test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "ford"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
ja polecam serwis ford wikar jest na prawdę godny polecenia , nie wiem jak to jest od strony pracownik ale klientów traktują z szacunkiem ,polecam zaglądnąć tutaj http://wikar.pl/ jest to ich główna strona , często można napotkać promocje
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Polecam salon i serwiu samochodowego ford Wikar. Jestem bardzo zadowolona :)
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
zarobki 2300 brutto
flota ford fiesta Gps za kilometry prywatne placisz 2pln za kilometr brak towaru na wymiane brak wsparcia marketingowego.... na poludniu rzadzi cham który nie umie nic jak tylko straszyc zwolnieniem. ogłoszenia leca non stop ze przyjma .. za badania wstepne psychologiczne placisz sam.. jestes dobrym ph to sie przyjmij do nich i napisz czy nie miałęm racji. ogolnie to starch bo jak cie zwolnia dyscyplinarnie to masz pozamiatane .
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
Seks (łac. sexus, płeć) – zachowanie płciowe człowieka, seksualność, a potocznie: stosunek płciowy.

Oprócz stosunków płciowych, ludzi cechuje też wiele innych zachowań seksualnych. Zaliczają się do nich:

uwodzenie – zachowanie mające na celu wzbudzenie zainteresowania drugiej osoby bez użycia przemocy
gra wstępna – zachowania intymne pomiędzy dwiema lub więcej osobami mające na celu osiągnięcie podniecenia
seks bez penetracji – kontakty seksualne bez wprowadzania prącia do pochwy
masturbacja – pobudzanie własnych narządów płciowych w celu osiągnięcia orgazmu
autoerotyzm – różne zachowania przeprowadzane w pojedynkę przynoszące zaspokojenie seksualne
Zachowania seksualne mogą zachodzić przy kontakcie dwóch osób płci przeciwnej (zob. heteroseksualizm) lub tej samej płci (zob. homoseksualizm), a także większej liczby osób (zob. seks grupowy), o tej samej i innej płci (biseksualizm).

Spis treści [ukryj]
1 Kwestie terminologiczno-pojęciowe
2 Badania zachowań seksualnych
2.1 Raport Kinseya
2.1.1 Niektóre dane z raportu Kinseya
2.2 Badania Mastersa i Johnson
2.2.1 Niektóre dane z badań Mastersa i Johnson
2.3 Inne badania
3 Mitologia seksualna
4 Ujęcie biologiczne
5 Zachowania społeczne
6 Zaburzenia na tle seksualnym
7 Zobacz też
8 Przypisy
Kwestie terminologiczno-pojęciowe
Pojęcie seksu jest wieloznaczne, a jego znaczenie zmieniało się na przestrzeni wieków. Samo słowo wywodzi się z łacińskiego rzeczownika sexus, oznaczającego płeć biologiczną. W późnej łacinie pojawił się przymiotnik sexualis (w sensie dosłownym : „należący do płci”). Z łaciny słowo przeniknęło do angielskiego, gdzie pojawiło się po raz pierwszy w 1382 roku w tłumaczeniu Biblii Johna Wycliffe’a na oznaczenie płci. Rozszerzenie tego podstawowego znaczenia przypisuje się pisarzowi Johnowi Donne’owi, który w utworze „Songs and Sonnets” z 1631 roku użył słowa sexe dla określenia pożądania seksualnego i miłości fizycznej[1]. W języku polskim najpierw pojawił się przymiotnik seksualny; użyto go w 1914 roku w tłumaczeniu tytułu książki Augusta Forela „Zagadnienia seksualne”[2]. Słowo seks pojawiło się dopiero po II wojnie światowej.

Obecnie najczęściej przyjmowane jest znaczenie, jakie nadano temu słowu w USA jako skrótowi od seksualności (sexuality). Pojęciem tym obejmuje się w różny sposób życie seksualne człowieka, prezentowanie tematyki seksualnej oraz seksualną atrakcyjność, przy czym często używa się tego określenia w kontekście czynności seksualnych i funkcjonowania narządów płciowych. W języku potocznym słowo to w dużym stopniu wyparło częściej dawniej używane w Europie słowo erotyka[3].

Słownik Języka Polskiego PWN podaje dwa znaczenia pojęcia seks. Według tego Słownika jest to „ogół spraw i czynności związanych z zaspokajaniem popędu płciowego”, albo też słowo to służy do określenia czyjejś atrakcyjności seksualnej[4].

Słowo to występuje niekiedy w innych jeszcze znaczeniach, np. Pascal Quignard używa tego słowa na określenie zewnętrznych narządów płciowych – pochwy lub penisa[5].

Badania zachowań seksualnych
Badaniem zjawisk związanych z seksualnością człowieka zajmuje się seksuologia, a leczeniem zaburzeń w tej sferze – seksuologia kliniczna. Specjaliści z tego zakresu to seksuolog, androlog i ginekolog oraz psycholog. Naukowe badania zachowań seksualnych mają swój początek w XX wieku.

Raport Kinseya
Osobny artykuł: Raport Kinseya.
Raport, Alfred Kinsey i współpracownicy (Pomeroy, Martin, Gebhart): Sexual behavior in the human male; 1948, Sexual behavior in the human female; 1953

Badaczem, który położył podwaliny pod nowoczesny, naukowy opis zachowań seksualnych był Alfred Kinsey. Kinsey i jego współpracownicy przeprowadzili ponad 10 000 wywiadów z dorosłymi mężczyznami i kobietami, pytając o ich praktyki seksualne (5300 mężczyzn i 5940 kobiet). Zgromadzili oni dane na temat stosunków seksualnych przedmałżeńskich i w małżeństwie, homoseksualizmu, masturbacji i innych form aktywności seksualnej oraz wzorców zachowań seksualnych w zależności od płci, wykształcenia, wyznania i innych czynników socjologicznych. Raport Kinseya zawierał ponad 500 pytań, a z badań wynikało, że 86% dorosłych ludzi żyje w sprzeczności z kodeksem obyczajowym. Badania Kinseya zapoczątkowały przełom kulturowy. W roku 1951 wiedzę z badań Kinseya rozszerzyli antropolog Clellan ford i psycholog Frank Beach, porównując zachowania seksualne ludzi ze 190 kultur.

Po latach okazało się jednak, że badania, które stały się podstawą raportu Kinseya, były nierzetelne, a dobór próby był szeroko krytykowany w publikacjach naukowych[6][7][8].

Niektóre dane z raportu Kinseya
Seks oralny uprawiało 60% badanych osób[9].
Do co najmniej jednego stosunku
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
www.wikar.pl Duży wybór różnych aut. Miła obsługa. Szybka pomoc w likwidacji szkód.
użytkownik
13 lis (6 dni temu)
13 lis (6 dni temu)
Pracuje od jakiegoś czasu, początki były przyciężkawe ale teraz się odnalazłam i mogę polecić. Moim zdaniem atmosfera w pracy jest jednym z ważniejszych czynników nikt nikogo nie zaprzyjaźni na siłę. Każdy jest inny, ma inny temperament itd, osobiście dogaduję się ze wszystkimi. Bez stresu przychodzę do pracy i w związku z powyższym, osobiście mogę polecić
użytkownik
12 lis (7 dni temu)
12 lis (7 dni temu)
Ktoś dobrze napisał.Zaproszą Was na rozmowę do Ostrawy,potem drugą, a na końcu zrobią Wam test. Będą snuć wizje jako to pięknie się pracuje,jaka to super firma "najlepsza". Potem dadzą Wam 3 umowy do podpisania, w tym tylko jedna o pracę na pół etatu,za marne pieniądze,dadzą Wam rozwalającego się forda,starego laptopa i Nokię 301 i będą chcieli byście pracowali od 8-18, do tego 3 raporty dziennie,a jak nie to kara finansowa. Po kilku dniach laptop Ci się zepsuje, telefon nie będzie aktywowany,a samochód stanie na jakieś drodze. Po kilku dniach powiedzą,że się nie nadajesz i cię zwolnią. W dniu wypłaty dowiesz się,że jej nie dostaniesz, bo dostałeś karę,za zepsute auto, komputer i że nie wysłałeś raportu na czas.
użytkownik
10 lis (9 dni temu)
10 lis (9 dni temu)
Cieszę się, że dostałeś propozycje pracy w Smart Solutions Recruitment. Ostatnio na tym wątku obserwuje się mniejszą aktywność, ale jednak liczę, że znajdzie się tu ktoś, kto odpowie na Twoje pytania. Ku jakiej posadzie skłaniałbyś się w większym stopniu?
użytkownik
9 lis (10 dni temu)
9 lis (10 dni temu)
Witam mam oferty z tej agencji jako operator sprzętu typu koparki ładowarki lub kierowca samochodu ciężarowego.
Ktoś pracuje na takim stanowisku i jest w stanie coś powiedzieć?
użytkownik
9 lis (10 dni temu)
9 lis (10 dni temu)
polecam sterownik do forda focusa zrobiony perfekcyjnie
użytkownik
8 lis (11 dni temu)
8 lis (11 dni temu)
Oczywiście, że składaj. Nie słuchaj bzdur, tylko idź na spokojnie na rozmowę i już. kciuki :)
użytkownik
7 lis (12 dni temu)
7 lis (12 dni temu)
Mam pytanie odnośnie pracy w tej firmie na stanowisku recepcji? Czy warto składać cv?
użytkownik
7 lis (13 dni temu)
7 lis (13 dni temu)
To bardzo dobrze, iż jest tak wiele dobrych opinii od pacjentów Przychodni Rodzinnej Medycyny Nowy fordon. Wobec tego ciekawa jestem jak do Pani opinii odniosą się osoby, które pracują w tej przychodni. Jak pracuje się tam lekarzom a jak ludziom pracującym na recepcji? Wypowiedzcie się proszę.
użytkownik
6 lis (13 dni temu)
6 lis (13 dni temu)
Po
1. Ascari ma swoją siedzibę w Ostravie w Czechach, a oddział w Wodzisławiu Śląskim
2. Przestrzegam wszystkich przed pracą w tej firmie,zarówno jako pracowników pracujących pod tą agnecją, jak i ewentualnych chętnych do pracy w biurze Ascari. Chyba,że macie nerwy ze stali i liczycie się z tym,że na końcu nie dostaniecie ostatniej wypłaty,lub będzie mniejsza o 1/3.
3. Do pracowników agencyjnych, poszukajcie pracy przez inne agencję,lub,jeśli znacie choć trochę czeski,bezpośrednio. W czechach jest ogromne zapotrzebowanie na pracowników,więć nei bedziecie mieć problemu.
4. Nie wierzcie w nic,co Wam obiecują. Rekruterzy robią co mogą,bo coraz mniej ludzi chce pracować przez tą firemkę. Koordynatorzy, zmieniają się w tempie, 1 na miesiąc.
5. Chcecie znać opinie ludzi wykorzystanych przez Ascari? Jedzicie do Kłodzka i zapytajcie o pracę w Simensie,albo do Jastrzębia i zapytajcie o Seeif. Poszukajcie też opinii jak działa ta firemka w Tyco w Brnie,albo w Gebauer Mikulov, jakie są warunki zakwaterowania,albo jaki element tam przyjeżdża. Pamiętajcie, każda agencja zarabia na Waszej pracy,ale Ascari bierze najwięcej.
6. Ascari szuka koordynatorów i rekruterów,mamiąc dobrą pensją. Owszem pieniądze są dobre,ale..Nie ma umowy na pełen etat,są 4 napól etatu i o dzieło, powiedzą o tym dopiero przy ich podpisaniu,a umowy sę tylko w języku czeskim. Nigdy nie macie pewności kiedy was zwolnią lub obniżą Wasze wynagrodzenie lub umniejszą o jakieś chore kary, za wszystko. Nigdy nie będziecie pracowali 8-9 godzin, jak skończycie prace po 11 godzinach będziecie szczęśliwi. Nagdodziny? ha ha ha
7. Samochody służbowe,są ...15 letnie fordy mondeo,jak będziesz miał szczęście, to zepsuje ci się raz w miesiącu...i jeszcze dostaniesz za to karę.
8. Nie wierzycie? To zastanówcie się,dlaczego Ascari wciąż szuka ludzi do pracy, skoro tak świetnie płaci?
użytkownik
6 lis (13 dni temu)
6 lis (13 dni temu)
Ja kupiłem w styczniu skrzynie do forda Focusa zrobione 30 tys i pracuje ladnie. We wrzesniu kupilem do X5 E53 i jak.natazie sprawauje sie dobrze. wedle mojej oceny wszystko dobrze.
użytkownik
5 lis (14 dni temu)
5 lis (14 dni temu)
Odpowiem za niego !!!! Pewnie że warto co tam ludzie aby wyrzej byli zadowoleni, i poklepali po plecach co tam zwykle robole aby 10 go wpłynęło za gnebienie ;;;;KARMA WRÓCI PAMIĘTAJ ,A ford JUŻ DAWNO ZAMKNIETY ...pozdrawiam serdecznie jeszcze pracujący ale resztkami sił
użytkownik
5 lis (14 dni temu)
5 lis (14 dni temu)
Profesjonalna i kompetentna obsługa w dziale części zamiennych
użytkownik
29 paź (21 dni temu)
29 paź (21 dni temu)
Tak, jak jeszcze jakiś czas temu praca w Solarze należała do tych przyjemnych, tak od czasu wyboru nowej regionalnej w zachodniopomorskim, atmosfera zaczyna się psuć. Znowu weszły w życie jakieś stare, chore zasady, których albo musisz przestrzegać, albo pani regionalna będzie się wyżywać na Twoim menadżerze ... Bo nie na Tobie... I psuć atmosferę w całym zespole od którego chęci do pracy zalezy sukces sprzedaży.
wymagania odnośnie znajomości kolekcji, materiałów, sylwetek i fasonów wydaje się być uzasadniona JEDNAK tylko do wizji w jakiej stawia się firma Solar. Nie ma się nijak do wynagrodzeń i traktowania pracownika. Po podwyżce podstawa pensji dla sprzedawcy wynosi 1900 zł, 1800 na okresie próbnym. Na rozmowach kwalifikacyjnych wspominają o premiach, jednak są to smieszne obietnice, ponieważ jesli nie tyrasz jak wół okrągły miesiac, nie sprzedajesz klientkom na siłe produktów ktorych ona nie potrzebuje, nie wyrabiasz odpowiedniej stawki na miesieczny obrot to pensji po prostu nie ma. W sklepie takim, jak Solar bardzo cięzko jest w ogóle taką premie wyrobić, bowiem ceny produktów (w wiekszosci nie adekwatne do jakości materiałów) są bardzo, czasami wręcz ośmieszająco wysokie i ciężko jest sprzedawać takie ubrania paniom, dla których 249 zł za sweterek, który będzie się pilingował po dwóch praniach, to zdecydowanie za dużo. Czasami są takie dni, kiedy utarg jest bardzo niski, lub kiedy nie ma go wcale - zwłaszcza w mniejszych sklepach, oddalonych od centrum miasta.
Jeśli już, naprawdę cudem, uda sie zrobić taka premie, jest ona dzielona na współpracowników według menadżera, a jak wiadomo menadżerowie nie są w stanie stwierdzić kto naprawdę i rzetelnie na tę premie tyrał bo więcej czasu spędzają na zapleczu, pisząc jakieś głupie raporty do regionalnej o odpytywaniu pracownika z wiedzy o wełnach.
Do tego, dochodzą skandaliczne reżimy stosowane w pierdołach, takich jak: zamykanie drzwi na zaplecze w każdym momencie wejścia na niego, nawet jeśli to jest zajrzenie na karteczkę rezerwacji, pójścia po bluzkę, długopis, chusteczkę, czy rolkę do czyszczenia odzieży; poprawianie wieszaków na sklepie, nawe jeśli nikt do niego nie wszedł od trzech godzin, stanie prosto, zakaz opierania się o ladę, zakaz stania za ladą, obowiązek non stop szukania sobie zajęcia pod nieobecnosc klientów nawet jeśli ma sie to wiazać z setnym sprzataniem czystego sklepu. Przez głupie rzeczy, małe nieistotne przyzwyczajenia w sklepie robi się nerwowo atmosfera i zwyczajnie nie chce sie w nim pracować. Firma wprowadza na nowo reżim, do którego nie powinno sie juz w tych czasach dopuszczac. Pieniadze są smieszne w porownaniu do wygórowanych wymagań. Tajemniczy Klient... jest żartem. Nie dosc, ze pojawia się on dwa razy na sezon to jeszcze jego obsluga równa sie z poziomem domów mody typu Chanel, Lanvan i Tom ford, a umówmy się... Solarowi do takiego poziomu daleko. Tabelka do wypełnienia przez tajemniczego mająca dwie strony, dokładny opis wizyty z *bardzo czesto* przekręcanymi wypowiedziami sprzedawczyń i sytuacjami jest pozniej omawiana przez menadzera z każdym pracownikiem, jak wyniki szkoleń do NASA. Wewnetrzny tajemniczy jest bardzo, naprawde bardzo wymagający i jakbyt ego było mało, są jeszcze Tajemniczy Klienci z firmy zewnatrznej... Jedynym tego plusem jest to, że ci nie są aż tak surowi i są o wiele normalniejsze zasady oceniania pracownika. Fakt, że jeśli Tajemniczy Klient pójdzie źle, a na zmianie okaże sie być Doradca Sklepu, który np. jadł obiad, czy śniadanie na zapleczu, był w toalecie, czy zajmował się ubraniami na zapleczu, zostaje mu odbierana roczny bonus w ogromnej wysokości 100 złotych.
Menadzerom odechciewa sie pracować, tracą zaparcie i chęci przez nacisk jaki stał sie na nich nakladany, a pracownici pod nimi po prostu to odczuwają. wystarczy czekać aż ludzie będą sie masowo z tej firmy zwalniać.
użytkownik
26 paź (24 dni temu)
26 paź (24 dni temu)
ford mondeo kupiony w tej firmie do dnia dzisiejszego niezawodny. Sprzedawca poinformował mnie o wszystkich sprawach eksploatacyjnych ,posiada bogata wiedzę na temat samochodów. Wszystko zgodne z słowami sprzedającego, samochód serwisowany do samego końca bezwypadkowy i o to chodziło ! Polecam
użytkownik
25 paź (25 dni temu)
25 paź (25 dni temu)
A ten co ma ksywę jakby był przysmakiem Kubusia Puchatka z 310?
Bardzo go lubię, pozdrawiam. Żartuje, gdyby papież mógł to tymi samymi rękoma, którymi dotykał polskiej ziemi porysowalby tego forda, do którego nie pasuje jego mor-da
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "ford"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice wlkp Grodzisk
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin