test
Znaleziono 549 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "luxoft"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
28 lis (14 dni temu)
28 lis (14 dni temu)
Oczywiście każdy ma prawo do różnej opinii na temat danego miejsca pracy. Dla jednego pracownika praca w danym miejscu może być odpowiednia dla drugiego zaś niekoniecznie, dlatego ważne jest, aby swoje opinie uzasadniać, aby czytelnicy mogli dopasować dane miejsce pracy do swoich potrzeb. Jeżeli pracowałaś w firmie luxoft Poland to chciałabym dowiedzieć się, jaki rodzaj umowy firma oferuje na początku zatrudnienia? Mogłabyś napisać, jak to wygląda? Zachęcam.
użytkownik
2 lis (miesiąc temu)
2 lis (miesiąc temu)
Czyli ludzie nie mogą mieć różnych opinii? Ja też jestem zadowolona z pracy w Luxofcie i nie pracuję w dziale HR ;).

Pozdro dla hejterów, teraz idę się z Was pośmiać na wykopie :))).
użytkownik
19 paź (miesiąc temu)
19 paź (miesiąc temu)
Pracowałem tam krótko i wrażenia średnie.

Na plus:
+ łatwo można wejść w świat IT dla osób bez odpowiedniego doświadczenia - wymagania nie są wysokie
+ duża międzynarodowa firma - dużo obokrajowców
+ bogaty pakiet u dostawcy usług medycznych
+ ładne, nowe biura w dobrych lokalizacjach

Do zastanowienia:
* to jest IT outsourcing , w związku z tym projekty będą dotyczyć nienajnowszych technologi, raczej utrzymanie niż tworzenie czegoś nowego
* firma rozwija się bardzo dynamicznie i organizacja nie nadąża - sporo chaosu
* brak pewności zatrudnienia: jeżeli klient zakończy projekt lub kogoś wykreśli, to można za chwilę być bez pracy - luxoft daje umowy na czas określony , nawet na 1 miesiąc
* wynagrodzenia pewnie konkurencyjne do innych outsourcingów - ogólnie średnio
użytkownik
13 paź (2 miesiące temu)
13 paź (2 miesiące temu)
Helpdesk to nie jest IT tylko popłuczyny umysłowe które nie są w stanie pracować gdzie indziej bo nie ogarniają dlatego zarobki są tam niskie. Śmiech na sali jak HD nazywa sam siebie informatykami jazda z zamykaniem nierozwiązanych ticketów zamiast tego.
użytkownik
12 paź (2 miesiące temu)
12 paź (2 miesiące temu)
Witam wszystkich. Co prawda nie pracowałem w tej firmie (a jedynie brałem udział w procesie rekrutacyjnym do niej) - to mimo wszystko postanowiłem napisać swoją opinię. Konkretnie - chciałbym podzielić się dwiema sytuacjami z którymi miałem do czynienia w dówch moich poprzednich firmach: Gdy w jednej z nich usłyszałem, że ja (tj. osoba mająca 4 lata doświadczenia w branży IT) zostałem wyceniony na... 3000 PLN netto (XD), a w innej usłyszałem że 4500 PLN netto to są "bardzo dobre zarobki" - to nie wiedziałem czy mam zwyzywać swojego rozmówcę czy zaśmiać mu się prosto w twarz... i baaardzo poważnie myślę nad tym aby p******ąć tą branżę i zatrudnić się w pewnej firmie, gdzie nie są wymagane właściwie żadne kwalifikacje - a lekką ręką można zarobić te 2500 PLN netto (albo i 3000 - przy pracy 6 dni w tygodniu.) Nawet z taką stawką można jakoś zorganizować zakup nowego auta średniej klasy (bo taki mam plan na najbliższą przyszłość.) Pozdrawiam :)
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Drogi @Anonimie. Porównując stosunek cen do zarobków to w Polsce życie jest droższe.
Pierwszy z brzegu przykład, cena 1 kg mięsa mielonego w Lidlu w Irlandii i Polsce. 5 euro vs. 8,74 zł. Ile xxxxxxx
użytkownik
4 paź (2 miesiące temu)
4 paź (2 miesiące temu)
Otóż drogi @Anonimoe, wydajesz w euro mniej niż w złotych, biorąc pod uwagę walutę w której zarabiasz. Pierwszy z brzegu przykład cen z Lidla w Irlandii i Polsce: mięso mielone 1kg - 5 euro vs. 8,74 zł. xxxxxxx
Policz teraz ile to % z 4000 euro i 4000 zł.
użytkownik
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
Witamy Panią z kadr.
użytkownik
20 wrz (2 miesiące temu)
20 wrz (2 miesiące temu)
xxxxxxx
użytkownik
23 sie (3 miesiące temu)
23 sie (3 miesiące temu)
I po latach pracownicy z Trójmiasta przekonali się na własnej skórze co to oznacza. Dobre, bardzo dobre
użytkownik
16 sie (3 miesiące temu)
16 sie (3 miesiące temu)
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje aktualnie pracowników? Jaka jest atmosfera?
użytkownik
13 sie (3 miesiące temu)
13 sie (3 miesiące temu)
nie mogłabym się bardziej nie zgodzić. dobrze, że już wszyscy powoli odchodzą, niech zostaną sami ukraińcy i sobie siedzą w swoim towarzystwie wzajemnej adoracji. swoją drogą to jest skandal, żeby zjechała się cała Ukraina do Polski i uwskuteczniała tutaj mobbing i szykanowanie Polskich pracowników!
użytkownik
11 sie (4 miesiące temu)
11 sie (4 miesiące temu)
Potwierdzam kolezanki z Ukrainy niestety maja swoj "unikalny" nieprzyjazny styl ktory w innej firmie zostalyby od razu wziety pod lupe, ale tak jak juz wiele razy zostalo powiedziane mamy tu do czynienia ze wschodnim management-em. Kilka zachowan podchodzi pod mobbing a niestety tzw. "miekkie HR" nie moga nic z tym zrobia bo sami sie boja. Wiecej do powiedzenia ma wschodni dyrektor niz Dyrektor w Polsce. Szkoda ...
NA plus luxoft ma swietne benefity, bardzo przyjazne i ladnie urzadzone biura,.
użytkownik
1 sie (4 miesiące temu)
1 sie (4 miesiące temu)
Firma super wydaje się :) . Czy firma zapewnia rower lub samochód do pracy ?
użytkownik
1 sie (4 miesiące temu)
1 sie (4 miesiące temu)
Dziś rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, jak tam koledzy z Ukrainy? Szykują się na obchody pacyfikacji woli?
użytkownik
30 lip (4 miesiące temu)
30 lip (4 miesiące temu)
Pracowałem tam przez rok jako senior java dev i powiem tak, szkolenia hard skillowe owszem są i narzekać nie można pod tym względem, ale juz przebranzowienie - rozumie że chodzi ci tu o np zmiane języka prigramowania, bądź jeszcze dalej idące zmiany można zapomnieć, w teorii rekrutacja wewnetrzna powinna tu pomóc, tyle ze cię na nią nie puszczają bo zawsze jest jakiś powód, w ostateczności szepną ciepłe slówko do zespołu do którego startujesz i już jesteś na przegranej pozycji. Ścieżka menadzerkska, to tutaj nieprzetarte szlaki, mają pod tym względem bardzo niejasne zasady awansu tzw. pod stołem. Ale jak chcesz się rozwijać dalej jako dev w swoim obszarze to mozna śmiało aplikować, popracować rok, dwa i iść do lepszej firmy. Ewentualnie od razu iść do lepszej:)
użytkownik
27 lip (4 miesiące temu)
27 lip (4 miesiące temu)
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć, jak wygląda podejście firmy do ludzi na stanowiskach seniorskich? Jakie są możliwości dalszego rozwoju, np. szkolenia hard skillowe, przebranżowienie, awans na managera?
Z góry dzięki.
użytkownik
26 lip (4 miesiące temu)
26 lip (4 miesiące temu)
Pod względem atmosfery i satysfakcji z pracy jedna z najgorszych firm na krakowskim rynku. 80-90% pracowników to Rosjanie i Ukraińcy, którzy stanowią zamkniętą społeczność, są niepomocni, o jakiejkolwiek towarzyskiej gadce szmatce można zapomnieć, nawet większość nie odpowie na cześć, nie wspominając żeby sami powiedzieli pierwsi. Menadżment jest niekompetentny i zamiast motywować pracowników ciśnie tylko na żyłowanie wyników poprzez redukcję przerw i wymuszenie overtimów - oczywiście nieplatnych bo masz zadaniowy czas pracy. W efekcie w ciagu pół roku w zespole jest rotacja 75%. Ludzie uciekają byle gdzie byle tylko uciec. Pieniądze niby przyzwoite, ale u konkurencji można mieć podobne bez atmisfery radzieckiego gułagu. We wtorek (ostatnu dzień miesiąca) lecę z wypowiedzeniem i opuszczam ten padół cierpienia.
użytkownik
24 lip (4 miesiące temu)
24 lip (4 miesiące temu)
Dobry pracownik daje radę i nie narzeka. Może trzeba spojrzeć na swoją pracę?
użytkownik
17 lip (4 miesiące temu)
17 lip (4 miesiące temu)
luxoft to kołchoz. Męczą się teraz okrutnie, żeby poprawić dobę reputację. Pracowałem tam, nie polecam. Nawet ostatnio jak spotykam znajomych z firmy to już 'byłych pracowników' . Nie znam osobiście nikogo, kto byłby z pracy u nich zadowolony. I pamiętajcie, to jest tylko pośrednik. Jak masz kwalifikacje, to szukaj zatrudnienia bezpośrednio.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "luxoft"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin