test
Znaleziono 83 wpisy pasujących do wyszukiwanego hasła "Lynx"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
03.06.2018 (8 miesięcy temu)
03.06.2018 (8 miesięcy temu)
Pragnę dodać, ze pracuje tam moja koleżanka :)) na BC juz od jakiegoś czasu. I ile razy dostała xxxxxxx za to, ze nie umiała wyciągnąć paletek z maszyny wizyjnej? Bo się w środku blokują. Klima? Gdzie Ty masz tam klime? Na BC są tylko xxxxxxx wiatraki, które xxxxxxx tak na prawdę dają, są całe zakurzone! Nie wspominając już o butach, które są niedopasowane do pracy. Pare osób na BC robi w butach typu trapery zimowe. Liderki wyżej sraja już xxxxxxx maja, myślą, ze są ważne. A tak na prawdę to są tylko prostymi liderami prowadzącymi linie gdzie na Lynxach są osoby, które nie maja żadnej roli i prowadzą linie bez problemu i nie otrzymują za to ani grosza więcej. Wyzysk, wyzysk i jeszcze raz wyzysk! Nie ma się co dziwić w sumie.. jak płaca minimalna i ani grosza więcej. Tak tylko pracują osoby które są zdesperowane. Żaden mądry człowiek nie przepracuje na takich zasadach ani dnia. Ile osób przyszło po % pijanych do pracy na drugi dzień? I co jest powodem?! Wyzysk! I atmosfera poniżej krytyki! Wszyscy wszystkim xxxxxxx opierdalają nic poza tym. Młoda dziewczyna pracująca już jakiś czas, imienia nie zdradzę bo nie wiem czy pozwala na to. Ile razy słyszałam jak mówili o niej, ze chodzi wymalowana do pracy? A co komu do tego? Każdy maluje się i ubiera do pracy jak chce. Nigdzie w regulaminie nie jest napisane, ze zakaz malowania się. A stare baby i tak komentują. Po prostu nie polecam! Jak jest się chorym to ma się 5% bonusu.. a co ja człowiek miał operacje ważna? Wypadek? Zero empatii!!!
użytkownik
24.05.2018 (8 miesięcy temu)
24.05.2018 (8 miesięcy temu)
Zastanawiam się dlaczego tak bardzo wstydzimy się prostych prac fizycznych?
użytkownik
17.05.2018 (8 miesięcy temu)
17.05.2018 (8 miesięcy temu)
Witam.
Chciałabym wyrazić swoją opinię na temat salonu Lynx w Arkadii. Jestem mocno niezadowolona z obsługi, jak i braku profesjonalizmu wśród załogi tegoż salonu. Miałam okazję robić tam soczewki (zwykle, probne). Niestety panuje tam straszny nielad i rozgarwiasz jeżeli chodzi o zamówienia. Po odbiór próbnych soczewek jednodniowych w salonie byłam aż 4 razy. Zadzwoniono do mnie po odbiór, na miejscu wydano, w domu okazało się (doszlam sama jako laik), że są to soczewki jednodniowe raptem na jedno oko. Więc znowu musiałam się tam wybrać. Pani zrobila xero i obiecała dostawę soczewek na drugie oko. Poszłam kolejny raz...i znowu nikt nic nie wie, a soczewek jak nie było tak nie ma... Jedyna kompetentna osoba, która zainteresowała się tym tematem była Pani Iza, której bardzo dziękuję. Świetna osoba, jedyna zaangażowana w pracę, której się jeszcze chce. Dziewczyna się zaangażowała i obiecała, że sama dopilnuje tej sprawy. Tak jak mowila, tak zrobila. Na drugi dzień miałam telefon od Niej, że soczewki sa juz gotowe. Pojechałam, niestety Pani Izy nie było, więc oczywiście znowu nikt nic nie wiedział i nikt nie mógł znaleźć moich soczewek, które już były w salonie. Pozostałe osoby pracujące w tym salonie, w moim mniemaniu, są mało kompetentne i chodzi tylko o jak najszybsze pozbycie się "szkodliwego" klienta, a nie o konkretne załatwienie sprawy. Bardzo nie polecam tego salonu. Nigdy już do niego nie wrócę. Nie warto. Za dużo nerwów i czasu kosztowała mnie ich obsługa.
użytkownik
15.05.2018 (9 miesięcy temu)
Obiecują gruszki na wierzbie, po podpisaniu umowy nie robisz tego co powinieneś i na co aplikowałeś i to nie tylko w moim przypadku. Szukali optometrysty, doradcy klienta, sprzątacza w jednym. Dodatkowo zajmujesz się pieniędzmi pod koniec dnia oraz zamówieniami, codziennie inwentaryzacja. Kolega, który pracuje wiele lat potwierdził, że musiał oddawać pieniądze jeśli brakowało na jego zmianie. Jeśli pytasz o szkolenia z soczewek kontaktowych to odpowiedz otrzymasz, że po to tu jesteś aby sprzedawać okulary a nie soczewki. Musisz chodzic po salonie cały dzień, nie możesz za bardzo usiąść bo zaraz telefon do salonu bo widać cie na kamerze. Zarobki różne zależy jak się ktoś wykłóci, jednak nie zdziw sie jak osoba bez wyksztalcenia zadnego i doswiadczenia w branzy zarabia 2-3 zł mniej od ciebie. Deputat w postaci okularów jest co 3 miesiące. Premia praktycznie zerowa jakies grosze i to brutto. Nadgodziny liczone na innej umowie zleceniu. Ludzie w miarę w porządku zależy w jakim salonie, ale rotacja duża i zatrudnianie ludzi debili bo mało chętnych. Jeśli ktoś lubi pracę w galeriach handlowych i robienie targetów to proszę bardzo.
użytkownik
09.05.2018 (9 miesięcy temu)
09.05.2018 (9 miesięcy temu)
@Pracownik Lynx, dziękujemy za Twoją opinie w temacie firmy Lynx Optique, jako obecny pracownik tej firmy, proszę byś mógł przedstawić aktualną atmosferę panującą w firmie.
Pakiet socjalny dla pracowników jest na całkiem wysokim poziomie?
Będzie nam niezwykle miło za udzielenie odpowiedzi w tym temacie.
użytkownik
18.04.2018 (9 miesięcy temu)
18.04.2018 (9 miesięcy temu)
Dzień dobry Panu, zastanawiam się czy jest Pan konkurentem naszej firmy i pisze błędne informacje po to aby odstraszyć ewentualnych kandydatów do składania swoich aplikacji. Informuje, ze w Lynx Optique doradca klienta otrzymuje miesięcznie 2 premie. Pierwsza to premia regulaminowa tzw zespołowa, która ZAWSZE, co miesiąc, pracownik otrzymuje. Nie można, premii regulaminowej, według prawa, nie wypłacić.
Druga premia to premia indywidualna, uzależniona od indywidualnych wyników pracownika. Pozdrawiam
użytkownik
17.04.2018 (9 miesięcy temu)
17.04.2018 (9 miesięcy temu)
@praca, jak przebiegła twoja rozmowa? Czy pytano o przebieg twojej kariery u poprzedniego pracodawcy? Proszę przybliż nam bardziej temat twojej rekrutacji do firmy Lynx Optique.
@Optyk-sprzątaczka z Lynxa, czy pracownicy Lynx Optique mogą liczyć na dodatki płacowe do pensji? Byłaś zadowolona z warunków umowy? Zachęcam Cię do napisania kolejnego komentarza w tym wątku.
użytkownik
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
11.03.2018 (11 miesięcy temu)
Przychodzi człowiek do pracy i zanim podejmie się swoich obowiązków musi odkurzyć i wymopować cały salon, podłogi, szafki, półki itd. Niby doradca klienta, niby optyk, a jednak robią z niego sprzątaczkę - każdy pracownik codziennie zasuwa na mopie i szmatkach - powodzenia!
użytkownik
28.01.2018 (rok temu)
28.01.2018 (rok temu)
Witam,
niestety wasze opinie się potwierdziły, byłam na rozmowie, obiecali mi dobrą kasę, wszystko było super, zrezygnowałam ze swojej poprzedniej pracy- no i zong okazał się przy podpisaniu umowy- zamiast obiecanej kwoty ten babsztyl podsunął mi umowę z najniższą krajową!. Oczywiście nie podpisałam, bo nie tak miało być, zaczęła jakieś bzdety mi opowiadać, że to jest tylko pierwsza umowa, że na pewno przy drugiej wszystko wyrównamy- nie ma opcji! oszuści, strata czasu!
użytkownik
04.01.2018 (rok temu)
04.01.2018 (rok temu)
skąd oni biorą te ceny szkieł?
dobrze, że przeszłam się po konkurencji, za progresywne soczewki powiedzieli mi 2600 i dwa tygodnie na nauczenie się chodzić w progresach- zamówiłam u konkurencji za te same i zapłaciłam 1400!!! mało tego, mam miesiąc gwarancji na naukę chodzenia w progresach, zanim kupicie w Lynxie 10 razy się zastanówcie, to naciągacze jakich mało.
użytkownik
04.01.2018 (rok temu)
04.01.2018 (rok temu)
Marta- odnośnie zarobków- co innego obiecują ci na rozmowie a co innego masz na umowie, ciągle permanentna inwigilacja pracowników dosłownie na każdym kroku, obiecują ci premie, której nikt na oczy nie widział a zasuwasz za troje, odradzam zdecydowanie.
użytkownik
30.11.2017 (rok temu)
30.11.2017 (rok temu)
Witam,

chciałabym podzielić się jako klienta swoją opinią odnośnie Paris Optique.
Jako, że jestem okularnicą od dzieciństwa więc " przerobiłam" wielu optyków- jedni byli lepsi drudzy to zwykli naciągacze, postanowiłam poszukać kolejnego żeby dokonać zakupu kolejnych okularów.
I tak przypadkiem weszłam w jednej z galerii warszawskich do Paris Optique.
Oprawek dużo i fajnych, w końcu z pomocą pani padło na Moschino, zaproponowano mi badanie ale w związku z tym, że miałam złe doświadczenia po Lynxie i vision ich badaniach- nie ma reklamacji badania, ostrzegam mimo, że sami badają to nie przyjmują do wiadomości, że mogli coś źle zrobić - przynosiłam receptę od lekarza i nie chciałam badania.
Po kilku dniach dostałam sms, że okulary są gotowe i mogę odebrać.
Super wyglądały ale jak je założyłam to niestety wszystko się rozjechało, obraz był niewyraźny!
Byłam spanikowana i od razu pomyślałam sobie, że coś popsuli, recepta była w porządku, bo badanie robił lekarz no to przecież wiedział co robi.
Pan z obsługi zaczął mnie uspokajać, że na pewno wszystko się wyjaśni co jest powodem braku widzenia.
Poprosił mnie o okulary, które miałam na nosie, sprawdził to co w nich miałam i porównał z receptą od lekarza- coś było z cylindrami i osiami etc., - różnica była spora.
Poprosił, żebym zgodziłam się na badanie jeszcze raz ale przez niego no i w sumie nie mialam nic do stracenia, badanie takie jak u lekarza, komputer, dobór soczewek, no jak to badanie- no i tak dobrał, że wszystko zaczęło być wyraźne, nie kręciło mi się w głowie, zupełnie inaczej niż w nowych okularach.Założył mi soczewki z recepty od lekarza- znowu nie widziałam, powrót do tych po badaniu i jest super.
Wpadłam trochę w panikę- kolejny zakup soczewek i znowu muszę zapłacić, bo przecież nie pójdę do lekarza i nie powiem mu, że badanie jest złe i że naraził mnie na podwójne koszta.
Ale pan, który mnie badał zaproponował reklamację- przedstawienie sprawy jak to wyglądało, jaki jest efekt po jego badaniu- powiedział, że skoro zdecydowałam sie na kupno u nich to jestem ich klientką i że pewno mnie z tym nie zostawi samej.
Uwaga- wymienili mi soczewki bez problemu- mimo, że jak podkreślam była to recepta od lekarza- nie ich:-))
Także ze swojej strony gorąco polecam- miła obsługa, rzetelne podejście do pracy i duży wybór opraw- okularnicy mają w czym wybierać:-))
Super!;-)
użytkownik
23.11.2017 (rok temu)
23.11.2017 (rok temu)
Nie polecam. Mają strasznie drogie szkła do okularów i mało profesjonalną obsługę.
użytkownik
20.11.2017 (rok temu)
20.11.2017 (rok temu)
Jak wyglądają zarobki w Lynx? Jaka jest podstawa i premia? Mam szansę dostać tam pracę, ale nikt o tym póki co nie wspominał
użytkownik
03.08.2017 (rok temu)
03.08.2017 (rok temu)
@Zainteresowany @Bogna widzę, że nikt nie odpowiedział do tej pory na Wasze pytania. Czy próbowaliście się kontaktować bezpośrednio z firmą? Zdecydowaliście się na aplikacje? Jeśli tak, to może teraz możecie pomóc osobom, które szukają odpowiedzi na takie pytania, jak Wy przed kilku miesięcy.
użytkownik
21.06.2017 (rok temu)
21.06.2017 (rok temu)
Witam,chcialabym podjac prace w salonie Lynx Optique w gabinecie optometrystycznym.Mam wieloletnie doświadczenie jako optyk.......ale przyznaję, że Wasze opinie nieco mnie niepokoja......Czy ktoś z Was wie na jaka stawkę godzinową mogę liczyc pracujac np.na umowę zlecenie?Bede wdzieczna za jakies podpowiedzi.
użytkownik
31.05.2017 (rok temu)
31.05.2017 (rok temu)
Więc jak z tą pracą w Lynx...
Jaka podstawa...od czego i w jaki sposob premiowane sa targety..jak najwiecej info
Dziex
użytkownik
30.05.2017 (rok temu)
30.05.2017 (rok temu)
Hej...mozemy porozmawiac o pracy w Lynx ???
użytkownik
30.05.2017 (rok temu)
30.05.2017 (rok temu)
A jak wygląda praca w Rumii ???
użytkownik
22.04.2017 (rok temu)
22.04.2017 (rok temu)
Cześć. Będę wyjeżdżał do Chichester najpozniej pod koniec maja. Fajnie byłoby się złapać z kimś żeby wynająć mieszkanie. Zostawiam swoj telefon 731 541 486 i maila Lynx@i-Lynx.pl
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Lynx"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin