test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Wolter koops"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
29.12.2018 (22 dni temu)
29.12.2018 (22 dni temu)
Mam 25 lat chciałbym dołączyć do Wolter koops jestem z Inowrocławia kujawsko pomorskie. 694058835
użytkownik
27.12.2018 (23 dni temu)
27.12.2018 (23 dni temu)
a dlaczego nikt nie pisze o tym,ze niektorzy kierowcy sa przetrzymywani w domu przed wigilia po 3 tygodnie aby potem pracować w wigilie bez dodatkowego wynagrodzenie,bo przeciez tak jest
użytkownik
27.12.2018 (24 dni temu)
27.12.2018 (24 dni temu)
Jednego wybaczyć tym "starym" kierowcom nie mogę mianowicie chamstwa i prostactwa umysłowego. Kto na powrocie lub co gorsza w drodze do pracy chleje najwięcej drze mordę i robi roz#$&[email protected] w autobusie właśnie oni. Mam nadzieję że będą stali z alkomatem w Komornikach i się to pijaństwo skończy.
autor
25.12.2018 (25 dni temu)
25.12.2018 (25 dni temu)
Witam. Chciałbym dołączyć do Wolter kopss mam 25 lat jestem z okolic Inowrocławia. 694-058-835
użytkownik
25.12.2018 (26 dni temu)
25.12.2018 (26 dni temu)
Pewnie moje wpisy zostaną usunięte . Więc spróbuję jeszcze kilka kwestii poruszyć.
1. Kwestia racja dużo się piszę jeżeli ktoś przegina to na własne życzenie ! Dokładnie podpisywaliśmy w umowach ,że będziemy przestrzegać przepisów. To akurat jest w umowie . Więc niech wszyscy którzy piszą ,że są przeginki niech się zastanowią bo sami łamią warunki umowy która podpisali. Jak ktoś nie zna zasad pracy kierowców i czasu pracy niech nie pluje tylko się doksztalci . Bo tłumaczenie ,że ktoś mi kazał z Komornik przegiąć jest śmieszne . Ja Ci mówię przelej mi 1tys . Przelejesz ?
2. Warunki socjalne . Nie wszędzie są nikt generalnie o to się nie upomina. Są grupy które idą i proszą o coś w swoim imieniem bez żadnych rezultatów. Ale jak tak zwany ,, właściciel,, bo 8 lat pracuję idzie urywa drzwi w Venlo nikt nic nie mówi . Więc nie dziwmy się ,że ma w xxxxxxx czy mam te warunki.
3 . Jest tego dużo . Najbardziej irytujące jest to że porobiły się grupy które pracują dłużej i myślą ,że należy im się więcej . Np. CBŚ itd
użytkownik
25.12.2018 (26 dni temu)
25.12.2018 (26 dni temu)
Czytam i się zastanawiam kto i w jaki sposób godził się na pracę w święta za free. Parę lat pracuję i nigdy nikt ze mną nikt nie rozmawiał na temat świat za free nigdy się na to nie godziłem i nigdy nikt mi nie mówił ,że będę pracował za free . Więc skąd te komentarze że na to się godziliśmy ????
użytkownik
24.12.2018 (26 dni temu)
24.12.2018 (26 dni temu)
Przeciez na taką jazde się umawiałeś podpisując umowe.przecież jak coś się nie zgadza to jest taka instytucja jak PIP
użytkownik
24.12.2018 (26 dni temu)
24.12.2018 (26 dni temu)
Tak sie umawiałeś podpisując umowe !napisz o tym !że odrazu tak jest uzgadniane.
użytkownik
24.12.2018 (26 dni temu)
24.12.2018 (26 dni temu)
Życzymy Zdrowych Wesołych Świąt Bożego Narodzenia dla Całej Obsady Kierowców PL DE NL oczywiście dla Spedytorów tłumaczy .....Pani prezes i ogólnie dla wszystkich z którymi na co dzień współpracujemy...jej Spokojnych Świąt.Z Poważaniem ekipa Obecny & Obecny .Pozdrawiamy
użytkownik
24.12.2018 (26 dni temu)
24.12.2018 (26 dni temu)
A Ty masz do niej szacunek ?nie nie masz .A Ty na co się musiałeś ?święta w pracy za rok w domu.To dlaczego jak Się zatrudnialeś to nie popytałeś w biuro kto ile premii dostaje tylko przystalłes na takie warunki ?Mało tego to dla Ciebie jest Pani fioleta Pani wustyna...Podczas zatrudnienia nikt kłamstw nie opowiada nie długo będzie 4 lata jak pracujemy i nigdy nie było inaczej niż uzgadniane przy podpisaniu umowy.Pozdrawiamy Obecny & Obecny
użytkownik
24.12.2018 (27 dni temu)
24.12.2018 (27 dni temu)
Poszukuję drugiego z doswiadczeniem. Nie palący. 513 600 945
użytkownik
21.12.2018 (30 dni temu)
21.12.2018 (30 dni temu)
Zgadz się. Podpisując umowę wszyscy wiedzieli jakie są zasady.A teraz robicie cyrk.Trzeba było iść do innej firmy gdzie byście mieli lepiej.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
No Chwileczka Panie i Panowie.Jak sie zatrudnialiśmy jasno było powiedziane ze za Święta nie ma dodatków to oco chodzi? przecież podpisując umowe zgodziliście sie na warunki istniejące w firmie.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
generalnie usuwają większość. Moje zwykle nie są nawet publikowane.
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
KOchana Fioletka na bank dostała 200% premii za brak szacunku do kierowców
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
A kierowcy święta przepracują za darmo... Znowu 100 sie zwolni????
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
W każdej prywatnej spółce zawsze się czeka na premie świąteczną. Ona jest ale tylko dla pracowników biura. Muszą tam mieć niezły ubaw z kierowców którzy pojechali za darmo na świeta :)
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
Pytanie do Admina - dlaczego usuwacie posty o braku wynagrodzeń dla kierowców za pracę w święta i o -premii dla pracowników z biura w Komornikach która w grudniu dostali w wysokości 75-100% wynagrodzenia ?? Przecież w tym poście nic złego nie zbyło!!!SAMA PRAWDA!!!
użytkownik
19.12.2018 (miesiąc temu)
19.12.2018 (miesiąc temu)
My jeździmy za Free w święta a Ci z komornik podobno premie podostawiali i to nie małe bo co niektórzy podobno nawet 75-100% wynagrodzenia...
Na święta dodatkowo wypłata by się przydała, ale nie dla psa kielbasas - nie dla nas! PS. Niech zgadnę kto dostał 100% i czym zapracowała na to.... ;-)
użytkownik
18.12.2018 (miesiąc temu)
18.12.2018 (miesiąc temu)
Tyle samo co w tamtym hahahahaha
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Wolter koops"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin