test
Znaleziono 94 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "ford polska"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
25 kwi (6 miesięcy temu)
25 kwi (6 miesięcy temu)
Odradzam warsztat w Katowicach przy ulicy Reńców . Ze względu na bliskość warsztatu od mojego miejsca zamieszkania kolejny raz dałem się skusić na usługę w tej firmie.
Pomimo ustalenia z konsultantem godziny odbioru pojazdu samochód nie był gotowy.Panowie nawet nie wjechali na halę.
Nie usłyszałem słowa przepraszamy.Nikt nie poinformował o opóźnieniu .
Totalny brak szacunku dla klienta.
Kolejna sytuacja: znajomemu który był przejazdem przez Katowice zerwał się pasek klinowy. Pojazd został odstawiony do Norauto Katowice. Naprawa która normalnie trwa ok jednej godziny specjalistom z Norauto zajęła 2,5 godziny za które oczywiści klient musiał zapłacić.
Powód -brak , komplikacje w trakcie naprawy brak.
Poprosiłem o okazanie pojazdu okazało się ,że rozbrojone zostało wiele elementów które nie były konieczne.
Podpytałem pracowników ASO forda o technologię wymiany okazało się ,że w serwisie trwa to dwa razy krócej oraz jest dwa razy taniej.
Odradzam zlecanie usług w tej firmie.

Kolejna sytuacja
użytkownik
4 kwi (7 miesięcy temu)
4 kwi (7 miesięcy temu)
@Przekorny Niektórzy na forum napisali, że w firmie LOGSTOR polska można liczyć na większe zarobki. Może doświadczeni i lojalni pracownicy są lepiej wynagradzani. To nie powinno dziwić. Postępuje tak wiele firm. W takim razie może warto dłużej popracować w firmie LOGSTOR i przekonać się o jej pełnym obrazie?

@Dyrcio 200 osób to średniej wielkości grupa, czy możesz napisać jakie relacje panują między pracownikami? Czy wszyscy się dogadują i wzajemnie sobie pomagają w pracy?
użytkownik
06.12.2017 (11 miesięcy temu)
06.12.2017 (11 miesięcy temu)
Ciekawe co by zrobili gdyby ludzie poprostu stanęli na jakis czas przy maszynach.....na zwolnienie by nie mieli odwagi ...a moze sprawa doszla by do Goeteborga...i wzięli by sie za tych co woza d....y w fordach za nasze
użytkownik
28.11.2017 (11 miesięcy temu)
28.11.2017 (11 miesięcy temu)
Nie tylko na fordońskiej. Płacą 9,5netto na godzinę to na co liczą. Najsłabiej opłacany market. Mają gdzieś pracownika. Na kasie 3/4 etatu czyli 1500 brutto
użytkownik
27.10.2017 (rok temu)
27.10.2017 (rok temu)
witam,
na fordońskiej można usłyszeć od kierowniczki:
że ma się około godziny na roztowarowanie palety na dziale
że sklep nie płaci za nieproduktywną pracę
że dyrektor sklepu go obserwuje
że nie wyjdzie z pracy przed 15-tą
że masz zostać po godzinach
użytkownik
03.10.2017 (rok temu)
03.10.2017 (rok temu)
Czyżby LOGSTOR polska nie miał potrzeb kadrowych w dziale jakości? Jeśli teraz nie potrzebują czy można złożyć cv ?
użytkownik
11.09.2017 (rok temu)
11.09.2017 (rok temu)
@wacek - a czy możesz napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia w LOGSTOR polska? Z Twojego wpisu wnioskuję, że oceniasz je pozytywnie. Co masz dokładnie an myśli pisząc, że praca jest stała? Chodzi Ci o to, że pracownicy zatrudniani są w ramach umowy o pracę? Są to kluczowe informacje dla osób zainteresowanych podjęciem pracy. Często rodzaj zawieranej umowy decyduje o podjęciu pracy w danej firmie.
użytkownik
29.08.2017 (rok temu)
29.08.2017 (rok temu)
Ja słyszałem , że można w LOGSTOR polska zarabiać całkiem niezłe pieniądze. Wprawdzie na rozmowie rekrutacyjnej sprawdzają podobno często znajomości języków obcych ale chyba każdy wie na co się nastawia. Generalnie dobrze byłoby się tu dostać do pracy.
użytkownik
07.06.2017 (rok temu)
07.06.2017 (rok temu)
Brawo !!! więcej fordÓW a na głowę cieknie jest OK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
użytkownik
30.04.2017 (rok temu)
30.04.2017 (rok temu)
Człowieku właśnie od nich wracam .Nie potrafią wymienić tarcz hamulcowych w fordzie transicie mimo że podjęli się tego tydzień temu . To jest ten "profesjonalizm"
użytkownik
23.03.2017 (rok temu)
23.03.2017 (rok temu)
Czy firma LOGSTOR polska Sp. z o.o. ma w chwili obecnej jakieś etaty dla kobiet? Bardzo bym chciała tu pracować.
użytkownik
03.03.2017 (rok temu)
03.03.2017 (rok temu)
Przedstawicielstwo handlowe to nie w Namysłowie. Do Warszawy jedź, tam ci dadzą. Z floty aut masz do wyboru Volkswageny i fordy. A atmosfera taka jaką sobie w aucie wytworzysz :)
użytkownik
27.02.2017 (rok temu)
27.02.2017 (rok temu)
Czy można liczyć na jakieś dodatkowe świadczenia w LOGSTOR polska Sp. z o.o. ?
użytkownik
11.02.2017 (rok temu)
11.02.2017 (rok temu)
Nie wiem w jakiej Scandagrze pracowaliście ale piszecie głupoty. Doradców telefonicznych można policzyć na palcach jednej ręki. Doradców terenowych jest sporo, około 100. Auta to fordy Focusy, głównie. Pieniądze tez można wynegocjować fajne, jeżeli masz doświadczenie w branży. Ktoś tu pisze o cenach nawozu, że mają słabe. Ceny nawozów tak często się zmieniają , że wystarczy 2-3 dni a cena może skakać 40-50 zeta na tonie. Jako nieliczni dają długie terminy płatności dla dobrych płatników. Atmosfera zależy od oddziału i od dyrektora, jak wiadomo zawsze można spotkać jakiegoś ambitnego , który atmosferę spieprzy. Nigdy nie miałem problemu z dostępnością chemii. Co do dostaw to rolnicy myślą że jak dziś zamówi to w ciągu 4 godzin kurier mu dowiezie i to od razu na pole. 2 dni to maks jak są realizowane dostawy. Pracuję w firmie już 2 lata i nie mam powodów do narzekania i szukania nowego pracodawcy.
użytkownik
21.11.2016 (rok temu)
21.11.2016 (rok temu)
Linia ford, detale powyżej 20kg a normy po 100 na godzine, to są niby bzdury. Ja za nikim nie powtarzam, ja tam pracuje i nie narzekam jedynie stwierdzam fakty.
użytkownik
16.08.2016 (2 lata temu)
16.08.2016 (2 lata temu)
Ostatnimi czasami bardzo często mogę podziwiać w Bielsku - Białej prace PH firmy Mars w kanale nowoczesnym... Wizyta trwa około 30 min postoju pod klientem :) Nawet nie wychodzą z auta. Robiłem ostatnio zakupy w Intermarche zaraz obok mnie podjechala PH pięknym fordem ... moje zakupy trwały około 25 min a Pani nawet nie raczyła odpiac pasów :) Ale jaka płacą taka praca widocznie mało płacą aby wychylac nos poza auto :)
użytkownik
16.08.2016 (2 lata temu)
16.08.2016 (2 lata temu)
UMOWĘ O PRACĘ NA PEŁNY ETAT

WYNAGRODZENIE OD 4450 PLN BRUTTO I PREMIĘ ZA WYNIKI

OPIEKĘ MEDYCZNĄ I KARTĘ MULTISPORT

NARZĘDZIA PRACY: ford FOCUS, IPHONE, IPAD
bottom
Dzisiejsze Ogłoszenie dla wszystkich Trolli Imperial 2800Brutto
użytkownik
18.06.2016 (2 lata temu)
18.06.2016 (2 lata temu)
O samochodach to glupoty tu wypisuja. Handlowcy jezdza: Skoda Fabia, Skoda Rapid, Peugeut, ford Focus, Mercedes A, Mercedes C. Nie widzialem ani jednej Pandy.
użytkownik
14.04.2016 (2 lata temu)
14.04.2016 (2 lata temu)
Anonim: 12.04.2016 23:26:39 23:41:23
I jeszcze zastępczyni pani brygadzistki Magda nie umiała podjąć konkretnej decyzji tylko chciała zataić Mateusza zachowanie a brygadzistka Kasia jeszcze odwagę miała pracowników przesłuchiwać w kanciapce a liderka z forda Gabrycha na pewno podsłuchiwała co mówią ludzie a Matlok nadal liderował tak jak by się nic nie stało.... PORAŻKA TO JEST MAŁO POWIEDZIANE...... szkoda tylko że jeszcze strzykawki nie zabrali z damskiej ubikacji i tak by im się ten wybryk nie udał .... A PAN KIEROWNIK JESZCZE ŚCIEMNIA TO NIECH JUŻ NIE ŚCIEMNIA !!! To były jeszcze większe CYRKI niż z liderem Adrianem....
użytkownik
13.04.2016 (2 lata temu)
13.04.2016 (2 lata temu)
Kochani, po przeczytaniu całego formum nie mam ochoty pójść na rozmowę do tej firmy. Co prawda jestem z innej branży, posiadam udokumentowane wyniki, chce zmienić na lepsze czyli z forda focusa (nowego) do dyspozycji prywatnej również, zarobków 3800-5200 (przy kwartale), szkoleń za granicą itd to chyba na lepsze nie zmienię? Dlaczego w branzy medycznej jest tak słabo? Pewnie dlatego, że to ludzie stanowią "poziom" wszystkiego, od wynagrodzenia zaczynając. A odwiedzając fora firm, które mnie zapraszają (branża medyczna), ponad 50% wypowiedzi to sort i rynsztok, z którego odeszłam... Zastanówcie się nad wizerunkiem, a przynajmniej nad dobrym wrażeniem, czasem lepiej pójść do Lidla a nie do lekarza. Zarobki wysokie a przynajmniej nikt się Was nie będzie czepiał ;) peace and love
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "ford polska"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Lublin

Siechnice wlkp Grodzisk print polska mazowiecki Grodzisk czarna owca Lublin peri Katowice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin