test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "atos bydgoszcz"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
05.12.2018 (miesiąc temu)
05.12.2018 (miesiąc temu)
To jest proste: nigdy więcej pracy w atos i GDC w Łodzi. Nigdy.
Poziom techniczny... od kogo się uczyć... tego nie da się opisać.
użytkownik
30.11.2018 (miesiąc temu)
30.11.2018 (miesiąc temu)
Tak jest taki zapis w umowie
użytkownik
27.11.2018 (miesiąc temu)
27.11.2018 (miesiąc temu)
Mam pytanie do pracowników atosa. Czy firma wymaga od pracowników podpisywania umów o zakazie konkurencji?
użytkownik
26.11.2018 (miesiąc temu)
26.11.2018 (miesiąc temu)
A co moglibyście napisać na temat ewentualnych podwyżek i awansów, pracując w firmie atos IT Services? Często zdarza się tak, że nowo zatrudniony pracownik z upływem czasu może otrzymać od pracodawcy wyższe stanowisko, czy tylko wtedy, gdy sam o to zawnioskuje? Moglibyście opisać, jak to wygląda?
użytkownik
24.11.2018 (miesiąc temu)
24.11.2018 (miesiąc temu)
"Dofinansowanie dojazdów do 350ał brutto" Napisz od jakiej odległości jest ta kwota
użytkownik
24.11.2018 (miesiąc temu)
24.11.2018 (miesiąc temu)
1) Zdradź, gdzie pracujesz?
2) Trochę nie na poziomie nazwa "dla świeżaków ".
3)"bo się przeszkolą i za 2 lata znajda prace z dwa razy tyle." Wniosek ,opłaca się pracować do 2 lat i szukać pracy poza atos.
4)"Też mnie to denerwuje jak przyjdzie nowy i ma więcej niż ja albo trochę mniej ale co zrobić tak jest wszędzie zawsze można złożyć papiery do innej firmy.
" Bardzo zachęcające do wiązania się z firmą. Może można wyciągnąć wniosek , że pracownicy atos nie rozwijają się bo nowi pracownicy wiedzą podobnie lub więcej i dostają większe wynagrodzenie na start.
5) "Oncall
-za cały tydzień 250zł plus stawka godzinowa jak cos się dzieje." Cały tydzień pod telefonem z komputerem przygotowanym do pracy 24/7 (z tego 8 godzin normalnej pracy ). Jest to niezgodne z kodeksem pracy.

6) "Przeważnie mamy 2 w roku externalowe plus vouchery na egzaminy". Super w jakim dziale pracujesz? Może te externalowe to takie za które atos nie płaci lub masz super super układ z managerem i pozostali współpracownicy ci zazdroszczą i nie wiedzą jak Ty to robisz ze szkoleniami.
7) "czasami widać plakaty na atos Academy fajna alternatywa dla nowych albo jak ktoś chciałby podszkolić się w jakiejś technologii albo zmienić dział." To nie jest takie proste jak chesz zmienić tower lub dział a ludzi technicznych brak.

8) "Wewnetrzna rekrytacja
-Każdy pracownik w praktyce mógłby zmieniać dział co około 12 miesięcy przeważnie można wynegocjować około 15% wzwyż podwyżki." Kolejna anomalia 15% podwyżki, a "wyskakując" na rok do innej firmy i wracając można dostać 40% i więcej. Bardzo zachęca to do wiązania się z atos. Jak zmienić dział jak osoba pracuje z rzeczami które nie gwarantują odpowiedzi na rozmowie na wyższą linie wsparcia. Można tylko liczyć na układ z nowym managerem.
użytkownik
23.11.2018 (miesiąc temu)
23.11.2018 (miesiąc temu)
Witajcie dodam kilka moich opinii jak ktoś inaczej to widzi to śmiało komentujcie
Dodam ,że pracuje ponad 5lat i szczerze jestem zadowolony z warunków pracy.

Stawki dla nowych
Generalnie to nie ma co narzekać uważam ,że dla świeżaków jak dostana 4500zł brutto to są godziwe pieniądze bo się przeszkolą i za 2 lata znajda prace z dwa razy tyle.
Też mnie to denerwuje jak przyjdzie nowy i ma więcej niż ja albo troche mniej ale co zrobić tak jest wszędzie zawsze można złożyć papiery do innej firmy.

Benefity
-Generali
-Allianz opieka medyczna zwrot dentysty teraz pozmieniali i zwroty wzrastają ze stażem pracy :(
-Multisport lub 45zł na karte Medicover
-Dofinansowanie dojazdów do 350ał brutto
-WFH jak się dogadasz to nawet 100% ale to kwestia menagera i twoich zdolności negocjacyjnych
-Za polecenie pracownika od 3tyś brutto w górę zależy jaki GCM

Oncall
-za cały tydzień 250zł plus stawka godzinowa jak cos się dzieje.

Atmosfera
-dużo zależy gdzie się trafi kolega na SD opowiada masakryczne rzeczy jakby w innej firmie pracował
-Ja nie narzekam menagerowie spoko, ludzie bardzo w porządku , pomocni wiec dużo zależy gdzie się trafi
-Osobiście nie odczuwam atmosfery korpo

Szkolenia
-Przeważnie mamy 2 w roku externalowe plus vouchery na egzaminy
-czasami widać plakaty na atos Academy fajna alternatywa dla nowych albo jak ktoś chciałby podszkolić się w jakiejś technologii albo zmienić dział.

Wewnetrzna rekrytacja
-Każdy pracownik w praktyce mógłby zmieniać dział co około 12 miesięcy przeważnie można wynegocjować około 15% wzwyż podwyżki.
użytkownik
02.11.2018 (2 miesiące temu)
02.11.2018 (2 miesiące temu)
Czy poza podaną przez Ciebie stawką firma atos IT Services oferuje jeszcze pracownikom jakieś dodatki do pensji? Można obecnie liczyć na jakiekolwiek benefity, które automatycznie podniosą wynagrodzenie? Zachęcam do szczegółowego przedstawienia tej kwestii.
użytkownik
29.10.2018 (2 miesiące temu)
29.10.2018 (2 miesiące temu)
150 netto za dzień ?
250 netto za tydzień jest :(

napiszmy to publicznie może w końcu ktoś pójdzie po rozum do głowy i firma zacznie urealniać te stawki !
do tego dochodzi jeszcze łączenie klientów ne jednym numerze (jeśli masz poukładany kontrakt i mało dzwonią to masz zbyt łatwe pieniądze wiec dołożą ci drugiego klienta). Optymalnie dla firmy jest telefon w śrdku nocy (lub weekend) co 2-3 dni. Pierd.. sytuacje kiedy nie można spokojnie iść na basen, na spacer a na zakupy z laptopem w bagażniku za 250 zł/tygodniowo

35 zł za dzień dyżuru to upokarzanie pracowników !
użytkownik
29.10.2018 (2 miesiące temu)
29.10.2018 (2 miesiące temu)
Ja prdl, ale burak. Jak cię nie stać na 70 PLN miesięcznie za parking to jeździsz rowerem albo KM, a nie jęczysz jak moczybuła. Jesteś żenujący, napisz jeszcze, że miejsce parkingowe powinno być zapisane w Konstytucji...
użytkownik
29.10.2018 (2 miesiące temu)
29.10.2018 (2 miesiące temu)
ileż tu prawdy ... pracowałem tam dobrych kilka lat i całkowicie się zgadzam z opinią, że jest to zagłębie zakompleksionych pseudo managerów ułożonych z HR'em. Jako porażający przykład takiego układu mogę podać, że zawsze po jesiennej dyskotece integracyjnej badają satysfakcję. Smutne - prawda?
użytkownik
28.10.2018 (2 miesiące temu)
28.10.2018 (2 miesiące temu)
„Managerowie” szczuja ludzi przeciw sobie. Kontrolowany konflikt ma im pomoc utrzymac sie na stolku. Wszystko za milczaca zgoda HR ow
użytkownik
28.10.2018 (2 miesiące temu)
28.10.2018 (2 miesiące temu)
Radze się tu nie zatrudniać - szkoda czasu.
użytkownik
26.10.2018 (2 miesiące temu)
26.10.2018 (2 miesiące temu)
Dlaczego akurat przez rok nie można zmienić stanowiska w firmie atos IT Services? Jest to standardowy okres, w którym pracodawca chce, aby zatrudniony pracownik pracował tylko i wyłącznie na jednym stanowisku bez możliwości wnioskowania o zmianę? Wiesz może, dlaczego tak jest?
użytkownik
23.10.2018 (2 miesiące temu)
23.10.2018 (2 miesiące temu)
Mam pytanie: czy na stanowiskach z językiem rosyjskim pracuje się w Święta Bożego Narodzenia i Wielkanocy?
użytkownik
23.10.2018 (2 miesiące temu)
23.10.2018 (2 miesiące temu)
Czy aktualnie firma ma jakieś nowe oferty pracy? Wiecie coś?
użytkownik
22.10.2018 (2 miesiące temu)
22.10.2018 (2 miesiące temu)
BDS to chyba aktualnie najlepsza opcja. Nie licząc premii, którą obcieli do 80%
użytkownik
20.10.2018 (3 miesiące temu)
20.10.2018 (3 miesiące temu)
Witam mam pytanie, ile w tej chwili można zarobić? Chciałbym aplikować, nie wiem czy warto
Pozdrawiam
użytkownik
17.10.2018 (3 miesiące temu)
17.10.2018 (3 miesiące temu)
Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie:
Brak szacunku dla pracowników. Utrudnia się zmianę pozycji i awans. Po przyjscu do atosa nie mozna zmienic pozycji przez rok a po tym czasie, również przeciąga się rekrutację oraz są tzw. „Freezy”. Ciezko przez pierwsze dwa lata o jakikolwiek rozwój kariery
użytkownik
16.10.2018 (3 miesiące temu)
16.10.2018 (3 miesiące temu)
Czy firma atos IT Services próbuje w jakiś sposób poprawić atmosferę pomiędzy zatrudnioną kadrą pracowniczą? Ze swoich doświadczeń oceń, czy szefostwo robi coś w tym kierunku? Chętnie poznam, jak to wygląda.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "atos bydgoszcz"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin