopiero 4 miesiące jako fullstack i jak narazie nie mam żadnych zastrzeżeń. Trochę czekałem na odpowiedz przy procesie rekrutacyjnym, ale myśle, ze ta decyzja w dużej mierze należała do klienta końcowego, a nie wewnętrznego. Jeśli chodzi o płatności, to wszystko ok. Nigdy nie spotkałem się z sytuacja, żeby przelew był później niż do dziesiątego. Polecam
użytkownik
16 maj (6 miesięcy temu)
16 maj (6 miesięcy temu)
Analityk systemowy, u mnie było 2 tygodnie ze względu na proces u klienta
użytkownik
16 maj (6 miesięcy temu)
16 maj (6 miesięcy temu)
ja od nich jestem już 10 miesięcy na projekcie i jest ok, proces rekrutacji również spoko no na pewno nie gorszy niż w innych firmach. generalnie nie mialem negatywnych sytuacji
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "madiff"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin