test
Znaleziono 138 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "efektum"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
Wiekszego pitolenia nie widzialem. Zarowno ona jakni pozostali koordynatorzy to ludzie do tanca i różańca. Dobra,praca moze nie jest lekka i gorosza by moglo byc wiecej, ale ludzie superowi i klimatu lepszego nigdzie nie mialem. Zawsze kazdy pomoze i sie usmiechnie, a i borygo :)
użytkownik
21 wrz (2 miesiące temu)
21 wrz (2 miesiące temu)
o nareszcie ktoś to normalnie ujął w słowa :)
użytkownik
13 wrz (2 miesiące temu)
13 wrz (2 miesiące temu)
Magda myślę, że napisałaś obiektywnie i prawdziwie. Bez zbędnej ściemy kolorowania i tuszowania napisałaś prawdę i mamy dzięki temu obraz pracy w firmie czarno na białym. Chylę czoła i pozdrawiam.
użytkownik
13 wrz (2 miesiące temu)
Opinie o firmie sa rozne jak i rozne sa osoby na swiecie, ja po kilku latach pracy w efektum, w najwiekszym projekcie glosowym niestety mimo braku angazu na stale podam swoje "za"i "przeciw".

ZALETY
× umowa o prace przez okres zatrudnienia jak i przez okres probny
×wynagrodzenienie na czas na koncie
×dobry kontakt z koordynatorami i @ i tel i na skype
×dokladne przeszkolenie przygotowujace do samodzielnej pracy
×doszkalanie i wyjasnianie watpliwosci (dot wykonywanej pracy)przez bardziej doswiadczone osoby lub koordynatorow juz podczas wykonywania pracy
×praca po 7h
× lacznie mozliwa 1h przerwa dziennie
×praca zdalna
x wolne weekendy
×spotkanie integracyjne firmy
x zwolnienie, bez utraty wynagrodzenia, na wizyte u specjalisty gdy nie przyjmuje poza godz pracy" na zasw lek"
×pomoc techniczna od informatykow
x sluzbowa poczta, gdzie na biezaco slane sa tez wazne rzeczy
×czat pracowniczy, gdzie mozna na szybko cos dopytac wspolpracownikow i przelozonych
×pomocni koordynatorzy
×przy ew.zmianie projektu branie pod uwage zdania pracownika czy jego dosw w pracy z klientem
×grupowe lacza po zejsciu z linij gdzie mozna ze wspolpracownikami wyjasnic sobie sposoby pracy by ja usprawnic, watpliwosci lub porozmawiac i zdobyc blizsze relacje
×mozliwosc zdobycia dosw z pracy z klientem
x fajni wspolpracownicy

WADY
× brak kolejnych szczebli kariery wraz z uplywem czasu zatrudnienia np mlodszy konsultant, konsultant, starszy konsultant, specjalista ds obslugi
x awanse na nowe stanowiska tylko pojedynczych osob i b.rzadko
x rzadkie i nieregularne premie i tylko uznaniowe a nie stale.bardziej motywujace byloby np co kwartal , co rok za okreslone wyniki ustalone z gory
X brak widelek premii za konkretne ilosci wykonywanych spraw
×brak dofinansowania chociaz na sluchawki do pracy
×praca na wlasnym a nie firmowym sprzecie
X koniecznosc blokad aktualizacji przegladarek
xkoniecznosc posiadania szybkiego, stalego lacza, na wifi brak mozliwosci pracy co przy koniecznosci mieszjania na wynajetym pokoju czasem wyklucza z pracy
×niska pensja, ktora nie rosnie nic po wzroscie czasu zatrudnienia
×taka sama penaja dla nowych jak i kilkuletnich pracownikow
×duza presja na szybkosc wykonywania zadan w roznych programach
× ciagly wzrost wymagan dot efektywnosci
×pozne informowanie o dalszym zatrudnieniu lub niezatrudnueczy, co uniemozliwia zachowanie poczucia bezpieczenstwa socjalnego i finansowego osoby jesli zyje samotnie czy utrudnia zachowanie ciaglosci zatrudnienia bo pracy nowej na "juz"zwykle sie nie dostanie
x czesto praca tez po poludniami.ja akurat do 15 najdluzej pracowalam
×nie zawsze umozliwienie przez koordynatora rozmowy z szefem na koniec umowy
x czeste testy wiedzy
x zamiast umowy na stale ewentualne ponowne zatrudnienie "jak zajdzie potrzeba"w firmie na umowe na czas okreslony co zmniejsza motywacje i zabiera pracownikowi wynikajaceefity wynikajace z umowy o prace
x w moim projekcie brak miesiecznycg wynikow dla pracownika a kiedys mowilam kilka razy ze bym chciala takie zestawienia swoje widziec by porownac progres
×brak mozliwosci wziecia biezacego urlopu w grudniu
×brak mozliwosci rozwoju tj dodatkowych szkolen przydatnych pracownikowi chocby byly opdplatne bylyby fajna opcja
x koniecznosc wykorzystania urlopu do listopada ew pojedyncze dni w grudniu
×koniecznosc dosc sztywnego planu dluzszego urlopu juz na poczatku nowego roku.pojedyncze dni latwiej zaplanowac i zmienic
x czasem sciaganie osoby z urlopu co stresuje
xkoniecznosc wybrania 10dni urlopu rehabilitacyjnego ciagiem
xbrak dodatkow kulturalnych
xbrak wczasow pod grusza
X brak podwyzek
Xbrak dofinansowania do wyposazenia niezbednego do pracy
x brak czegokolwiek chocby voucheru do kina czy kwoty pienieznej jesli nieuczestniczymy w spotkaniu integracyjnym
×brak rozmow z pracownikiem o propozycjach zmian czy ulepszeń
×brak drobnego upominku czy drobnej kwoty do pensji na swieta Bozego Narodzenia
x czasem nacisk na ograniczanie przerw co przy niektorych schorzeniach jest wyzwaniem
× brak mozliwosci lub rzadko jest inna mozliwosc wykonywania innych obowiazkow gdy nawali nam glos

Pracowalam w firmie caly czas na 1 projekcie dla firmy kurierskiej 2,5roku i niestety nie udalo sie dostac umowy na stale pewnie przez dluzsza chorobe a teraz mi nawet zasilek chorobowy nie przysluguje ani z urzedu pracy. Bylo to dla mnie wazne by dostac umowe na stale bo utrzymuje sie sama i chcialam dalej pracowac i mimo braku kokosow to daje to stabilnosc dochodow a przy umowie na czas okreslony jest strach i niepewnosc.przy rencie da sie przezyc.Z sama pensja bedac samotnie gospodarujacym nie.

Polecam dla tych, ktorzy nie musza utrzymywac sie sami lub chca zdobyc pierwsze doświadczenie z klientem lub lubia prace z klientem i maja inne zrodlo dochodu .
użytkownik
13 wrz (2 miesiące temu)
13 wrz (2 miesiące temu)
A ponoć praca w projekcie DPD to taka fajna stabilna praca. A okazuje się że i tam nie przedłużają może kluczem jest stopień posiadanego orzeczenia może tylko "znacznych" zostawiają wiadomo chodzi o kasę z PFRON.
użytkownik
13 wrz (2 miesiące temu)
13 wrz (2 miesiące temu)
Marcin byłam od początku zatrudnienia w projekcie kurierskim 2,5 roku i też nie dostałam umowy na stałe choć miałam taką nadzieję
użytkownik
13 wrz (2 miesiące temu)
13 wrz (2 miesiące temu)
Taaak chciałbyś żeby inwestowali. Pracowałam dwa i pół roku na w tym projekcie dla firmy kurierskiej - non stop na umowach tymczasowych. Przed końcem ostatniej śmiałam pójść na tygodniowe l4 (weź pracuj z 40 stopniami goraczki). I nie przedluzyli. Specjalnie nie przedłużają umów wieloletnim sumiennym pracownikom żeby brać kolejnych nowicjuszy-desperatow. Nie polecam - chyba ze ktoś nie ma w ogole ani zadnych szczegolnych kwalifikacji, ani doświadczenia w innych pracach. Tutaj nauczycie się czym jest ciężka i sumienna praca, ale nie liczcie na jakikolwiek szacunek.
użytkownik
4 wrz (3 miesiące temu)
4 wrz (3 miesiące temu)
Na bazach danych i wszystkich bez głosowych projektach prócz firmy ubezpieczeniowej. A to że firma się rozwija to pusty slogan firma się zwija..... Na tą chwilę inwestują wyłącznie w projekt firmy kurierskiej rekrutacja trwa bez przerwy i to jest szefostwa oczko w głowie.
użytkownik
2 wrz (3 miesiące temu)
2 wrz (3 miesiące temu)
Ja też ptacowałem dwa lata mówili że firma się rozwija że umowa będzie na stałe i xxxxxxx po dwóch latach na bruk
użytkownik
31 sie (3 miesiące temu)
31 sie (3 miesiące temu)
Na jakim projekcie (projektach) likwidują bazy danych ?
użytkownik
30 sie (3 miesiące temu)
30 sie (3 miesiące temu)
powiem tak firma się sypie bazy danych w firmie efektum likfidują dostaliśmy wypowiedzenia a nie każdy nadaje się na słuchawki trzeba szukać innej firmy
użytkownik
24 sie (3 miesiące temu)
24 sie (3 miesiące temu)
Dlatrgo powinni stopniowac wynagrodzenie, w tym dla firmy kurierskiej z pracą zmianowa jest olbrzymia rotacja i jeżeli nie pójdą po rozum do głowy to go nie utrzymają tego projektu.
użytkownik
23 sie (3 miesiące temu)
23 sie (3 miesiące temu)
W firmie efektum są różne projekty o różnym stopniu uciążliwości i wymagań.
użytkownik
21 sie (3 miesiące temu)
21 sie (3 miesiące temu)
Na PBS też wyzywają respondeci. Czasami to aż włos na głowie się jerzy.
użytkownik
20 sie (3 miesiące temu)
20 sie (3 miesiące temu)
Nie polecam projektu głosowego DPD , no chyba , że ktoś lubi być wyzywany , od osób dzwoniących .
Ogromny stres , presja .
użytkownik
18 sie (3 miesiące temu)
18 sie (3 miesiące temu)
Po prostu masz rację.
użytkownik
17 sie (3 miesiące temu)
17 sie (3 miesiące temu)
Zwyczajnie gdzieś uciekają Ci pieniądze, skoro materia wg. Ciebie ważna nie jest, bo materia pozwala żyć w komforcie może jest tak Ci dobrze, że nie żyjesz skromnie jak większość osób niepełnosprawnych, bo ja np. tak kolorowo nie mam. Firma nie stwarza wg. komfortu pracy a na pewno wynagrodzenie nie jest adekwatne do komfortu. Po co generalizować i tym samym pozwalać na takie warunki pracy?
użytkownik
17 sie (3 miesiące temu)
17 sie (3 miesiące temu)
Nie ma sensu wiązać planów z tą firmą. Byłem na umowie dwu letniej, czekała na mnie umowa na czas nieokreślony. Miałem poważny plan związany właśnie z umową na czas nieokreślony. Jednak 2 miesiące przed wygaśnięciem umowy, byłem przezucany z projektu na projekt. Po czym poinformowano mnie, że aktualnie nie mają mnie gdzie dać.
użytkownik
16 sie (3 miesiące temu)
16 sie (3 miesiące temu)
Do "Blondynka" to, tylko ci pozazdrościć że możesz pracować dla idei i własnych przekonań. Niestety 99% społeczeństwa w tym też ludzi niepełnosprawnych nie może sobie pozwolić na taki komfort życia.Pozdrawiam, cię i oby tak dalej ci się wiodło.
użytkownik
15 sie (3 miesiące temu)
15 sie (3 miesiące temu)
Jestem szeregowym pracownikiem jak każdy, zarabiam tak samo jak wszyscy.Owszem,pracę moją doceniają. Czasami dobre słowo jest warte więcej niż niejedna premia. Ja do Ef. przyszłam pracować nie dla kasy, chciałam robić to co lubię,czyli dzwonić. I dzwonię. I nie narzekam jak mi tu źle.Cieszę się,że mam pracę - którą lubię,w której mnie szanują jako człowieka... Jak to ktoś mądry powiedział "w życiu ważne są wartości, nie ,materia" ...Pozdrawiam
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "efektum"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin