test
Znaleziono 680 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Intermarche"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Nie zgadzam się że stwierdzeniem o zmianie nastrojów tylko Pana Prezesa, bo pracowałam w Intermarche i Kierowniczka nie ustępuje mu w niczym.
Był to taki zgrany dwuosobowy zespół że aż dziwne że już nie jest.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Jest gorzej niż w "obozie pracy" dziwię się że niektórzy wytrzymali tam tak długo....
użytkownik
1 gru (11 dni temu)
Ty i inteligencja, dobre sobie. Zapewne jak ta cała swołocz, która tam została. Nic dziwnego że chwalicie dyrektora skoro patologia przyciąga patologię. A człowiek naprawdę inteligentny nie obnosi się tym. Więc gdzie ta inetligencja ?
użytkownik
1 gru (11 dni temu)
Tak chwalą tego buraczynę dyrektora, ale ciekawi jesteśmy kiedy doprowadzi sklep do ruiny jak te, w których pracował poprzednio.
użytkownik
21 lis (22 dni temu)
21 lis (22 dni temu)
Moja opinia Intermarche-Świebodzice- Kombo Sp. z o.o
Minusy
-najniższa krajowa
-brak premii, dodatków
-brak zniżek pracowników na zakupy dla pracowników
-obsługa kilku stanowisk
-bardzo częsty brak przerw śniadaniowych
-zmiana w niedzielę trwa 12 godzin(!)
-dźwiganie ponad ustawową normę , ale ktoś musi:)
-szydzący z pracowników prezes
-krzycząca i poniżająca inne osoby córka prezesa pani Ada N. , winna więcej szanować ciężko pracujących pracowników , bo gdyby nie chronili jej bogaci rodzice to sama byłaby zmuszona harować i cierpieć ból po rozładunku dostaw z tira za najniższą krajową

Nie polecam Intermarche w Świebodzicach! Chyba że ktoś lubi ból i poniżanie przez przełożonych
użytkownik
18 lis (25 dni temu)
18 lis (25 dni temu)
Zapraszam do podzielenia się opinią o firmie Intermarche- Kombo Sp z o.o., Świebodzice.
użytkownik
17 lis (25 dni temu)
17 lis (25 dni temu)
xxxxxxx to kto jest dla ciebie autorytetem młody człowieku. Nie był nim dyrektor, kierownik ani współpracownicy. Inteligencja jest wrodzona lub nabyta a u ciebie???
użytkownik
17 lis (25 dni temu)
17 lis (25 dni temu)
Wystarczy nam jak swoją wiedze o nas przekazałaś dyrektorowi żal. Z kim ty musiałaś pracować.
użytkownik
17 lis (25 dni temu)
17 lis (25 dni temu)
Gdyby Ci się nie nudziło to byś nie wchodziła na tą stronę i nie sprawdzała czy piszą coś nowego hihi
użytkownik
17 lis (25 dni temu)
17 lis (25 dni temu)
To juz moj ostatni komentarz. Tak robie zajmuje sie dziecmi i praca. A to wam gratuluje wyobrazni bo ja bym na to nie wpadla. Az tak mi sie nie nudzi jak wam...
użytkownik
17 lis (25 dni temu)
17 lis (25 dni temu)
Pani K. Ma bujną wyobraźnie siedzi i dodaje sobie opinie niemajace ani grama prawdy a później sama sprostowania pisze żeby się wybielic wśród innych hihi i jaka to niby ona jest szczera lojalna niech ten czas może lepiej poświęci dzieciom albo na szukanie pracy :)
użytkownik
17 lis (25 dni temu)
17 lis (25 dni temu)
Skoro jest to strona poświęcona o tym jak wygląda praca w naszym sklepie to ok powiem wam.. Jest super zarobki są świetne jak na Lublin. Dyrektor to super człowiek na odpowiednim miejscu nie to co tamten. A różnica jest ogromna nie chodzi z rękami w kieszeniach a wręcz przeciwnie jest bardzo pracowity na każdym dziale wszyscy możemy na niego liczyć! Nie zamiata spraw pod dywan tylko je rozwiązuje!!! Monika jest super kierowniczka może i niema jeszcze dużego doświadczenia ale super sobie radzi. I nie jest to zasługa pani K. Relacje między pracownikami są świetne nareszcie tworzymy zgrany zespół a to zasługa oczyszczenia atmosfery przez odejście niektórych osób na l4 i zwolnienie się.
użytkownik
17 lis (26 dni temu)
17 lis (26 dni temu)
Wszyscy wiemy ze to pisze Pani ,,K"
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
Ludzie to jest forum o pracy dla potencjalnych nowych pracowników. I szczerze tu żaden komentarz nie mowi o pracy tylko o wzajemnych relacjach . Obrzucanie się blotem i żenującymi komentarzami i nie mówię tu o mojej osobie gdzie na mnie wylewacie wszystkie zlo Intermarche tylko te inne sa na poziomie przedszkola albo gorzej. Tylko ze ja na was moje drogie ex kolezanki slowa zlego nie napisze bo to jest bez sensu. Cfane jestescie bo tylko ja mialam odwage sie podpisac ze ja to pani K. I ja bylam falszywa i intrygantka? A wy co teraz pokazujecie. Do mnie bylyscie kochane kolezanki i bokiem mi to teraz wychodzi. Na szczęście nie wszystkie. Ciesze się ze wam się tak teraz dobrze pracuje i trzymajcie tak dalej bo jak to mówił poprzedni dyrektor myślcie o sobie bo koleżanki za was rachunków nie zapłacą. Powodzenia muszkieterowie i skończcie sie bawić na tym forum.
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
Ludzie.Tutaj piszemy opinie o pracy.Nie o życiu prywatnym pracowników. Żenujące są te wasze wszystkie złośliwe komentarze. Zajmijcie się sobą, swoimi rodzinami i swoim życiem.
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
To może się ja się po raz pierwszy wypowiem skoro macie tyle o mnie do powiedzenia. Powiem wam tak moje panie. Jak dla mnie mogę być dla was nierobem, despota, pedałem czy czym tam sobie wydumacie. Kompletnie nie interesuje mnie opinia osób która są dla mnie nie warte nawet splunięcia i nie są żadnym autorytetem. Robilyscie plotki i intrygi pracując w sklepie, a teraz wam tego brakuje siedząc na bezrobociu to pocieszacie się chociaż pisząc głupoty w sieci. Jest to żałosne i tyle w temacie. Nie oczekujcie, że sprowojujecie kolejnym waszym komentarzem to, że ja się jeszcze udzielę pod tym postem. W przeciwieństwie do was jestem osobą inteligentna i znająca swoją wartość w związku z czym nie muszę nikomu niczego udowadniać. Miłej zabawy życzę w dalszym komentowaniu i wypisywaniu bzdur.
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
Widzę że macie za dużo czasu na bezrobociu skoro wymyślacie takie brednie.. Najlepiej jest oczerniac kogoś przez internet a później przyjść niby na zakupy i udawać super koleżankę. Czemu nie napiszecie że siedziałyscie przez rok i nic nie robilyscie oprócz siedzenia, sciemniania i plotkowania? A teraz wielce pokrzywdzone i zszokowane że jednak nie da się omotac nowego Dyrektora swoim sciemnianiem tak jak poprzedniego Dyrektora :) Taki zły bo kazał ceny zrobić, towar wyłożyć no powiem wam że gdzie indziej będziecie mogły sobie polezec :) Co do koleżanki z nadzoru to jakoś nie odczuwamy jej nieobecności... Co do Pani K. To rzeczywiście są plusy jak jej niema! Do każdego się fałszywie uśmiechała i tylko xxxxxxx obrabiala. Skoro tak jest źle według was to po co ludzie chcą wrócić spowrotem? Wasze intrygi sanepid, inspekcja czy te emaile nic wam nie dały co? To chociaż sobie tutaj popiszecie hihi żenujące to jest.
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
Oooo chyba ruszylo Pana Lidera. Okreslenie brudas czy dewota to pana opinia. Niech pan lepiej powie co o panu mysla inni ze az pan sie zwolnił. Skoro takie cos pana ruszylo to na bank nie wymysl tylko fakt. Odraza kupywac tam wędliny jak sobie pomysle gdzie i w kogo pan rece wklada fuuuuu
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
No tego jeszcze nie grali. Dyrektor pracuje na pensje pracownika, a ten w tym czasie ? Lapie powietrze ?.... Droga koleżanko uwierz mi, że mamy nie zły ubaw z tego waszego pisania. Nierobie weź się w końcu do roboty to nie będziesz miała czasu głupotami się zajmować. Aż morda się cieszy jak widzimy jak wam wszystkim żal dupę ściska nieroby.
użytkownik
16 lis (26 dni temu)
16 lis (26 dni temu)
Święta prawda a jednak są ludzie trzeźwo myślący i widzący ten burdel. Jeszcze nie tak dawno pamientam jak pan lider z wędlin zje..ał byłego dyrektora a kier T od alkocholików zwyzywał a teraz przy nowym bryluje ot kuźwa ten to ma szczęście. H..ja kładzie na to całe stoisko z mięsem i wędlinami. Wieczne kolejki klijentów na stoisku a lider gdzie ano w biurze albo powietrze łapie. A p M i p dyr W. nieraz sami zapidalają za niego bo pan lider musi mieć wolną sobotę i po niedzieli poniedziałek żeby się wyspać.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Intermarche"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Toruń

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin