test
Znaleziono 115 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "inline murowana"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Firma oferuje najniższą krajową plus premia gdzie wymagania duże i dokładają coraz więcej pracy a przy maszynach gorąco. Brygadziści nieżyczliwi, traktują cię z góry i szydzą z ciebie. Jak zatrudnią pociotków to idziesz w odstawkę...
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
A więc na razie nic nie można powiedzieć ponieważ hala jest w budowie a osoby które będą pracowały na tej hali pracują jako operatorzy przy maszynach które już są. Więc na razie nie można napisać nic na ten temat.
użytkownik
12.11.2018 (2 miesiące temu)
12.11.2018 (2 miesiące temu)
Pani dyrektor personalna przyjeżdżała na 5 rano do pracy z pracownikami i nic nie zrobiła - szkoda tylko jej czasu a Twoja wypowiedz świadczy że nie czytałaś komentarzy. Pozdrawiam i miłej lektury
użytkownik
12.11.2018 (2 miesiące temu)
12.11.2018 (2 miesiące temu)
Na stronie internetowej firmy nie znalazłam żadnych informacji dotyczących prowadzonych rekrutacji, czy wiecie coś na ten temat? We wcześniejszych wpisach twierdziliście, że pracodawca nie traktuje najlepiej pracowników, co macie na myśli? Zależy nam, by opinie pojawiające się na forum były prawdziwe, dlatego warto podać przykłady takich sytuacji. Czy próbowaliście to wyjaśnić z kierownictwem?
użytkownik
04.10.2018 (3 miesiące temu)
04.10.2018 (3 miesiące temu)
Oj maja cos do powiedzenia- jak mi cos powiedzieli- to do dzis mi sie odbija- ta firme z daleka omijam...
użytkownik
25.09.2018 (3 miesiące temu)
25.09.2018 (3 miesiące temu)
Nie wiem im jesteś ale to strasznie naiwne podejście. Pracodawca specjalnie wpisał premię uznaniową aby móc zabrać i nie do końca się wytłumaczyć czy udowodnić winę. o czym tu rozmawiać??

Na magazynie jest chyba zimno!! Ale ogólnie to prawie wszzędzie.
użytkownik
24.09.2018 (3 miesiące temu)
24.09.2018 (3 miesiące temu)
@interesowna, dziękuję za wyjaśnienie, rozumiem, że praca ma po prostu taki charakter, a czy na każdym dziale temperatura jest wysoka?
Może warto porozmawiać z kierownictwem o zasadach przydzielania premii? Na pewno da się to jakoś rozwiązać.
użytkownik
19.09.2018 (4 miesiące temu)
19.09.2018 (4 miesiące temu)
Zawsze jest ciepło ponieważ maszyny oddają dużo ciepła latem dochodzi upał więc kiedy człowiek wchodzi na halę po 5 min jest mokry od potu w inne pory roku jest lepiej ale ciepło jest zawsze.
Premia jest uznaniowa więc pracodawca może dać ale nie musi - nie musi się tłumaczyć dlaczego jest tylko tyle. Ale to i tak nie fer żę ktoś to zabiera nie ma odwagi podejść i powiedzieć za co i ile zabiera....
użytkownik
18.09.2018 (4 miesiące temu)
18.09.2018 (4 miesiące temu)
@gość, piszesz o wysokiej temperaturze w lecie, a czy w pozostałych porach wszystko jest w porządku? Rozumiem, że upał był dla Ciebie największym problemem? Czy w umowie są zawarte warunki przyznawania premii?
użytkownik
07.09.2018 (4 miesiące temu)
07.09.2018 (4 miesiące temu)
A ja napisałam że jakiś czas temu?? skoro byłaś świadkiem proszę napisz - opisz ten przykład?
użytkownik
07.09.2018 (4 miesiące temu)
07.09.2018 (4 miesiące temu)
Tylko braki w pracownikach są już od dawna a jak ktoś przyjdzie to nie umie liczyć - ta tak były takie osoby. Poza tym ile przyszło i odeszło ksiądz z ambony namawiał i co nic ...... problem jest z tym aby iść do ubikacji bo Ci co mają zastępować są za bardzo zajęci i nie widać ich na hali...
użytkownik
07.09.2018 (4 miesiące temu)
07.09.2018 (4 miesiące temu)
szukają ludzi bo od października idą wszystkie maszyny i dlatego doszło kilkadziesiąt osób. karanie za wszystko ????? bzdura
użytkownik
07.09.2018 (4 miesiące temu)
07.09.2018 (4 miesiące temu)
a jeśli pracujesz to jak jest tak źle to zmień pracę
użytkownik
07.09.2018 (4 miesiące temu)
07.09.2018 (4 miesiące temu)
zgadzam się z opinią na 100%, tylko pojedńcze osoby odchodzą.
użytkownik
07.09.2018 (4 miesiące temu)
07.09.2018 (4 miesiące temu)
jeśli pracowałaś tam jakiś czas temu to skąd wiesz jak jest teraz? Byłam świadkiem takiej sytuacji.
użytkownik
06.09.2018 (4 miesiące temu)
06.09.2018 (4 miesiące temu)
Jeśli się jest jednym z nich to na pewno lub jeśli ktoś komuś w tyłek wchodzi. Reakcja dyrekcji jest natychmiastowa??? od kiedy i kiedy chyba natychmiast zamiecione pod dywan. Podaj przykład!!
użytkownik
06.09.2018 (4 miesiące temu)
06.09.2018 (4 miesiące temu)
z
użytkownik
06.09.2018 (4 miesiące temu)
06.09.2018 (4 miesiące temu)
pracuję w tej firmie i nie zgadzam się z opinią, że osoby zarządzające nie mają szacunku do pracowników. Czasem ludzie na produkcji między sobą są nieuprzejmi ale tak niestety jest w wielu firmach. jednak jak dojdzie to do Dyrekcji jest reakcja natychmiastowa. Warunki wynagrodzenia są jasno przedstawiane i tak są wypłacane. Polecam.
użytkownik
05.09.2018 (4 miesiące temu)
05.09.2018 (4 miesiące temu)
Bardzo rzeczowa opinia pozdrawiam
użytkownik
04.09.2018 (4 miesiące temu)
04.09.2018 (4 miesiące temu)
Witam, przez jakiś czas pracowałam w firmie inline i niestety nie mogę polecić. Nie chodzi o atmosferę lecz o warunki i traktowanie pracowników. Warunki są dość ciężkie - w okresie letnim bardzo wysoka temperatura, zraszacze nic nie dawały. Trudno przez 8 h wytrzymać gdy 30 maszyn jest włączonych plus wysoka temp z zewn. Również sposób podejścia do pracownika jest mało profesjonalny jak na tę firmę.. Można dostać po premii za byle co - i nikt nie słucha Twoich wyjaśnień. Jesteś bardzo szybko oceniany , nikt nie ma czasu analizować, wysłuchać. To duża firma, odeszłam w lepsze miejsce, lato mieliśmy upalne i nie wyobrażam sobie ponownego siedzenia w tym skwarze. A ludzie.. są i tacy i tacy jak w życiu. Tylko szkoda, że Ci co reprezentują wyższe stanowiska pokazują tak niski poziom.. cóż .. jak widać to właśnie wyższe stanowisko czasem kształtuje człowieka i podwyższa jego ego, które z pewnością byłoby zerowe gdyby nie praca.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "inline murowana"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin