test
Znaleziono 357 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Piekarnia pod telegrafem"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
7 sie (3 miesiące temu)
7 sie (3 miesiące temu)
ul. Księdza Piotra Ściegiennego 258C ROMAN SMOLARSKI
Główne PKD: 10.71.Z Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek
Czy ktos tam pracowałł????
użytkownik
13 maj (6 miesięcy temu)
13 maj (6 miesięcy temu)
@Lalaland, a Ty pracujesz w Piekarnia pod telegrafem w Kielcach? Jak oceniasz tę pracę?
@Wiktor, widziałam, że byłeś zainteresowany pracą w tym miejscu. Zdecydowałeś się aplikować? A może już pracujesz w Piekarnia pod telegrafem?

Co jeszcze możecie powiedzieć o pracy w tym miejscu? Polecacie tego pracodawcę?
użytkownik
27 kwi (6 miesięcy temu)
27 kwi (6 miesięcy temu)
Dziwne. Często robię tam zakupy i nie zauważyłam żeby nowa Pani była niemiła czy brakowało jej cierpliwości. Skoro pracuje tam od miesiąca to może jeszcze wszystkiego nie umieć.
użytkownik
24 kwi (6 miesięcy temu)
24 kwi (6 miesięcy temu)
prosimy przesłać kontakt do siebie na [email protected]podtelegrafem.pl
na pewno się skontaktujemy!
użytkownik
21 kwi (6 miesięcy temu)
21 kwi (6 miesięcy temu)
Dziwne - jak się pracuje za najniższą krajową - mieć cierpliwość.
użytkownik
21 kwi (7 miesięcy temu)
21 kwi (7 miesięcy temu)
Oddział piekarni w Daleszycach przy starym składzie sprzed miesiąca był super. Teraz jest nowa pani która absolutnie nie wie po co się tam znalazła. Niemiła dla klientów brak jej cierpliwości i zaangażowania w to co robi.
użytkownik
20 kwi (7 miesięcy temu)
20 kwi (7 miesięcy temu)
Czy potrzebujecie piekarza? Jak się tu pracuje bo forum nie zaprasza!!
użytkownik
30 mar (7 miesięcy temu)
30 mar (7 miesięcy temu)
Omijać szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na tym zakładzie debil debila cepem pogania - co wiekszy kierownik to wiekszy buc - na magazynie pan derektorek szef wszystkich szefow, nie majacy zadnych umiejetnosc tylko rozkladajacy rece na kazdy problem - daje im 2 lata i zaorze te patologie komornik bo to co sie uchowalo to relikt lat 90. Wszedzie stawki poszly w gore, za 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! godzin czlowiek zarabia 2500 na reke, a tu za 12-15 h przez 7 dni w tygodniu czlowiek wyciagnie nie wiele wiecej - ani czasu na dzieci, ani na zakupy tylko robota i robota. Nie zawracajcie sobie glowy tym reliktem!!!!!!!!!!!!! Chyba ze chcesz po 2 tygodniach zmienic robote bo dluzej tam nie wytrzymasz - cialo odmawia poszłuszeństwa po tym łagrze.
użytkownik
18 mar (8 miesięcy temu)
18 mar (8 miesięcy temu)
@Buukaa, rozumiem, że nie jesteś zadowolona z pracy w Piekarnia pod telegrafem, tak wynika z Twojego komentarza, ale czy mogłabyś napisać dlaczego? Taki ogólny komentarz nic nie wnosi do dyskusji, ale już rozwinięty, poparty konkretami - jak najbardziej :)
@anonymous, może to przejściowa sytuacja? Próbowałeś raz jeszcze?
użytkownik
17 mar (8 miesięcy temu)
17 mar (8 miesięcy temu)
Tragedia...
użytkownik
4 lut (9 miesięcy temu)
4 lut (9 miesięcy temu)
Wisi ogloszenie ze praca dla kazdego ,podale 2 nr tel na pierwszy odpowiada pan nie majacy nigdy czasu ,odpowiedz brzmi prosze zadzwonic jutro albo pozniej i tak w kółko wiec po co takie osoby sie zajmuja rekrutacja ?
użytkownik
31 sty (9 miesięcy temu)
31 sty (9 miesięcy temu)
Jeśli nie chcesz po kilku tygodniach szukać pracy na nowo to na wet nie zawracaj sobie głowy tym miejscem, praca jaki płaca tragedia to miejsce już dawno powinno być zamknięte
użytkownik
23 sty (9 miesięcy temu)
23 sty (9 miesięcy temu)
Szanowana Pani Janino, ceny wzrosły w wielu miejscach :) Nie tylko w Kluczach. Nie jest dla mnie zrozumiałe robienie z tego powodu wyrzutów zwykłym, podległym pracownikom.Dla przykładu: wyzwanie sprzedawcy od cholery i rzucanie towarem o ladę, podnoszenie głosu z tego powodu(jak i każdego innego) jest dla mnie miernym zachowaniem. Klient wymaga szacunku, uwagi,miłego uśmiechu. Szacunek obowiązuje z obu stron :) Tak my klienci jak i Panie po drugiej stronie lady, jesteśmy ludźmi.. więc szanujmy się wzajemnie -. -
użytkownik
10 sty (10 miesięcy temu)
10 sty (10 miesięcy temu)
Jeśli chodzi o wyższe zarobki to faktycznie mają być, ale nie z inicjatywy firmy tylko z przepisów. Jeśli chodzi o pracę na sklepach to menedżerki są w miarę, zależy pod kogo się trafi. Kobietki na księgowości pracują chyba z przymusu bo nic się da dowiedzieć i rzucają się o każdy telefon.
użytkownik
9 sty (10 miesięcy temu)
9 sty (10 miesięcy temu)
Z tego co wiem to ceny podniesiono wszędzie
użytkownik
8 sty (10 miesięcy temu)
8 sty (10 miesięcy temu)
Jest lepiej, ma być od 10 lutego większa kasa ale ludzi szukajom cały czas. Duze braki na magazynie ale placa juz wiecej
użytkownik
7 sty (10 miesięcy temu)
7 sty (10 miesięcy temu)
Ostatnio robi się lepiej i da się fajnie pracować. Zapieprz taki jak wszedzie, ale po paru tygodniach można się przyzwyczaić. Do firmy wróciły duże kontrakty i teraz maja dac podwyżki. Ludzie raczej spoko. Bardzo spoko jest na piekarni Marek kierownik. byle jak najmniej mieć doczynienia z szefem ;)
użytkownik
7 sty (10 miesięcy temu)
7 sty (10 miesięcy temu)
Sporo dobrego słyszałem o firmie. podpowiedzcie więcej wskazówek dla zainteresowanego pracą.
użytkownik
5 sty (10 miesięcy temu)
5 sty (10 miesięcy temu)
Przeżyłam szok jak poszłam po chleb po Nowym Roku 3-01-18. r. Chleb 20 groszy droższy bułki też podrożały.Nie wiem na jakiej podstawie podniesiono w Kluczach ceny w tym sklepie,bo w innych cena pozostała ta sama.Chyba przestanę tu kupować,bo w" Rydzu" nie podnieśli cen.
użytkownik
2 sty (10 miesięcy temu)
2 sty (10 miesięcy temu)
Praca dla studentki , jak najbardziej , da sie troszke zarobić. Na dłuższa mete nie polecam , człowiek ma już dosyc narzekająch i wybrednych klientów. Na malych sklepach nie ma duzo pracy, za to w wiekszych jest zapierdziel, czasem nie ma kiedy zjeść.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Piekarnia pod telegrafem"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin