test
Znaleziono 86 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Novartis"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
05.10.2018 (3 miesiące temu)
05.10.2018 (3 miesiące temu)
Czytam Wasze komentarze i kręcę głową….
W czterech literach się chyba poprzewracało. Dostanie się do Accordu graniczy z cudem bo każdy tam chce pracować. Mało która firma gwarantuje takie zaplecze… Potwierdza się powiedzenie, że w miare jedzenia aptetyt rosnie…
Ludzie trzeba doceniać to co się ma!!!!!!!!! Nie ma na rynku firmy co da Wam to co teraz macie. Możecie iść do Tevy, Sandoza, Bayera czy Novartisu. Ale czy Was przyjmie…. Auta, wypłaty i pewnie inne gifty też są. Chętnie się zamienię jak ktoś chce odejść ???????????? Piszecie o jakimś mobingu, sprawach sadowych - oczerniając swoich szefów. Nikt się nie zastanowił nad tym co pisze… czy to prawda… każdy doda swoje 5 zł i robi się plota. A za takie pomówienia może ktoś wyciągnąć konsekwencje bo w internecie nic nie ginie. Dobrobyt przewraca w głowie.
użytkownik
25.09.2018 (3 miesiące temu)
25.09.2018 (3 miesiące temu)
To juz nie S-Lab tylko Krko-sraczka polowa firmy ludzie z Krka którzy ściągają swoich i wprowadzają rządy i niska kulture pracy z jakiej słynie Krka...ciągłe śledzenie po mapie z zegarkiem w ręku(swoją droga to jest fobia ktora trzeba leczyć drodzy managerowie) motywacja przez kija,atmosferę zastraszenia i dawanie poczucia ze Wam nie ufamy bo nie pracujecie i kradniecie. Przez takie zarzadzanie solidnego,trwałego ,odpowiedzialnego i utożsamionego z firmą zespołu nie zbudujecie. Prezesi i menadżerowie wybierzcie sie na szkolenie do takich firm jak Astra,Novartis,Accord,Johnson...uczcie sie od najlepszych a nie od Krka gdzie nikt nie chce pracować. Szkoda by bylo zmarnować ten potencjał...
użytkownik
18.05.2018 (8 miesięcy temu)
18.05.2018 (8 miesięcy temu)
@Piotr, dobrze, że jesteś zadowolony z miejsca, w którym podjąłeś zatrudnienie. Czy możesz jednak przedstawić innym użytkownikom to, za co cenisz sobie Novartis Poland jako pracodawcę? Wszystkie uwagi i spostrzeżenia będą pomocnym źródłem informacji dla osób aktualnie poszukujących pracy.
użytkownik
04.05.2018 (8 miesięcy temu)
04.05.2018 (8 miesięcy temu)
Tak jest, pracuje tutaj od 7 miesięcy i jestem mile zakoczony.
użytkownik
02.05.2018 (8 miesięcy temu)
02.05.2018 (8 miesięcy temu)
Hej, dołączyłam do Novartisu niedawno i jestem miło zaskoczona. Daleko firmie od negatywizmu, warunki pracy i benefity duzo lepsze niż w FMCGach. Polecam.
użytkownik
28.04.2018 (8 miesięcy temu)
28.04.2018 (8 miesięcy temu)
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Czy tak samo jest w Novartis Poland Sp. z o.o.? Podzielcie się swoimi wrażeniami, wyrażając swoją opinię na ten temat!
użytkownik
04.04.2018 (9 miesięcy temu)
04.04.2018 (9 miesięcy temu)
Firma Novartis ma swoją stronę a na której zamieszcza aktualne ogłoszenia o pracę.
Wyszukiwarka ogłoszeń dostępna jest pod adresem https://www.Novartis.pl/kariera/oferty-pracy#country=PL

Czy znajdą się osoby, które tam pracują? Zapraszam do zostawienia merytorycznej opinii.
użytkownik
27.02.2018 (10 miesięcy temu)
27.02.2018 (10 miesięcy temu)
Ale niestety to prawda. Jest takie przysłowie - biada, gdy zrobić pana z dziada, i bardzo dobrze opisuje ono polskich "managerów".
użytkownik
05.02.2018 (11 miesięcy temu)
05.02.2018 (11 miesięcy temu)
Wybacz, ale mam wrażenie że piszesz jako osoba rekrutująca, bo z tymi lekami tak chyba nie do końca tak jest. Novartis to Novartis a Sandoz to już zupełnie inna historia. Ale rozumiem ciężko znaleźć ludzi do specjalisty na warunkach, które firma obecnie oferuje.
Z tą atmosferą to też słabo, ale trzeba walczyć o resztki godności
użytkownik
20.01.2018 (rok temu)
20.01.2018 (rok temu)
Nowa linia kierowników nie znamy , w firmie atmosfera o.k wszystko zależy od ludzi i kierownika . Flotą VW Jetta napewno leki oryginalne firmy Novartis bardzo dobrze odbierane przez lekarzy.
użytkownik
16.01.2018 (rok temu)
16.01.2018 (rok temu)
Prosze o wszelkie informacje.Szukają P.M diabetologia gr.Novartis.Czy tam jest lepiej ?Atmosfera,podstawa,flota i kier.diabetologia Kraków.
użytkownik
15.01.2018 (rok temu)
15.01.2018 (rok temu)
@Ja, mógłbyś wyjaśnić treść swojego wpisu? Co masz na myśli? Na tym forum rację bytu mają wypowiedzi opiniujące firmy jako pracodawców. Jeżeli jesteś pracownikiem Novartis Poland Sp. z o.o. to dobrze by było gdybyś zechciał podzielić się swoim doświadczeniem, które zdobyłeś w tej firmie.
użytkownik
12.01.2018 (rok temu)
12.01.2018 (rok temu)
Biskup, śmiech na sali, w Sequoia podobnie. Teraz w Polski lek... Dno
użytkownik
20.09.2017 (rok temu)
20.09.2017 (rok temu)
@darek widzę, że nikt nie odpowiedział na Twoje pytanie odnośnie do wynagrodzenia, które w Twojej ocenie jest zbyt niskie. Czy jest ono jedynym czynnikiem, który zadecydowałby o Twojej ewentualnej współpracy z firmą Novartis Poland?
użytkownik
28.06.2017 (rok temu)
28.06.2017 (rok temu)
Lepiej ty daj znać jak zakończysz pracę jako robol na produkcji...narazie to szybciej operuj rączkami, żeby te czekoladki przerzucać z taśmy:))...a swoją drogą musisz być strasznie prymitywnym facetem :). Chodziło mi o inną grupę firm, które podałam....Microsoft, google, IBM, Novartis, SANDOZ, Orange, Jeronimo Martins czy w wielkiej czwórce ( KPMG, E&Y, PWC, Deolitte). HMM a za komputerem siedzi mały, gruby, stary koleś i próbuje się dowartościować.
użytkownik
26.06.2017 (rok temu)
26.06.2017 (rok temu)
A skąd wiesz, że jakoś mega mi zależało na pracy w Wedlu? Ciśnienie na dostanie się do pracy to można mieć do takich firm jak: Microsoft, google, IBM, Novartis, SANDOZ, Orange, Jeronimo Martins czy w wielkiej czwórce ( KPMG, E&Y, PWC, Deolitte). W skrócie do firm, które mają coś do powiedzenia na rynku , z ogromnym potencjałem, kapitałem i obrotem. A Wedel może skończyć jak Praktiker . Czyli 12% rynku jakie wedel posiada przejmie w przyszłości Wawel i Modelez, jeśli nie pokaże swojej innowacyjności i elastyczności na trendy rynkowe. Jak wiesz w dzisiejszych czasach zostają tylko te firmy, które szybko reaguje na potrzeby rynku.
użytkownik
09.05.2017 (rok temu)
09.05.2017 (rok temu)
Witaj Pracowniku!

Re: 1 - Nie znam nikogo komu by fascynacja firma nie przeszla... :) Jezeli to bedzie trwalo dluzej niz 3 lata to koniecznie skonsultuj sie z lekarzem! ;) Zwroc uwage na jedno - z tej firmy ludzie jednak odchodza i to wcale nie koniecznie kiepscy, co znaczy, ze cos im w tej firmie nie pasuje. Po prostu - nie ma jednej miary, jednego wyznacznika, ludzie sa rozni, maja rozne potrzeby na roznych etapach zycia i kariery itd. itp. Dla ciebie w tym momencie to jest fantastyczna firma i to jest w najlepszym porzadku. (Mnie jednak ciekawilo w porownaniu do czego - albo dlaczego?) Nawet takie firmy jak Novartis, Roche, Pfizer, Merck, Amgen, czy Genentech maja rotacje pracownikow.

Co do rekrutacji - z mojego punktu widzenia sposob rekrutacji Mabionu nie zgadza sie z ich rozmiarem. Z takim sposobem rekrutacji jak to robi Mabion (masowe spedy kandydatow jednego dnia) spotkalem sie tylko w opowiesciach i zawsze dotyczylo to rekrutacji na niskie stanowiska w duzych korporacjach o ugruntowanej pozycji i duzej renomie. W mniejszych firmach zwykle skupia sie na selekcji CV i rozmawia z mala liczba osob (5-10) oraz traktujac kandydatow profesjonalnie i przyjaznie (budowanie wizerunku). Mabion jednak "nosi sie" jak ogromna korporacja - ale oferte ma raczej jak mala firma.

Mabion moze "daje szanse" wiekszej liczbie kandydatow ale moim zdaniem niewiele tym zyskuje i szkodzi sobie i to podwojnie. Po pierwsze - aby zaprosic wiecej kandydatow musisz miec lagodniejszy przesiew CV, ale aby ich na miejscu sprawdzic stosowane sa testy, ktore musza byc w dodatku szybko sprawdzone, co samo w sobie jest kiepska metoda oraz oznacza kiepski przesiew, oraz zostaje malo czasu na rozmowe - czyli po raz trzeci gorszy przesiew. Po drugie - taki sposob rekrutacji to kiepski "candidate experience" przez ktory Mabion traci na wizerunku wsrod kandydatow. W dodatku zaczyna w gre wchodzic sprzezenie zwrotne - bo utrata wizerunku oznacza mniej wartosciowych kandydatow a co za tym idzie coraz wiekszy problem z ich wylapaniem w masie CV.

Moze nie zdajesz sobie sprawy, ale ok. 80% kandydatow opowiada w swoim otoczeniu o zlych doswiadczeniach ale tylko 25% o dobrych - w dodatku prawie polowa kandydatow ktorzy mieli zle doswiadczenia nigdy nie aplikuje ponownie a ok. 20% aktywnie odradza znajomym aplikowanie do tej firmy.

Re: 2 - Zgadzam sie, ze jezeli kandydat narzeka, robi wymowki i krytykuje w trakcie rozmowy to jest to zachowanie bardzo nieprofesjonalne i nikogo nie powinno dziwic, ze przekresla szanse na prace. Jezeli kandydat nie jest wdzieczny za bycie wybranym, to znaczy, ze chyba nie byl nawet zainteresowany ta praca i to jest raczej zly znak - ale o tym dowiadujecie sie dopiero _po_ zlozeniu oferty i rozpoczeciu pracy, wiec "nieco" za pozno, nie uwazasz? Co do reszty (szanse na rozwoj itd.) - z tego co napisalas to sa rzeczy ktore mozecie zauwazyc tylko w pracy, nie na rozmowie, wiec nie moga byc kryteriami selekcji komu zostanie zlozona oferta pracy. Jezeli oceniacie to na okresie probnym to - ponownie - "nieco" za pozno...

Re: 3 - Och, prosze, daruj sobie - nie odrzucaj machnieciem reki mojej wypowiedzi bo doczytalas sie w nich jakis emocji (tak jakby bylo to cos zlego?). Szczegolnie ze juz wczesniej pisalas, ze nie mozesz (masz zakaz? boisz sie?) pisac o szczegolowych wyjasnieniach i powodach takiego a nie innego sposobu rekrutacji w Mabionie, wiec nie udawaj, ze nagle tylko "nie masz zamiaru" (chyba, ze wczesniej nie pisalas prawdy?). Szczerze mowiac, nie spodziewalem sie nawet ze napiszesz tu cos konkretnego i moje celowo prowokacyjne pytanie powtorzylem raczej aby dac do myslenia innym ktorzy to czytaja. Ha! Zrobie to po raz kolejny! Czy w sposobie rekrutacji w Mabionie, oferowaniu pracownikom niskich zarobkow w czasie okresu probnego, oraz oczekiwaniu ze maja sie "wykazac" w trakcie okresu probnego i "zasluzyc" na lepsze traktowanie i wynagrodzenie mamy do czynienia z - a) niekompetencja (brak umiejetnosci zrozumienia tresci CV i zadawania odpowiednich pytan w trakcie rozmowy aby ocenic kwalifikacje kandydata) - czy b) zla wola (celowym niedocenianiem kompetencji kandydata w celu zdobycia taniej sily roboczej)?

(Swoja droga, mam nadzieje, ze to tylko twoja prywatna opinia, nie oficjalna polityka firmy, bo podejscie typu (parafrazujac) "jak sie nie podoba to nie aplikujcie" to nie jest jednak zbyt dobry sposob zachecania do siebie najlepszych kandydatow...)

Jak ktos nie chce lub nie moze wyjechac za granice, czyli ma mniejszy wybor potencjalnych pracodawcow oraz - nie oszukujmy sie - gorszych pracodawcow, to wybor _odpowiedniego_ (dobrego) pracodawcy staje sie jeszcze bardziej istotny. Jedyna mozliwosc i jedyny sposob na ocene danej pracodawcy to zwracanie uwagi na to jak jestesmy traktowani podczas rozmowy, jak sa tr
użytkownik
16.04.2017 (rok temu)
16.04.2017 (rok temu)
napiszcie w końcu ile się tutaj zarabia, bo za 2900 netto podstawy nikt nie ma zamiaru tutaj pracować
użytkownik
06.04.2017 (rok temu)
06.04.2017 (rok temu)
W mojej ocenie niekompetentny HR albo ... co gorsza, całkowicie zdesperowana firma.
Zatrudniają przypadkowych ludzi na przypadkowe stanowiska. Nie biorą pod uwagę kompetencji ani umiejętności. Ta firma chyli się ku upadkowi.
użytkownik
01.03.2017 (rok temu)
01.03.2017 (rok temu)
CZY FIRMA RZECZYWIŚCI SIĘ ROZWIJA?
OBSERWUJĘ OD DŁUŻSZEGO CZASU POJAWIAJĄCE SIĘ OGŁOSZENIA O PRACE "

https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-naleznosci-i-rozpoznawania-przychodow-warszawa,oferta,5112064

W związku ze zmianami organizacyjnymi w Centrum Usług Finansowych w Novartis Business Services poszukujemy doświadczonej osoby do pracy w Zespole Księgowości.

Specjalista ds. Należności i Rozpoznawania Przychodów

Miejsce pracy: Warszawa
woj. mazowieckie

POTRZEBOWALI W LISTOPADZIE I TERAZ PONOWNIE.
CO TAM SIĘ DZIEJE?
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Novartis"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin