test
Znaleziono 37 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "edenred"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
29.11.2018 (miesiąc temu)
29.11.2018 (miesiąc temu)
Kiedy przelew na edenreda?
użytkownik
28.10.2018 (2 miesiące temu)
28.10.2018 (2 miesiące temu)
Brak słów... Nie polecam...
użytkownik
27.10.2018 (2 miesiące temu)
27.10.2018 (2 miesiące temu)
Hoje... Biorą ludzi ponad komplet, a potem sobie wybierają i odrzucają... Nie polecam...

Moje sugestie dla edenred Polska Sp. z o.o.:
Bardzo złe. Nie polecam pracy w tej firmie

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Pomyśleć co robi...
użytkownik
19.10.2018 (3 miesiące temu)
19.10.2018 (3 miesiące temu)
A co możesz powiedzieć na temat rozwoju w firmie edenred Polska? Organizowanie szkoleń lub kursów podnoszących kwalifikacje są jednym z kryteriów w wyborze pracodawcy. Dlatego zachęcam Ciebie do rozwinięcia tej kwestii, gdyż pomoże przyszłym kandydatom o pracę.
użytkownik
16.10.2018 (3 miesiące temu)
16.10.2018 (3 miesiące temu)
kolesiostwo, zero poszanowania pracownika, pensja niższa niż miała byc, odradzam każdemu
użytkownik
02.10.2018 (3 miesiące temu)
02.10.2018 (3 miesiące temu)
@meg, jakie są Twoje doświadczenia związane z firmą edenred Polska? Czy byłeś w niej zatrudniony? Zachęcam Ciebie byś napisał konkretniejszą wypowiedź na temat firmy i jej aktualnej sytuacji, jeżeli posiadasz takie informacje. Będzie to cenna wskazówka dla osób zastanawiających się nad pracą w firmie.
użytkownik
21.09.2018 (3 miesiące temu)
21.09.2018 (3 miesiące temu)
Poniżej wymieniam benefity, które pamiętam:

- prywatna opieka medyczna (Polmed),
- do wyboru karta edenred (przyznawana 2 razy w roku) lub Multisport (tu nie pamiętam szczegółów, wybrałem edenred),
- karta Olimp do restauracji na parterze, ładowana każdego miesiąca (60 zł),
- od czasu do czasu jakieś owoce, lody itd. w kuchni.

Może o czymś zapomniałem, może też coś się zmieniło (stan wiedzy na koniec lipca).

Odnośnie rozwoju dodam jeszcze, że przechodząc do teamu Client Relations odbyłem 4 tygodniowe szkolenie, związane ze wprowadzeniem nowego systemu. Tu na miejscu, w Katowicach.
użytkownik
17.09.2018 (4 miesiące temu)
17.09.2018 (4 miesiące temu)
mozna wpasśc w niezłą pułapkę. odradzam tę firmę jako pracodawce
użytkownik
21.08.2018 (4 miesiące temu)
21.08.2018 (4 miesiące temu)
Tak dostałem wczasy pod gruszą na kartę edenred.
użytkownik
14.06.2018 (7 miesięcy temu)
14.06.2018 (7 miesięcy temu)
Jak wypowiecie się na temat związany z zarobkami w edenred Polska Sp. z o.o.? Czy od czasu dodania ostatniej opinii wynagrodzenia w przedsiębiorstwie zmieniły się?
użytkownik
28.05.2018 (7 miesięcy temu)
28.05.2018 (7 miesięcy temu)
Jeśli chcesz pracować to na pewno znajdziesz tutaj zatrudnienie ;) Musisz się jedynie liczyć z ogromną presją, która wywierana jest przez współpracowników gdy pracujesz w formie pracownika produkcyjnego. Jeśli chodzi o pracę jako pracownik magazynowy... Dziennie robisz maraton na nogach w dystansie 20km niekiedy nawet bez przerwy, ponieważ nie możesz zostawić lini bez opieki kiedy pracują. Pracują praktycznie cały czas, kiedy jedna linia idzie na przerwę druga z niej wraca także... Przerwy rób w domu haha. Za staranie się nie ma nagrody, ale za błąd musisz liczyć się, że dyrektor cykanie fotkę twojego błędu i możesz ponieść tego konsekwencje, oczywiście bez wizerunku pracownika. Pracownik produkcjny zarobi 1800netto, pracownik lakierni 1900, magazynier 2079 netto. Przysługuje także dodatek w formie karty edenred 190zł miesięcznie. STRES w tej firmie jest nierozłączny, więc jeśli jesteś słaby psychicznie to odradzam tą pracę. Co do dyrekcji- to kompletne matoły dla których liczy się pieniądz i ile mogą go wycisnąć z pracownia.
użytkownik
14.05.2018 (8 miesięcy temu)
14.05.2018 (8 miesięcy temu)
moze i nie ma o czym pisac ale warto sie podzielic z ludzmi, ktorzy czytaja ich ogloszenia rekrutacyjne informacjami jak "cudowny" to pracodawca, zeby nie popelniali bledow innych
użytkownik
14.04.2018 (9 miesięcy temu)
14.04.2018 (9 miesięcy temu)
Bo nie ma o czym pisać. Kółko wzajemnej adoracji i tyle.
użytkownik
07.04.2018 (9 miesięcy temu)
07.04.2018 (9 miesięcy temu)
Czy ktoś z Was dysponuje najświeższymi informacjami o edenred Polska Sp. z o.o.? Dawno nikt z Was się nie udzielał w tym wątku.
użytkownik
05.04.2018 (9 miesięcy temu)
05.04.2018 (9 miesięcy temu)
W 3Soft na przestrzeni ostatnich lat zaszło wiele zmian na plus. Bardzo wygodne jest to, że mamy dużą swobodę jeśli chodzi o godziny pracy. Dodatkowo do dyspozycji takie benefity jak karta edenred, opieka medyczna, regularne dostawy owoców, pizza, można pograć w piłkarzyki itp. Miła atmosfera, fajni ludzie, spoko wynagrodzenie. Jasne, że są też jakieś minusy - ale wszędzie są.
użytkownik
19.02.2018 (11 miesięcy temu)
19.02.2018 (11 miesięcy temu)
Nie wiedzieć czemu czuję się przez nich oszukany. Może to kwestia podejścia do klienta.
użytkownik
30.01.2018 (11 miesięcy temu)
30.01.2018 (11 miesięcy temu)
Banda oszustów ile można czekać na przelanie poeniedzy? Piszą 2 dni robocze co już minęło więc dzwonię a oni wciąż powtarzają że na sto% dziś będą a tu taki chu.. Ale ja tak tego nie zostawię.
użytkownik
30.01.2018 (11 miesięcy temu)
30.01.2018 (11 miesięcy temu)
ja pracuję w innogy (wcześniej RWE) od kilku lat. Pracowałem we wszystkich (poza bezpośrednim) kanałach obsługi Klienta. I mogę stwierdzić, że w kwestii kasy, rzeczywiście - różowo nie jest. Nie znam zarobków w innych firmach, więc nie wiem jak jest gdzie indziej, ale sadze, że w całej tej branży kokosów się nie zarabia. Nie odnoszę wrażenia, żeby w innogy było wyraźnie gorzej inż. w innych firmach. Fakt, są miesięczne dodatki na kartach edenred, są tanie karty multisport (w innych firmach płaci się za nie ok 150 zł, u nas 30 zł), jest luxmed. Są premie, słusznie przyrównywane do trzynastej i czternastej pensji. Są dodatki na święta Bożego Narodzenia w wysokości (wg mojej wiedzy) jedne z najwyższych w tej chwili na rynku (oczywiście w naszej branży). Ale prawdą też jest, że pensje nie powalają wysokością :) Prawdą jest, ze zakres obowiązków jest szeroki (więc jak sądzisz, że w pracy w przerwie pomiędzy czytaniem książki a rozwiązywaniem krzyżówki odbierzesz jakieś połączenia, nie przychodź tutaj). Nie jest prawda, że nowie pracownicy są pozostawieni sami sobie. Maja pomoc, w tym grupę specjalistów, służąca im pomocą. Ale prawdą też jest, że zdarzały się osoby, które na szkoleniach, zamiast się uczyć, bawiły się smartfonami, a potem - efekt łatwy do przewidzenia. W kwestii rozwoju, wszelkie opinie o jego braku są wyssane z palca. Oczywiście nie jest tak, jak by chcieli niektórzy, że po pół roku pracy w call center awansuje się na stanowisko managera, ale znam takie kariery, gdzie ludzie zaczynali od "słuchawek" a obecnie pracują na stanowiskach kierowniczych, lub wyżej. W kwestii umów o pracę tymczasową - robią tak wszyscy. Od pewnego czasu jednak kwestia przejścia na etat wewnętrzny stała się bardziej dostępna niż jeszcze kilka lat temu. W kwestii atmosfery, no cóż, jest wiele działów... Ja nie spotkałem się z "zamordyzmem", choć rzeczywiście , podejście do wyników pracy w ostatnich latach znacznie się zmieniło. I rzeczywiście, prawdą jest, że obecna sytuacja, poza zwolennikami, ma także wiele przeciwników. Natomiast serdecznie współczuję osobie, piszącej o molestowaniu seksualnym w call center. Jeśli jest to prawdą, to jest to pierwszy, i jak na razie ostatni tego typu przypadek u nas. Ale, jak sądzę, właściwym miejscem do weryfikacji tego typu oskarżeń są instytucje państwowe (policja) a nie forum. W kwestii obowiązków, rzeczywiście, jest ich dużo, a kokosów za to nie ma. Ale za to, w kwestii imprez - "jestem na tak" :)
użytkownik
17.01.2018 (rok temu)
17.01.2018 (rok temu)
Oczywiście, że warto. Temat Niemiec przewija się tu regularnie i odnoszę wrażenie, że jest pisany przez tego samego użytkownika. Jeżeli rozważasz pracę we Wrocławiu, to jak najbardziej warto. Zarobki uczciwe w porównaniu do reszty Wrocka, atmosfera też nie jest zła, socjal również spoko. Luxmed, Sodexo, edenredy, bistro przy firmie. Polecam.
użytkownik
16.11.2017 (rok temu)
16.11.2017 (rok temu)
ktos cos wie o pracy na stanowisku Customer Care Agent ? jak praca ?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "edenred"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin