test
Znaleziono 135 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Zue"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.2018 (miesiąc temu)
31.12.2018 (miesiąc temu)
Ile można zarobić jako elektromonter sieci trakcyjnej kolejowej, zarobki plus minus i jak wygląda praca w delegacji, jak z zakwaterowaniem, wyżywieniem, wyposażeniem elektromontera w narzędzia i odzież roboczą, jak z dojazdem w miejsce danej budowy na koszt firmy czy swój, i czy proponowana jest jakaś dana stawka minimalna, czy tylko płaca godzinowa, czy zakład robi jakieś kursy szkolenia i uprawnienia w celu podniesienia kwalifikacji elektromonterów.
użytkownik
17.12.2018 (miesiąc temu)
17.12.2018 (miesiąc temu)
Powiedz mi ile dni w miesiącu trzeba przepracować na te 8,5tysia słyszałem ze ta premia wynosi 15 procent i jest uznaniowa czy zawsze ja dostajesz za co zabierają.Pozdrawiam
użytkownik
26.09.2018 (4 miesiące temu)
26.09.2018 (4 miesiące temu)
Witam
Chciałem zapytać jak realnie wygląda praca w Zue na stanowisku operator koparki-robotnik torowy?
użytkownik
09.09.2018 (5 miesięcy temu)
09.09.2018 (5 miesięcy temu)
Jasne ..... informatyk psiakrew... 7 tys? Jasne
użytkownik
09.09.2018 (5 miesięcy temu)
09.09.2018 (5 miesięcy temu)
Pisz kolego używając interpunkcji... znasz takie słowo?
użytkownik
28.08.2018 (5 miesięcy temu)
28.08.2018 (5 miesięcy temu)
A w jakiej firmie
użytkownik
10.08.2018 (6 miesięcy temu)
10.08.2018 (6 miesięcy temu)
Nie derektory tylko oni płaczą jak muszą zostać NA NADGODZINY czytaj ze zrozumieniem .
użytkownik
09.08.2018 (6 miesięcy temu)
09.08.2018 (6 miesięcy temu)
uff.. dobrze , że napisałeś o tej biednej kawalerce co jeszcze została w Zue - oni pewnie niepiśmienni i nie piszą i nie czytają - biedulki. Pewnie , że dyrektory jojczą jak sie robi nadgodziny, bo płacą je na pasku a nie w kopercie pod stołem - co jest odczuwalne u ciebie jak jesteś na L4, a u nich jak muszą Twoją pensję brutto zaksięgować.
użytkownik
07.08.2018 (6 miesięcy temu)
07.08.2018 (6 miesięcy temu)
ewidentnie jakiś OJCIEC DEREKTOR SIĘ ODEZWAŁ Do wiadomości wszystkich niema komu pisać ci co zostali to kawalerka którym wystarcza i ci którzy nie są głównym źródłem dochodu w swej rodzinie . I tutaj wiadomość dla derektorow to oni zawsze jojczyli jak się robiło po 12 czy 10 H a poco a na co powinno się pracować po 8h więc są zadowoleni . Taki to został kapitał ludzki . podwyżki nie są większe niz u konkurencji która to nadał ten kapitał wyciąga z grupy
użytkownik
01.08.2018 (6 miesięcy temu)
01.08.2018 (6 miesięcy temu)
Ewidentnie w firmie polepszyło się pracownikom bo już na nią nie narzekają. Ciekawe dlaczego nie piszą , że już jest lepiej? płace w górę itd.... Tylko narzekać polaczki, tylko narzekać
użytkownik
04.07.2018 (7 miesięcy temu)
04.07.2018 (7 miesięcy temu)
Jestem pracownikiem State Street od 2 lat. I zawsze dziwię się, dlaczego krąży tyle złych opinii o tej firmie. A to dlatego, że ludzie jak trafią do działu, który im zupełnie nie odpowiada, to siedzą tam i męczą się niebotycznie, bo BOJĄ się zmiany! Boją się rozmowy z ludźmi. Managerowie nie są bogami - zawsze jest ktoś wyżej albo równolegle, kto jest normalny i z kim można rzeczowo porozmawiać i dziwnych sytuacjach . Zmiany w korporacji są naturalne. Nie bez powodu są możliwości brania udziału w Job Shadow, podglądania co robią inne działy. Żeby zmienić pracę, nie trzeba zmieniać firmy. Firma jest tak ogromna, że przy przejściu z działu do działu jest Zuepłnie inaczej. I niestety, opinia firmy mocno traci na tym, że jej pracownicy wolą narzekać jak jest źle i strasznie, zamiast rzeczywiście szukać bardziej odpowiedniego miejsca dla siebie. A możliwości jest mnóstwo, bo firma ciągle się rozwija... Sama zmieniłam dział i jestem bardzo zadowolona. Polecam wziąć los swojej pracy we własne ręce. Przez siedzenie i czekanie nic się w korpo nie dostanie :P
użytkownik
15.04.2018 (10 miesięcy temu)
15.04.2018 (10 miesięcy temu)
@plasser miałeś może do czynienia z Zakłady Usług Energetycznych i Komunikacyjnych grupa? pracowałeś tam lub ktoś z Twoich znajomych? Daj znać, co wiesz na ich temat, wielu użytkowników szuka opinii na temat tej firmy, a każdy merytoryczny komentarz jest na wagę złota. Tym bardziej, że w dzisiejszych czasach warunki pracy dynamicznie ulegają zmianie.
użytkownik
15.04.2018 (10 miesięcy temu)
15.04.2018 (10 miesięcy temu)
8500 tysia jak po 12 dymasz oczywiście w niedziele i sobotę na tramwajowych inwestycjach robota super łopata na długim stylu byś sobie miał na czym brodę oprzeć jak patrzysz na koparkę czy dobrze robi a sekcja kolejowa wyciąga 12500 tysia tylko delegacja
użytkownik
05.04.2018 (10 miesięcy temu)
05.04.2018 (10 miesięcy temu)
Zarobisz tyle ile zlomu nazbierasz
użytkownik
30.03.2018 (10 miesięcy temu)
30.03.2018 (10 miesięcy temu)
witam czy ktoś z pracowników chciał by sprzedać akcje firmy poza giełdą proszę o kontakt [email protected]
użytkownik
18.03.2018 (10 miesięcy temu)
18.03.2018 (10 miesięcy temu)
Witam, jak wygląda praca na stanowisku robotnika torowego? ;-)
użytkownik
18.03.2018 (10 miesięcy temu)
18.03.2018 (10 miesięcy temu)
No teraz to już na pewno kadrowa z Zue
użytkownik
18.03.2018 (10 miesięcy temu)
18.03.2018 (10 miesięcy temu)
To widzę, że nie jest, aż tak źle jak mówią :)
użytkownik
17.03.2018 (10 miesięcy temu)
17.03.2018 (10 miesięcy temu)
Może jest źle ale dla tych, którym nie chce się pracować, bo firma jest dobra!!!
użytkownik
16.03.2018 (11 miesięcy temu)
16.03.2018 (11 miesięcy temu)
Rowery i maski przeciw smogowe dostają wskutek czego firma na karnety na siłkę dla kadry kierowniczej nie wydaje a zaoszczędzone środki może przeznaczyć na akwizycje
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Zue"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin