test
Znaleziono 85 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Porsche inter"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
27.10.2018 (2 miesiące temu)
27.10.2018 (2 miesiące temu)
O ja pitole???? Co sie dzieje na tym Porsche???? czy tak ciezko jest sie dogadac?? Wystarczy podejsc i powiedziec co sie komu nie podoba, a nie xxxxxxx w internecie obsmarowac, do tego jak cykor jakis bez honoru... smieszne jest to ze ludzie teraz nie potrafia ze soba prosto w oczy rozmawiac tylko na forach pod pseudo sie wypowiadaja... Macie troche kultury w sobie??? To pogadajcie na spokojnie! Bo moze zle odbieracie temperament lidera... nik nie jest idealem. Jest was tam nascie na zmianie, polowa lubi takie zart a polowa nie, wiec trzeba cos dogadac... Maniek nie jest zly, trzeba go troche poznac... :) nie wszyscy musza sie lubic, ale wazne zeby umiec ze soba pracowac. A to zalezy od Waszej kultury osobistej. Wiec powodzenia Porsche ????
użytkownik
19.05.2018 (8 miesięcy temu)
19.05.2018 (8 miesięcy temu)
@Pretendująca wiele osób wskazuje, że dobrym handlowcem jest osoba, która ma do tego predyspozycję. Niekoniecznie ma to związek z płcią pracownika. A pracowałaś już na tym stanowisku, czy praca w Porsche inter Auto Polska to byłby początek Twojej kariery w sprzedaży?
użytkownik
17.05.2018 (8 miesięcy temu)
17.05.2018 (8 miesięcy temu)
Obecnie szukają do pracy na recepcji i jako dealer. Czy warto aplikować? Czy kobieta ma szansę w pracy na stanowisku handlowca?
użytkownik
16.05.2018 (8 miesięcy temu)
16.05.2018 (8 miesięcy temu)
Tak dobrze się pracuje, że ciszę macie na forum?
użytkownik
08.05.2018 (8 miesięcy temu)
08.05.2018 (8 miesięcy temu)
Czy wiesz może jak się zarabia na stanowisku Recepcji do serwisu?
użytkownik
20.04.2018 (8 miesięcy temu)
20.04.2018 (8 miesięcy temu)
Czy firma potrenuje dobrego handlowca?
użytkownik
17.03.2018 (10 miesięcy temu)
17.03.2018 (10 miesięcy temu)
Jeśli komuś jest tak źle to niech zwolni miejsce a zaraz będą następni.
użytkownik
09.03.2018 (10 miesięcy temu)
09.03.2018 (10 miesięcy temu)
problem w tej firmie to czas który zapełniają papiery.
Handlowiec nie powinien szukać zleceń serwisowych, chodzić i się o wszystko prosić. Pensja powinna być liczona przez kierowników którzy siedzą i nic nie robią a tylko dyrygują co masz robić.
Problem jest od prowadzenia CRM, teczek i durnych wymogów papierowych.
Najlepsze jest to że przez to klienci xxxxxxx bo nie ma dla nich czasu.
użytkownik
09.03.2018 (10 miesięcy temu)
09.03.2018 (10 miesięcy temu)
odpowiedź jest prosta, PIAP jest firmą mściwą i potrafi używać nie konwencjonalnych metod robienia pracownikowi problemów w firmie do której poszedł.
KPI, Auto Viva to zasadzie ta sama firma która działała od dawna i zapewne Pan to dobrze wie i osoby zainteresowane.
użytkownik
06.03.2018 (10 miesięcy temu)
06.03.2018 (10 miesięcy temu)
Skąd wytrzasnęliście tych prowadzących i liderów? Zgarnęliście ich na
pierwszej łapance pod budką z piwem? Już taka tragedia na rynku pracy,
że takie stanowiska obejmują ludzie, którzy w CV mogą się pochwalić
jedynie bujaniem bykom jaj w PGR-ach, kopaniem rowów czy trzepaniem worków?
Tutaj wyrobili się jak w betoniarce, obrośli w piórka i zgrywają
wszechmogących. Niby wszystkie rozumy pozjadali, na wszystkim się znają
a jak się czyta te ich e-maile, to aż oczy bolą. Zdanie nadrzędnie złożone to
dla nich nie lada wyczyn. interpunkcja według uznania a ortografów
mnóstwo. Może trzeba im zrobić lekcję jednotematyczną jak się włącza
autokorektę? Będzie trochę lepiej ale z poloneza i tak nie zrobi się
Porsche. Jednak kierownictwu to pasuje, mają wytresowanych ludzi, słupki
się zgadzają a reszta jakoś będzie. Może gdyby tak wrócić do dawnych
czasów i dać im spodnie z lampasami oraz gwizdki. Nie będą musieli
dobrej miny do złej gry. Dopóki ktoś się nie zajmie tym bajzlem, nie
dopuści się świeżej krwi to dalej będziemy się smażyć w tym piekiełku.
Kumoterstwo, nepotyzm, klany rodzinne i wiejskie. A tym wszystkim
zarządzają wybitni fachowcy, którzy ledwo eksternistycznie ukończyli
OHP. Ci wspaniali specjaliści już dawno powinni pracować w NASA albo
wykładać na Oxfordzie. Oczywiście kafelki. Albo niech zbudują sobie
rakietę kosmiczną i lecą na Marsa. Przedmówcy dobrze pisali: cyrk, dom
wariatów i planeta małp w jednym. Brak słów.
użytkownik
27.02.2018 (10 miesięcy temu)
27.02.2018 (10 miesięcy temu)
Jak pracuje się w dziale księgowości? Warto aplikować?
użytkownik
26.02.2018 (10 miesięcy temu)
26.02.2018 (10 miesięcy temu)
Stanowisko: Handlowiec
użytkownik
26.02.2018 (10 miesięcy temu)
26.02.2018 (10 miesięcy temu)
Dzień dobry, chciałbym zapytać o jakieś informacje na temat AudiSosnowiec czy to podlega pod ta sama firmę PIAP czy inaczej to wyglada bo mam się tam zatrudnić i chciałabym wiedzieć coś więcej
użytkownik
26.02.2018 (10 miesięcy temu)
26.02.2018 (10 miesięcy temu)
11lat pracuje w tej firmie, w pia od początku. Owszem za kpi było lepiej, ale lepiej mieli tylko ci, którzy byli znajomymi kierowników. Nic nie robili, a zarobili. Reszta mogła się umeczyc, a zarobiła tyle samo co miesiąc wcześniej będąc na L 4. Na serwisie VW za czasów KPI nie dało się wyliczyć sobie wypłaty. Kadrowa, wyciągnięta chyba z PGR miała kłopoty w odpowiedzi na pytania odnośnie wypłat... Teraz pracuja w większości ci, którym się chce. Mają wtedy kasę- zawsze na czas, i św spokój. A obiboki cóż...
użytkownik
20.02.2018 (11 miesięcy temu)
20.02.2018 (11 miesięcy temu)
Ciekawe jak można pracować w KPI kilkanaście lat skoro firma istniała lat bodajże 3 ( jeśli nie 2). Szkoda że nikt z komentujących negatywnie nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem....
użytkownik
18.02.2018 (11 miesięcy temu)
18.02.2018 (11 miesięcy temu)
W trudnej sytuacji to on jest od lat, w końcu jeździ najdroższym Mercedesem, Porsche i kto wie czym jeszcze. Gdyby był naprawdę bogaty, jeździłby Maybachem ;)
użytkownik
15.02.2018 (11 miesięcy temu)
15.02.2018 (11 miesięcy temu)
Witam, czy ktoś pracował w Porsche inter Auto w salonie w Krakowie na J. Conrada? Jaka atmosfera?
użytkownik
18.01.2018 (rok temu)
18.01.2018 (rok temu)
Witam was wszystkich,
Zaczynałem prace jeszcze za czasów KPI zanim Porsche inter Auto przejęła tą spółkę i mogę powiedzieć, że po tej zmianie zrobiło się gorzej o 180".
Za czasów KPI pracownicy mieli stabilizację pracy, pracowali po kilkanaście lat i byli zadowolenie pod kątem warunków jak i zarobków. Bardzo ciężko było się dostać do tej firmy ponieważ selekcje która prowadziła Pani Mariola powodowała, że byli wybierani naprawdę najlepsi i przez to każdy chciał w niej pracować.
Za rządów KPI wszystkie salony robiły najlepsze wyniki w Polsce pod względem sprzedaży, jakości, klient był najważniejszy i przez to pracownicy bardzo dobrze zarabiali.
Poprzez zmianę na Porsche inter Auto większość czołowych pracowników została zwolniona ponieważ PIA zaczęła robić tzw. czystki i przez to jakość i zarobki spadły. Firma nie jest najlepsza na rynku, klienci się odwracają często i wolą przejść do innej firmy.
Firma prowadzi wewnętrzną grę zastraszając i narzucając chore procedury po to aby nie zarobić za dużo, wola zatrudnić 5 handlowców nie efektywnych niż jednego dobrego efektywnego.
Jak już jesteś dobry zaraz Cię kierownictwo hamuje i robi podchody aby Cię xxxxxxx
Ludzie dziś w tej firmie są wredni i zazdrośni o wszystko.
NIE POLECAM TEJ FIRMY PONIEWAŻ NIE LICZĄ SIĘ Z CZŁOWIEKIEM KTÓRY NA NICH PRACUJĘ, BĘDZIESZ KOLEJNYM TZW. ROBOLEM U AUSTRIAKA.
użytkownik
10.01.2018 (rok temu)
10.01.2018 (rok temu)
Wszystko co złe jest jak najbardziej trafne. Najbardziej podoba mi się teks o piszącym dobrze dziale HR, który sam sobie wystawie pozytywne opinie to jak najbardziej możliwe w tej firmie. ogólnie panujące zakłamanie to właśnie PIA. NIE POLECAM !!!
użytkownik
02.01.2018 (rok temu)
02.01.2018 (rok temu)
Jak komuś nie po drodze z dobra pracą w dobrej firmie to zawsze będzie narzekał!!!
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Porsche inter"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin