test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "aldi"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Jasne że jeżeli firma jest w stosunku do kogoś niewporzadku to trzeba działać. DZIAŁAĆ a nie uzalac się na forum, pisać w kółko to samo jak to źle jak nie dobrze. Różne osoby w swojej karierze spotykałem, było raz lepiej raz gorzej, nie pisze ze wszystko jest tak jakbym to sobie wymarzyla ale póki co czuję się w naszej firmie dobrze i mam nadzieję że tak zostanie no i wszystkim tego życzę. Nie rozumiem tylko tego jak piszą że jest tu tak bardzo ciężko....4 lata pracowałam w lidlu jako kierownik i 6 lat w biedronce na tym samym stanowisku, tutaj jeszcze nie zdarzyło mi się wrócić do domu tak zmęczona jak po dniowce ww firmie. I wierzcie mi jak już pisałam wcześniej wszędzie dobrze gdzie nas nie ma....
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Alez my tzw. "gora" jestesmy bogami, co najmniej bogami handlu.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Ile zarabia zastepca kierownika sklepu wroclaw? Dziekuje za odp.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Tak
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Ale o jakim handlu ty mowisz:) w przypadku aldiego to chyba tylko handelek:) wiec nie bogowie tylko bozkowie i do tego smieszni i samozwanczy:). Kazdy przeciez moze marzyc:)
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Z-ca zarabia 4.050 brutto w tym zaliczka za nadgodziny (500zl i jak wypracujesz 160 czy 240 godzin miesiecznie zawsze masz takie samo wynagrodzenie, wiec lepiej pracuj 160h)...tylko ciiiiichooszaa bo to tajemnica slużbowa
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Od 02 lutego wchodzi odkurzacz do sprzedazy za 69,99 euro to taniej o 10 euro niz u konkurencji.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Zgadzam się z większością wpisów. Ta firma nie powala niczym. Ze strony pracownika najniższe zarobki, nadmiar obowiązków, obsadzanie etatów po najniższej linii oporu. Najlepiej żeby jedna osoba robiła pięć rzeczy jednocześnie. Trzy osoby na zmianie, w tym jedna w biurze i jak przyjedzie większa dostawa to jest czarna dupa. Ze strony klienta ceny wcale nie są szałowe, obsługa klienta leży, bo często fizycznie nie ma kto obsługiwać, w asortymencie na półkach misz masz, ceny się nie zgadzają. TAKA JEST PRAWDA. Choć z drugiej strony nikt tu chyba nie poruszył tych kwestii z lekkim dystansem i z nieco innej strony.

Po pierwsze wszystko jest kwestią względną. Plus na pewno trzeba przyznać firmie za premie, które faktycznie są. Kwestia tylko w sposobie ich przyznawania. Ja osobiście spotkałam się i z przyznawaniem ich po koleżeńsku, przyznawaniem tym, którzy naprawdę zasłużyli, ale też tym, którzy pracowali dając z siebie nie bardzo dużo, ale na tyle by zmotywować ich do lepszej pracy.

Po drugie wszyscy głośno krzyczą a nikt nie potrafi się postawić na miejscu innej osoby. Pani z kasy nie wie jak ciężko jest na mięsie, panie z biura nie zdają sobie sprawy z tego jak trudno jest wykonać wszystkie obowiązki na sklepie, panie ze sklepu nie wiedzą jak wbrew pozorom dużo pracy ( może nie czysto fizycznej ale jednak ) jest w biurze i jaka mimo wszystko odpowiedzialność spoczywa na osobach zarządzających, panie z księgowości myślą, że kierownicy mają czas na spełnianie coraz to nowych wymogów itd...Błędne koło.
Dlatego ważna jest wielozadaniowość. Każdy pracownik postawiony na innym stanowisku powinien umieć sobie poradzić z obowiązkami. Oczywiście nie na zasadzie chaosu, bo jak wszyscy odpowiadają za wszystko to nikt nie odpowiada za nic. Jednak kiedy nagle się okaże, że nie przyszła do pracy pani z mięsa to bez problemu ktoś ją zastąpi a nie nagle jest ból dupy, bo ja nie umiem i nie chce się nauczyć. Panie z biura kiedy jest potrzeba powinny złapać za mopa, czy wózek z towarem a koordynatorzy powinni realnie interesować się tym co się dzieje na sklepie, a nie suchymi liczbami i tabelkami. Może gdyby poświęcali czas też pracownikom, to by się dowiedzieli w czym leży problem danego sklepu. Powinni rzeczywiście interesować się czy pan lub pani, która nieustannie dostaje najwyższą premię rzeczywiście czymś na nią zasługuje, czy osoba, która ma nieustannie w grafiku pierwsze zmiany rzeczywiście nie ma z tym problemu, czy raczej nie ma wyboru.
I wierzcie lub nie ale nie każdy pracownik jest poszkodowany i nie każda osoba z biura jest diabłem wcielonym. Znam pracowników, którzy pracują bo gdzieś trzeba, ale dają z siebie tyle ile uważają, że dostają od firmy czyli prawie nic. Znam też osoby z biura, które potrafią z niego wyjść i zająć się towarem, sprzątaniem, czy obsługa na kasie. Problem polega na tym, że ci którzy wszystko olewają są w lepszej sytuacji bo raczej rzadko się zdarza żeby ktoś został zwolniony bo się nie przykłada do pracy ( zwłaszcza erze 500+ ), a osoby które naprawdę się starają raczej nigdy nie są docenione tylko wręcz wykorzystywane.
A i tak ( mimo iż zdania nie powinno zaczynać się od a :D ) główny problem tkwi w nas samych. Wiecznie biedne polaki cebulaki. Potrafimy tylko narzekać i nic z tym nie robić. Kto z was tak szczerze, próbował kiedyś porozmawiać z kierownictwem i wyrazić swoją negatywną opinie, zaproponować zmiany? Lub jeśli to nie dało efektów zwolnił się i szukał pracy na lepszych warunkach? Prawie nie znam takich osób. Wiecznie tylko płaczemy, ale mamy to na co sobie pozwalamy. Bo gdybyśmy się solidarnie nie godzili na takie warunki to pracodawcy musieli by się choć w części się dopasować. Jedna osoba świata nie zwojuje i jak się postawi to ją usadzą i na jej miejsce przyjdzie inny cebulak. Ale cały skład być może jakieś zmiany zakiełkuje...
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
robią zakupy i kobiety z biura i z kadr ale mają tak naprawdę tyle do powiedzenia co i my na sklepach a może i mniej bo one się trzęsą nad swoimi stołkami by z nich nie wylecieć ... łącznie z paniami koordynatorkami które wyżywają się na sklepach za to jak są traktowane przesz szefostwo ( jeśli tak nie jest to bardzo proszę o zaprzeczenie przez którąś z pań koordynatorek ) !
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
szczera rozmowa z kierownictwem o problemach????? hahaha ale odjechałeś... a mnie sie zawsze wydawało ze kierownik jak nazwa mówi jest od kierowania a nie kasjerka. Naprawdę nikt z kadry aldika nie robi zakupów w sklepach swojej sieci i nie widzi zbyt małej ilości przemęczonych pracownic??? co do cebulaków to wypowiadaj się w swoim imieniu i nie obrazaj cięzoo pracujących ludzi. Piszesz wielozadaniowość a ja Ci napiszę źeby kazdy się zajmował tym co ma w umowie o pracę to będzie cudownie...
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Tak motywują ludzi do pracy po 15 latach w danej firmie premia 100 zł wow opłaca się latać wykładać obsługiwać być miłym dla klienta spełniać rządania kikierowniczkia koniec z końcem zostać kaleką na wózku.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Droga Pani, jest tak poniewaz w większości sklepów wystepuje zjawisko "chronicznego braku pracowników! " Jedna osoba zostajaca na sklepie nie jest w stanie, proszę mi wierzyć- wiem co mówię dopilnowac sklepu. Jako sklepy mamy być na tip/top ale jak zwracamy uwagę na liczebność pracowników zostaje bez echa. Ma pani rację, że za jakość towaru odpowiadają pracownicy jednak gdy ja widzę coś podobnego poprostu przekazuję komu kolwiek z pracowników i nie mam żalu czy pretensji. Pozdrawiam.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
W sklepach przynajmniej sa jakies premie. W glownym biurze bez szans, a praca za minimalna krajowa
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Po pierwsze nie napisałam żeby kasjerka nagle zajęła się zarządzaniem ( choć padło tu stwierdzenie, że spora część z was jest z pewnością bardziej wykształcona od wszystkich zarządzających!) tylko żeby bez problemu i narzekania potrafiła zająć się innymi działami. Co do rozmowy z kierownictwem to odpowiedz mi na jedno pytanie. Jeśli potrzebujesz wolnego w określonym terminie to zgłaszasz to kierownikowi? No chyba raczej tak, a nie liczysz, że sam się domyśli. Dlaczego więc nie miałbyś mu powiedzieć o innych sprawach? Można spróbować to nic nie boli i nic nie kosztuje. Spróbuj i jak to nie da efektu, to potem narzekaj. Co do cebulaków, wybacz ale zdania nie zmienię. Bo właśnie tak jest, narzekać to każdy chętnie, a zrobić coś to nie ma komu. Sam mi to potwierdziłeś. I nie sugeruj mi tu, że nie szanuje ludzi pracy. Szanuje, nie ważnie, czy ktoś zamiata klatki, czy jest prezesem banku. Nie skrytykowałam tu niczyjej pracy, a jedynie samo podejście do niej.
Natomiast jeśli chodzi o umowy, o ile mnie pamięć nie zawodzi, do umowy są zazwyczaj dołączone jakieś zakresy czynności. W nich z pewnością jest jakiś punkt mówiący o tym, że pracownik ma wykonać polecenia przełożonych. Więc jeśli kierownik mówi, że masz zając się warzywami lub mięsem to powinieneś to zrobić mimo, że jesteś np. kasjerem. Tak to wygląda i tu nie ma dyskusji.
Żeby była jasność, ja nie twierdzę, że to o co macie pretensje jest ok. Nie mówię, że jedna osoba na mięsie, wędlinach, serach i ciastach ma możliwość nad wszystkim zapanować. Dla mnie to jest chore i niewykonalne. Niestety sami sobie na to pozwalamy. Bo też nie spotkałam się jeszcze z przypadkiem, by panie z mięsa rozmawiały o tym z kierownictwem, czy koordynatorami. Raczej wybierają opcje narzekania po kątach. Więc tu też zdania nie zmienię, w dużej mierze mamy to na co się zgadzamy.
Więc albo trzeba wziąć przykład z niektórych naszych współpracowników i olewać temat, robić tak, żeby się broń boże nie przerobić, albo trzeba podjąć jakiekolwiek działania, by coś się zmieniło. Zawsze można się też zwolnić. Albo skoro niektórzy uważają, że w biurze jest tak przyjemnie i mało pracy, to niech spróbują się tam dostać.
Ja zawsze stawiałam na ciężką i jakościowo dobrą pracę. Lubie widzieć efekty tego co robię. Bogu dzięki póki co, zostaje to docenione. Trafiałam na różnych zarządzających, ale uwierzcie mi, że nawet ci nie najlepsi potrafią docenić dobrą robotę. Nie wiąże przyszłości z tą firmą, bo widzę, że tu się nic nie zmieni ( ludzie się nie zmobilizują ). Poza tym może być tak, że działania firmy doprowadzą do zamknięcia części sklepów. Ale póki co mam tu nie najgorszą posadę i mimo wszystko, moim zdaniem wcale nie psie pieniądze. Mam też dobrą bazę do zdobycia referencji, które pomogą mi w szukaniu czegoś lepszego. Dlatego staram się szukać pozytywów i doceniać to co mam, bo wiem, że inni mają gorzej. Firmę oceniam kiepsko i raczej nie polecam jej osobą, które szukają sensownej pracy. No chyba, że ktoś szuka pracy rozpaczliwie, a przy tym trafi na sklep gdzie jest w miarę fajna i zgrana załoga, to wydaje mi się, że jest do wytrzymania. Bo dużo jednak zależy od ludzi i atmosfery.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
To zapraszamy na sklep zawsze możesz przejść z głównego biora I pracować na sklepie ale czy napewno byś chciał dla tych 100 zl
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
Antar Istri Pakai Ambulans, Indra Bekti Minta Doa

Fajarina NurinFajarina Nurin
03 Feb 2017, 13:48 WIB
7.1k

Istri Indra Bekti akan menjalani CT Scan hari ini.
Liputan6.com, Jakarta - Kondisi kesehatan istri Indra Bekti, aldilla Jelita, belum pulih usai melahirkan anak ketiga, Kenward Athar Indrabekti, 31 Januari 2017. Sekitar 23 menit setelah dilahirkan, sang bayi meninggal dunia.

Sebelum melahirkan, Dilla--begitu ia akrab disapa--sempat mengalami gangguan kehamilan hingga janin yang dikandungnya terpaksa dilahirkan saat usia kandungan menginjak lima bulan.

Sebagai suami siaga, Indra Bekti selalu menemani dan mendukung sang istri menghadapi penyakitnya. Seperti dalam video yang diunggah Indra Bekti dalam akun Instagram pribadinya, Jumat (3/2/2017).


Istri Indra Bekti di dalam Ambulans. (foto: instagram/bekti_dhila)
BACA JUGA
Ini Arti Nama Anak Ketiga Indra Bekti yang Meninggal Dunia
Indra Bekti Syok Harus Memilih Istri atau Anak
Penyebab Anak Ketiga Indra Bekti Meninggal Dunia
Dalam video itu, tampak Dilla yang tengah berbaring di sebuah kasur di dalam ambulans. Tangan kanannya pun masih dipasang selang infus. Namun, ia masih bisa tersenyum dan melambaikan tangan ke arah kamera.

"Hari ini Bunda jalan-jalan pakai ambulans. Bunda lagi mau CT Scan," ujar Indra Bekti yang duduk di samping sang istri. Tampak wajahnya yang ramah menyapa para pengikutnya di Instagram, seperti biasa.


Indra Bekti dan istri, aldilla Jelita [Foto: Immanuel Antonius/Liputan6.com]
Melalui keterangan video tersebut, Indra Bekti memohon doa pada para pengguna Instagram untuk kesehatan sang istri. "bunda dhila mau CT SCAN dulu , mohon doanya ya , semoga bunda diberikan kesehatan amiiin #indrabekti #bekti_dhila #getwellsoonbundadhila," tulis Indra Bekti.

Sontak puluhan doa dan suntikan semangat mengalir deras di kolom komentar video itu. Hanya dalam waktu dua jam, video itu telah ditonton oleh lebih dari 12 ribu orang.

"Syafakillah bunda Dhilla sayang...semoga cepat diberikan kesehatan ..semangat ya bunda dhila..," tulis @merinaatriani.

"Aamiin..cpt sehat sembuh pulih kembali,...semangaaaatttt," sahut @sasalina224.

"Amiiinn .. Sabar yaa bunda dilla cantikkk yg kuat juga buat om bektii," ujar @catch_looks.

Instagram Artis
aldilla Bekti
aldilla jelita
Indra Bekti
0%
Suka
0%
Lucu
0%
Sedih
0%
Marah
0%
Kaget
0%
Aneh
0%
Takut
0%
Takjub
0 KOMENTAR
KREDIT



BAGIKAN

7.1k
BERITA TERKAIT
Ini Cara Indy Barends Menghibur Indra Bekti yang BerdukaIndra Bekti Syok Harus Memilih Istri atau AnakPenyebab Anak Ketiga Indra Bekti Meninggal DuniaIstri Kembali Dirawat, Indra Bekti Beri Dukungan PsikisAnak Ruben Onsu Sedih Lihat Kakeknya Terbaring SakitIstri Hamil Lagi, Indra Bekti Akui KebobolanAyahnya Tak Sadarkan Diri, Ruben Onsu Berharap KeajaibanIstri Operasi, Indra Bekti Tetap KerjaJanin di Kandungan Sempat Terancam, Hati Istri Indra Bekti HancurLakukan Ini, Ruben Onsu Makin Cinta Istri
Ini Cara Indy Barends Menghibur Indra Bekti yang Berduka

Eka Laili RosidhaEka Laili Rosidha
01 Feb 2017, 18:12 WIB
15

Harapan Indra Bekti untuk menimang anak ketiganya pupus sudah.
Liputan6.com, Jakarta - Harapan Indra Bekti untuk menimang buah hati ketiganya pupus sudah. Bayi laki-laki yang diberi nama Kenward Athar Indrabekti meninggal dunia tak lama setelah dilahirkan pada Selasa (31/1/2017) sekitar pukul 23.20 WIB.

Saat dilahirkan, anak ketiga Indra Bekti dan aldilla Jelita itu masih berusia lima bulan. Kesedihan pun tak dapat dibendung keduanya. Dilla bahkan tidak hadir di pemakaman sang putra lantaran masih menjalani perawatan di rumah sakit.


Presenter Indra Bekti setelah proses pemakaman anak ketiganya, Kenward Athar Indrabekti, di TPU Kamboja, Radio Dalam, Jakarta, Rabu (1/2). Anak ketiga Indra Bekti itu dikuburkan di dekat makam kakek dan neneknya. (Liputan6.com/Herman Zakharia)
BACA JUGA
Anak Ketiga Indra Bekti Meninggal Tak Lama Setelah Lahir
Bayi Indra Bekti Dimakamkan Pagi Ini
Istri Indra Bekti Tak Hadiri Pemakaman Anaknya
Beruntung mereka dikelilingi para sahabat yang selalu memberi dukungan. Salah satunya yakni Indy Barends. Tak lama setelah menerima kabar duka, Indy Barends langsung mendatangi ke kediaman Indra Bekti untuk menghibur sahabatnya itu.

"Bekti.. semoga tanganku yg seadanya ini, dan hadirnya aku dekatmu dan baby Ken, semoga bisa buat mu kuat .
Doa kami utk baby Ken. Berpulang kpd sang Pencip
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
sex tel 708-877-543 wew 25

Jeżeli marzysz o czymś gorącym, namiętnym lub bardzo ostrym, a nie masz z kim tego przeżyć, to zadzwoń do naszych dziewczyn na pewno będziesz zadowolony. Znajdziesz tu wszystko czego możesz zapragnąć: od sex telefonu, przez sex nauczanie, aż do fetyszu i bardzo ostrej dominacji.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Szczerze to w aktualnej gazetce znowu nic nie ma ciekawego czym moglibysmy przyciagnac klientow.
To wina naszego Patafiana nie nasza.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
A powiedzialas juz pracownikom ze od lutego przyznana premia na sklepach ma byc o polowe ucieta.pewnie pracownikow bedzie coraz mniej.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
a co nas obchodzi co w niemczech jest skoro tak porownujesz to i zarobki porownaj
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "aldi"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin