test
Znaleziono 111 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Paged meble"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
8 kwi (7 miesięcy temu)
8 kwi (7 miesięcy temu)
To bardzo nieładnie dokuczać dobrym pracownikom tylko po to żeby zakryć własne błędy !!
użytkownik
5 mar (8 miesięcy temu)
5 mar (8 miesięcy temu)
Jakim pracodawcą jest Paged meble? Jak wyglądają warunki zatrudnienia w firmie? Czy pracownicy mogą liczyć na jakieś pozapłacowe benefity?
użytkownik
18 sty (10 miesięcy temu)
18 sty (10 miesięcy temu)
Dokładnie podwyżki dla wazeliniarzy i tych co donoszą na swoich kolegów. Jest grono osób ma wyższym stanowisku którzy do pracy nie przychodzą bo są rzekomo chorzy a po powrocie pieknie podpisują się na liście obecności. Nikt tego nie kontroluje, ale współpracownicy to widzą. Sklep w Sędziszowie zamknięty bo ekipa dobrze się oblowila na sprzedaży wyrobów pelnowartosciowych sprzedawanych za grosze jako przecena. I śmieją się w twarz szyderczo. Nie wspomnę jak wygląda inwentaryzacja,jedno wielkie kłamstwo.....
użytkownik
29.12.2017 (10 miesięcy temu)
29.12.2017 (10 miesięcy temu)
w tej firmie nie ma żadnych możliwości otrzymania podwyżki! Chyba że się postraszy wypowiedzeniem ale musisz być the best inaczej zapomnij no i dupowłazy im się czasem udaje... dobrze donosisz do dyrektora to masz ...
użytkownik
16.12.2017 (11 miesięcy temu)
16.12.2017 (11 miesięcy temu)
podwyżki dla osób posiadających umiejętności to po pierwsze po drugie ludzie zostali zwolnieni też ze względów ekonomicznych-za duże zatrudnienie co do ilości produkowanych mebli,a czy bedą przyjmować?możliwe-ale dopiero wtedy jak zaczną zwalniać tych co się im robić nie chce.
użytkownik
23.11.2017 (11 miesięcy temu)
23.11.2017 (11 miesięcy temu)
@Jamahama rozumiem, że masz inne doświadczenia niż @spider. Z czego wynika ta różnica? Czy może pracujesz na innym stanowisku, czy też w innym dziale firmy? Piszesz też o braku szacunku do pracownika. Pod tym hasłem może się wiele kryć. Możesz napisać co konkretnie masz na myśli?
użytkownik
22.11.2017 (11 miesięcy temu)
22.11.2017 (11 miesięcy temu)
Paged meble potrzebuje taniej siły roboczej. Wyzysk, brak rozwoju a co najgorsze kadra zarządzająca traktuje pracownika jak śmiecia, jak parobka. Nie ma szacunku do pracownika. O podwyżkach czy premii trzeba Zapomnieć. Jak się upomnisz otrzymasz informacje, że jak Ci nie pasuje to się zwolnij. I taka rotacja jest wśród pracowników do pierwszej wypłaty. A potem ludzie sami odchodzą albo ma L4 uciekają.
użytkownik
21.11.2017 (11 miesięcy temu)
21.11.2017 (11 miesięcy temu)
@spider to ważna informacja, że w firmie jest możliwość otrzymania podwyżki. Rozumiem, że jest to związane z poziomem umiejętności. Piszesz też, że osoby, które nie były odpowiednie do tego rodzaju pracy zostały zwolnione. Możesz powiedzieć jak dawno temu miało to miejsce? Czy w związku z tym Paged meble będzie potrzebować dodatkowych pracowników, którzy zajmą ich miejsce?
użytkownik
06.11.2017 (rok temu)
06.11.2017 (rok temu)
a kto ci takich głupot naopowiadał??:)zakład w jasienicy ma się bardzo dobrze-pozwalniali pracowników takich co nic nie umieli-stali przy maszynach i naciskali zielony guzik-a w pewnych przypadkach i tego nie potrafili!!sam za jednego teraz podwyżke dostałem.
użytkownik
18.10.2017 (rok temu)
18.10.2017 (rok temu)
myśle ze pani Dzbanek jutro sprawdzi trzeżwośc osób
użytkownik
27.09.2017 (rok temu)
27.09.2017 (rok temu)
@xxx czy mógłbyś napisać coś więcej? W jaki sposób oszukują sami siebie? @bogo skąd takie informacje? Każda wasza opinia jest ważna dla osób, którzy chcą aplikować do firmy Paged meble.
użytkownik
24.09.2017 (rok temu)
24.09.2017 (rok temu)
Współpracowałem jakiś czas i nie polecam. Osobnicy sami się oszukują, a wiedza fachowa bez komentarza.
użytkownik
21.09.2017 (rok temu)
21.09.2017 (rok temu)
Nie rozumiem dlaczego jest przyzwolenia na takie dzialania, dlaczego takie tematy są tu poruszane , a nie przekazywane Zarządowi, bez konkretnych informacji nikt nie podejmie działania bo traktowane jest to jako zlosliwy nie prawdziwy donos.
użytkownik
28.08.2017 (rok temu)
28.08.2017 (rok temu)
@Stolarz możesz powiedzieć coś więcej o tym jak obecnie wygląda praca w firmie? Piszesz o braku szacunku do pracownika. Jak się to przejawia? Co jeszcze warto wiedzieć o pracy w Paged meble przed przesłaniem swojego CV?
użytkownik
27.08.2017 (rok temu)
27.08.2017 (rok temu)
w warszawce zatrudniani sami znajomkowie prezia, za grubą kasę, to jak ma być dobrze ?
użytkownik
26.08.2017 (rok temu)
26.08.2017 (rok temu)
Tak zgadzam się z wpisem. To jest kwestia czasu. My pracownicy nie mamy prawa upomnieć o jakąkolwiek podwyżkę. Harujemy za najniższą krajową, zero szacunku do pracownika, traktują ludzi gorzej jak zwierzęta. A kadra zarządzająca kradnie na potęgę, przekręty na dużą skalę. meble za tyle tysięcy idą na lewo. Zarząd tego nie widzi, bo jak to mówią najciemniej pod latarnią. Ale przyjdzie i czas na rozliczenie wszystkich złodziei w Sędziszowie.....oby jak najszybciej bo ludzie mają już tego dosyć.
użytkownik
25.08.2017 (rok temu)
Witam Pracowników Jasienicy z nie oficjalnych źródeł dowiedziałem się ze jeszcze trochę i zamkną zakład w Sędziszowie tak jak w Jarocinie no i na pewno nadejdzie czas to zamkną tez zakład w Jasienicy bo po co mięć zakłady w Polsce i płacić wyższe podatki i stawki pracownikom jak można otworzyć zakłady na Ukrainie t tam zatrudnić ukrainców i płacić im o polowe mniej pieniędzy i to za 12 godzin pracy .
użytkownik
27.07.2017 (rok temu)
27.07.2017 (rok temu)
Kto i na jakim stanowisku pracuje w Paged meble? To forum jest po to, aby każdy mógł pozostawić swoją opinię na temat pracodawcy.
użytkownik
18.06.2017 (rok temu)
Panie dyrektorze Radko i prezesie Moraczewski pewnego dnia odpowiecie za zamknięcie zakładu w Jarocinie. Bąk dobrze wiedział kiedy ze sceny zejść, ciekawe kiedy przyjdzie wam?
użytkownik
20.11.2016 (2 lata temu)
20.11.2016 (2 lata temu)
a jezdzi ktos na Skoczów,,bo tez szukam transportu?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Paged meble"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Proszowice

Dzierżoniów szymanski Jacek

Warszawa

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Tychy

Pruszków

Kraków

Wolbrom
szatniarz Warszawa

Bydgoszcz

Karpacz

Błonie

Gliwice

tatuum Opole Asystentka poszukuje pracy jako stomatologiczna miejsce wawer Warszawa

uber Kraków

uber taxyfi Kraków taxify Kraków dabrowa gornicza Walcownia wroclawskie Warszawa Bielany Tczew

Kielce

Sprzątaczka Kielce

Tarnów

Suwałki

Siechnice
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin