test
Znaleziono 107 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "ford polska"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
22.12.2018 (29 dni temu)
22.12.2018 (29 dni temu)
Kiedyś były fordy focusy kombi 1.6 TDCI 115 km wersja podstawowa kolor granatowy.
W tej chwili kolorem podstawowym jest chyba magnetic grey.
Szału nie ma.
użytkownik
21.12.2018 (29 dni temu)
21.12.2018 (29 dni temu)
Kochani...
Też mnie boli, że dyrekcja traktuje firmę, jak skarbonkę i woli kupić forda rs, lecząc swojego małego wacława, niż zrobić coś dla ludzi.
użytkownik
13.12.2018 (miesiąc temu)
13.12.2018 (miesiąc temu)
Kia i fordy tez niektórzy posiadają, oczywiście elita od biurka i wyższa "pułka" mają lepsze fury, ale jak to się mówi ktoś musi ktoś musi zapieprzac za kogoś( taki sarkazm) lepiej nie przekraczać progów tej firmy
użytkownik
05.12.2018 (miesiąc temu)
05.12.2018 (miesiąc temu)
fordy fordami, Kia kią, nieznośnej atmosfery i z dnia na dzień braku chęci do pracy nikt nie zmieni :)
użytkownik
05.12.2018 (miesiąc temu)
05.12.2018 (miesiąc temu)
Kempa, Kempa wierszokleto,
Oj tyś kiepskim jest poetą.
Zamiast pisać wiersze swe,
do roboty lepiej weź się!

W każdej firmie trzeba pracować, im sumienniej tym lepsze wyniki i profity. Jak mam dobre obroty i marżę to i premia słuszna wpadnie. W niektórych miesiącach nawet większa od podstawy. Umowa na etat i podstawowe narzędzia pracy są zapewnione. Kiedyś jeździłem fordem teraz kia.
użytkownik
03.12.2018 (miesiąc temu)
03.12.2018 (miesiąc temu)
ford Focus
użytkownik
29.11.2018 (miesiąc temu)
29.11.2018 (miesiąc temu)
Totalny brak profesjonalizmu, straszny bałagan, ciągle obwinia się pracowników o cokolwiek ( głownie rządzą problemy emocjonalne Żanety ), nie ma możliwości konstruktywnej rozmowy.
Karina, która jest kierownikiem wprowadza straszny bałagan, jest królową chaosu ! potem wmawia innym, że coś mówiła i robi awanturę.Ciekawe co ford polska na to , na taką rotację pracowników, przecież to świadczy o całym salonie!
Nikomu nie polecam , wręcz przestrzegam przed podjęciem tam pracy!!!
użytkownik
24.11.2018 (miesiąc temu)
24.11.2018 (miesiąc temu)
Co do tych "norm" w których sprawie ad personam mnie zahaczyłeś. To jest temat - rzeka, można by bez końca o tym gadać. Moim zdaniem głównym powodem "pompowania" normy przez inżynierię jest (niestety słuszne) przekonanie, że pracownicy produkcyjni NIGDY (nawet przy najbardziej sprzyjających warunkach np.: perfekcyjnie przygotowane stanowisko z poprzedniej zmiany, materiał bazowy bez wad, nie trzeba zmieniać palety/opakowania na detale po produkcji, nie trzeba zmieniać palety/kosza z materiałem źródłowym itp. itd.) jej nie przekroczą. Jednocześnie pracownicy produkcji są przekonani, że jeżeli wykonają ponad normę, to ona zostanie w przyszłości zwiększona "no przecież da się - tamten zrobił!". Nie wiem jak to powiedzieć, żebym nie został źle zrozumiany, ale proszę zauważ, że pracodawca dopuszcza wykonanie "normy" w 86 procentach (niejako uznając za oczywiste, że pracownik ma prawo mieć gorszy dzień), ale wykonania 114% współpracownicy raczej nie wybaczają... Posłużę się przykładem: gdy ktoś pracuje w tej firmie rok tylko na piłach/prasach i nigdy nie osiągnął ponad 90% normy przy cięciu ML (gdzie moim zdaniem norma jest w sam raz, czyli przekraczalna w sprzyjających warunkach o 10-15% ), to taki człowiek nie jest uczciwy i często z jego powodu te normy potem są "śrubowane" do jakichś absurdalnych wartości. Niestety zbyt często jesteśmy traktowani jako całość... Nie twierdźmy, wbrew faktom, że normy są tylko zwiększane. Była do niedawno absurdalna norma na cięcie forda, a teraz jest realna - więc zmniejszać też potrafią :) Ale bądźmy szczerzy w obie strony, np: czy norma na cięcie Porsche nadal wynosi około 40szt/h? To jest absurd w drugą stronę... Bądźmy szczerzy i współpracujmy, bo tylko w ten sposób można tworzyć prawdziwą wartość, a nie wartość urojoną - własną chwałę. Ale przede wszystkim masz rację, że w tej firmie będąc uczciwym można się tymi normami nie przejmować, bo brygadziści widzą, że nie ściemniasz i kiedy się da - to urobisz, a kiedy nie - to nie... A kij z tym - piwo mi stygnie a ja tu wypisuję dyrdymały :))) Trzymaj się :)
użytkownik
26.10.2018 (2 miesiące temu)
Chodzi o nagrodę w programie HERO - https://hero.gppl.eu/
Nowy ford Kuga Vigniale stoi i czeka na jednego z naszych pracowników.
użytkownik
04.08.2018 (5 miesięcy temu)
DOBRY MAGIK zamiast narzekać zarejestruj się na https://hero.gppl.eu i przyłącz się do zabawy. Przekonasz się co to za "podpucha":)

Samochód nagroda w GPPL HERO jest już zamówiony i stanie przed firmą przed końcem I Etapu - czyli przed końcem października. Zwycięzca I Etapu otrzyma prawo do udziału w Wielkim Finale, Bon o wartości 3000 zł oraz forda Kuge do swojej dyspozycji na 3 miesiące wraz z dedykowanym miejscem parkingowym pod samym wejściem. Kolejni uczestnicy na danym Etapie dostaną bony o wartości od 500 zł aż do 2000 zł oraz wiele innych nagród rzeczowych - łącznie 50 osób! Etapów jest 8, a w każdym takie same atrakcyjne nagrody.

W Wielkim Finale osiem osób powalczy o wypasionego forda Kuge na własność, taka to podpucha!

A wiesz co jest najlepsze? Że to WY - nasi Pracownicy - zdecydujecie o wszystkim. Wy wiecie najlepiej kto jest HERO.
użytkownik
03.08.2018 (5 miesięcy temu)
W firmie nie ma dodatkowej opieki medycznej i dodatków niepłacowych, ale ruszył właśnie Program Motywacyjny dla Pracowników GPPL HERO - https://hero.gppl.eu
Do zdobycia samochód ford Kuga Vigniale AWD z silnikiem z Żor oraz wyjazdy rodzinne, bony i wiele innych.
użytkownik
20.06.2018 (7 miesięcy temu)
20.06.2018 (7 miesięcy temu)
Piszesz na temat tego forda i jego właściciela już tyle razy i co myślisz że to jest śmieszne? Nie, to świadczy tylko o Twoim ograniczeniu, kto tak uważa łapka w górę.
użytkownik
18.06.2018 (7 miesięcy temu)
18.06.2018 (7 miesięcy temu)
Jak to jest pracować w utc kilka lat i nie odłożyć ani 10 tysiecy polskich złotych? Dodam że jestem kawalerem i mieszkam z rodzicami. Nie palę, pije tylko okazjonalnie na imprezach (raz w tygodniu). Mam białego forda. Moze tu jest problem. Ma ktos podobnie jak ja? Prosze dzielić sie wrazeniami w komentarzach.
użytkownik
25.04.2018 (8 miesięcy temu)
25.04.2018 (8 miesięcy temu)
Odradzam warsztat w Katowicach przy ulicy Reńców . Ze względu na bliskość warsztatu od mojego miejsca zamieszkania kolejny raz dałem się skusić na usługę w tej firmie.
Pomimo ustalenia z konsultantem godziny odbioru pojazdu samochód nie był gotowy.Panowie nawet nie wjechali na halę.
Nie usłyszałem słowa przepraszamy.Nikt nie poinformował o opóźnieniu .
Totalny brak szacunku dla klienta.
Kolejna sytuacja: znajomemu który był przejazdem przez Katowice zerwał się pasek klinowy. Pojazd został odstawiony do Norauto Katowice. Naprawa która normalnie trwa ok jednej godziny specjalistom z Norauto zajęła 2,5 godziny za które oczywiści klient musiał zapłacić.
Powód -brak , komplikacje w trakcie naprawy brak.
Poprosiłem o okazanie pojazdu okazało się ,że rozbrojone zostało wiele elementów które nie były konieczne.
Podpytałem pracowników ASO forda o technologię wymiany okazało się ,że w serwisie trwa to dwa razy krócej oraz jest dwa razy taniej.
Odradzam zlecanie usług w tej firmie.

Kolejna sytuacja
użytkownik
04.04.2018 (9 miesięcy temu)
04.04.2018 (9 miesięcy temu)
@Przekorny Niektórzy na forum napisali, że w firmie LOGSTOR polska można liczyć na większe zarobki. Może doświadczeni i lojalni pracownicy są lepiej wynagradzani. To nie powinno dziwić. Postępuje tak wiele firm. W takim razie może warto dłużej popracować w firmie LOGSTOR i przekonać się o jej pełnym obrazie?

@Dyrcio 200 osób to średniej wielkości grupa, czy możesz napisać jakie relacje panują między pracownikami? Czy wszyscy się dogadują i wzajemnie sobie pomagają w pracy?
użytkownik
06.12.2017 (rok temu)
06.12.2017 (rok temu)
Ciekawe co by zrobili gdyby ludzie poprostu stanęli na jakis czas przy maszynach.....na zwolnienie by nie mieli odwagi ...a moze sprawa doszla by do Goeteborga...i wzięli by sie za tych co woza d....y w fordach za nasze
użytkownik
28.11.2017 (rok temu)
28.11.2017 (rok temu)
Nie tylko na fordońskiej. Płacą 9,5netto na godzinę to na co liczą. Najsłabiej opłacany market. Mają gdzieś pracownika. Na kasie 3/4 etatu czyli 1500 brutto
użytkownik
27.10.2017 (rok temu)
27.10.2017 (rok temu)
witam,
na fordońskiej można usłyszeć od kierowniczki:
że ma się około godziny na roztowarowanie palety na dziale
że sklep nie płaci za nieproduktywną pracę
że dyrektor sklepu go obserwuje
że nie wyjdzie z pracy przed 15-tą
że masz zostać po godzinach
użytkownik
03.10.2017 (rok temu)
03.10.2017 (rok temu)
Czyżby LOGSTOR polska nie miał potrzeb kadrowych w dziale jakości? Jeśli teraz nie potrzebują czy można złożyć cv ?
użytkownik
11.09.2017 (rok temu)
11.09.2017 (rok temu)
@wacek - a czy możesz napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia w LOGSTOR polska? Z Twojego wpisu wnioskuję, że oceniasz je pozytywnie. Co masz dokładnie an myśli pisząc, że praca jest stała? Chodzi Ci o to, że pracownicy zatrudniani są w ramach umowy o pracę? Są to kluczowe informacje dla osób zainteresowanych podjęciem pracy. Często rodzaj zawieranej umowy decyduje o podjęciu pracy w danej firmie.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "ford polska"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin