test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Ikea"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Byłam niedawno na rozmowie rekrutacyjnej w Ikea Łódź, ( wolałabym nie pisać na jakie stanowisko- ogólnie rzecz biorąc powiedzmy, że współpraca z klientem) pomijając to, że w ogóle nie byłam zestresowana, rozmowa była dość szczegółowa i troszkę podchwytliwa - trwała około 20 minut. Usiadłyśmy z rekruterką koło siebie i zaczęłyśmy wywiad. Na początku miałam się z grubsza przedstawić, nie obyło się bez pytań o moich poprzednich pracach i co w nich robiłam. Oczywiście znalazły się tam standardowe pytania : jakie są moje oczekiwania finansowe, jaka była najtrudniejsza sytuacja w twojej pracy, dlaczego lubisz wpółpracować z ludźmi i jak sobie z nią poradziłaś oraz trzy sytuacje " co by było gdyby..." i musiałam takie sytuacje rozwiązać. Rekruterka dodała oczywiście na samym końcu, że jest to praca pod wpływem stresu, że czasami jest kilka rzeczy na raz do zrobienia itp. Na razie jestem dopiero po pierwszej rozmowie, jeżeli wszystko będzie w porządku dopiero potem przechodzę do dalszego etapu.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Zamówiliśmy obsługe do składania łóżka. Obsługa nie przyjechała. Nie mamy gdzie spać. Karygodne zachowanie i olewcze.
Nie polecam. Nie zamawiajcie pracowników do składania mebli.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
wiesz no premie to nie sa zawsze oferowane nie na akzdym stanowisku wydaje mi się ze to tez mogą być po prostu takie uznaniowe trzeba by było się dowiedziec
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Nosił cirek razy kilka ponieśli i cirka.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
- Od 1 marca 2017 roku sieć oferuje nowo zatrudnionym pracownikom od 2550 do 3300 zł brutto w zależności od lokalizacji sklepu. Po dwóch latach zarobki te jednak wzrastają. Wtedy pracownik obsługujący kasę może liczyć nawet na 3000 do 3800 zł brutto. Menadżerowie sklepów w Lidlu mogą z kolei liczyć na zarobki od 4400 zł do prawie 7000 zł brutto. - Biedronka zaoferowała nowym pracownikom 2300 zł brutto, kasjerzy pracujący co najmniej trzy lata otrzymują tam o 300 zł więcej. Wszyscy pracownicy sieci Biedronka są także objęci systemem premiowym. W ciągu ostatnich ośmiu lat dzięki regularnym podwyżkom wartość minimalnej płacy podstawowej wzrosła w sieci Biedronka o ponad 50%. Pracownicy otrzymują ponadto jeden z najbogatszych pakietów socjalnych na rynku. - Siec sklepi meblowych Ikea postanowiła sprawić swoim pracownikom miłą niespodziankę i także niedawno podniosła pensje. Stawka godzinowa z 15 zł brutto za godzinę pracy wzrosła aż o 33% do 20 zł za godzinę. Nowy pracownik sklepu Ikea może liczyć zatem na wypłatę w wysokości 3300 zł brutto. Stawki wzrastają wraz z każdym przepracowanym rokiem. - Podwyżki płac dla pracowników zapowiedział niedawno także Kaufland. Zmiany mają wejść w życie 1 marca. Nowy pracownik otrzyma na początek 2600 zł brutto, a po półrocznym stażu zarobi o 100 zł więcej. Kolejne przepracowane sześć miesięcy zapewni mu następną podwyżkę Gdy pozostanie w firmie dalsze 12 miesięcy, otrzyma kolejne 100 zł brutto więcej.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Podobno ludzie z Ikea dostali bardzo dobre warunki w umowie - ktoś wie coś więcej?
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Czy osoby piszące opinie o Ikea, wgl pracowały tutaj, czy są z konkurencji? Ja pracowałem w obi, koło Ikea i jest znaczna różnica. Nie jesteś byle robolem, tylko człowiekiem. Zgrane zespoły, liderzy/kierownicy również. Można się dogadać, w sprawie grafiku. Benefity, 13stki,kasa na święta.
Naprawdę polecam, bo fajnie się pracuje w firmie, gdzie jest się docenianym.

Obecnie najniższa stawka w Ikea to 20zł brutto, dodatek nocny 6zl brutto.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
Pracownicy Ikea zaczynaja prace ze stawka godzinowa 20 zł brutto + madicover i karta Multi sport
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
Niestety nie biora pod uwage ze wynajem mieszkan w wielbaru jest horendalnie drogi bo miejscowi mysla ze jak z Ikea ktos to zarabia nie wiem ile i wyduszaja ostatni grosz , porabalo tych ludzi ,wielbark mala miejscowosc a ceny jak w warszawie sie albo innych miastach ile razy bylo juz tak ze na dwoje trzeba bylo zyc za 500 ,- na miesiac.
użytkownik
31.12.1969 (48 lat temu)
31.12.1969 (48 lat temu)
To przykre , że zakład postawiony dla ludzi ,został przejęty przez mafię zarządzającą , którzy dla stanowiska i za przysłowiową złotówkę ,gnębią ,poniżają ,prześladują ,zastraszają i doprowadzają ludzi do odejścia z pracy .
użytkownik
16:16 (6 godzin temu)
16:16 (6 godzin temu)
Witam. Jestem pracownikiem Ikei. Jeżeli chodzi o atmosferę to wszystko zależy gdzie się trafi jaki majster lider itd. Płacą w terminie ale szału nie ma chyba że ma się dobre plecy albo szczęście i ktoś trafi na dobry dział. Co do ludzi tu też bywa różnie są tacy z którymi idzie normalnie się dogadać i są tacy z którymi ciągle są spięcia. Prawdą jest jak juz ktoś wcześniej wspomniał że obiecują operatora a później lądujesz na lini. Dlaczego tak jest ? A dla tego że już chyba w żaden inny sposób nikogo nie znajdą. Kiedyś jedna liderka sama mi powiedziała że z np 15 osób 3 chcą zostać na lini A reszta na operatorów. W praniu później wychodzi nie ma wolnych wakatów zostajesz na Lini. Praca nerwowa stresująca potrafią dokładać Tobie obowiązków i przede wszystkim odpowiedzialność. Z kasą jak już pisałem szału nie ma i pewnie nie będzie chyba nadal się łudzą że płacą najlepiej. Wiele firm prywatnych płaci już więcej.
użytkownik
9 gru (2 dni temu)
9 gru (2 dni temu)
Jak wygląda kwestia premii? bo sama podstawa to chociaż lepiej niż gdzie indziej, ale też nie porywa.
Jakie są godziny pracy i zmiany?
użytkownik
8 gru (3 dni temu)
8 gru (3 dni temu)
Liczyłeś kiedykolwiek pracownikowi odprawę za zwolnienie poza systemem? Otworzyłeś kiedykolwiek samodzielnie ticket związany z aktualizacją prawa kraju oraz konieczności zmian w konfiguracji? Naprawiłeś jakiś błąd systemowy? Próbowałeś sprawdzić w jaki sposób SAP wyliczył jakieś wyrównanie aby wyjaśnić to w potem zusie? Przygotowywałeś samodzielnie raporty do audytu? Z jakichś przyczyn nie dostałeś nigdy takich zadań (lub nie wpadłeś na to,że samemu można się tym zająć lub komuś pomóc), więc domyślam się,że dane ci było tylko odbierać telefony i sprawdzać po kimś tabelki. Na marginesie, nagrody za macra oraz ulepszenia zrobione przez pracowników bez udziału zespołu CI były wręczane na wrześniowym kick-offie, więc pozdrawiam:) serio ktoś z HR umie zrobić macro?! O Wow,niemożliwe, to już szczyt bredni... żałuję, ze trafiłam przypadkiem na to forum,bo wolałam żyć w nieświadomości, że z ludzie z takim podejściem i percepcją są gdzieś obok podczas, gdy inni ciężko pracują w nowej pracy na pewno was docenią:)
użytkownik
8 gru (3 dni temu)
we wrześniu tego roku na kick-offie wybrano najlepsze ulepszenia (kaizen) zrobione przez ludzi z całej firmy poza zespołem CI. Wygrał chłopak z działu HR, który sam zrobił rewelacyjne macro. kto był,ten widział materiał o każdym narzędziu. nie trzeba programować VGA,aby zrobić coś takiego. czy którekolwiek z was poza narzekaniem wpadło w trakcie pracy w ssc na wymyślenie czegoś samodzielnie,ulepszeniu danego procesu? w firmie pracuje ponad 400 osób, w tym wielu od lat. bardzo duża grupa jest zadowolona,co widać po energii,zaangażowaniu oraz jakości codziennej współpracy z nimi.jest tutaj wiele inspirujacych i kreatywnych ludzi,a lenie,sieroty i oszołomy zdarzają się wszędzie. jeden zespół trzyma wysoki poziom,a inny pogrążony jest w chaosie. jeden ma rewelacyjnego team ledera,w drugim jest osoba zupełnie nie na miejscu. jeden admin z miejsca rzucony jest na głęboką wodę, a inny mięsiacami sprawdza bezmyślnie tabletki. firma jest duża i można różnie trafić. taki lajf. Ja mimo wszystko widzę jej dążenie do tego,aby te problemy rozwiązać. Mówię jakie jest moje doświadczenie i mam prawo do pozytywnej opinii. nie mi oceniać przykładowo zespół fiński,w którym nigdy nie pracowałam i znam go tylko z czyichś opowieści. w SSC można być docenionym,można robić fajne rzeczy, mieć kompetentnych ludzi wokół i po prostu może się komuś tutaj podobać. Deal with it. Niech was już to tak nie boli,tylko dlatego,że akurat wy źle trafiliście lub ktoś was tam źle potraktował. Plusem jest to,że może wasza trauma z ssc sprawi,że chociaż nowego pracodawcę docenicie i zmniejszy się wasz wewnętrzny hejt:) peace
użytkownik
8 gru (3 dni temu)
8 gru (3 dni temu)
Tak tak. Nawet teraz Bodzio nie ma zamiaru płacić za skok bo twierdzi że to wina Lewackiego. Szczyt chamstwa i obłudy. Takie rzeczy jak oszustwo szybko wchodzi w krew. To samo z ikeą w Poznaniu.
Tacy ludzie nigdy się nie zmienią. No chyba że faktycznie ktoś sprawi że znajdą się pod kluczem.
Oby tak się stało.
Na pohybel .
użytkownik
8 gru (3 dni temu)
8 gru (3 dni temu)
Dziękuję za tą cenną uwagę, która nie ma nic wspólnego z tematem. Ciekawe dlaczego uważasz, że racjonalne podejście jest próbą obrony ikei.
użytkownik
7 gru (4 dni temu)
7 gru (4 dni temu)
W sumie też się nad tym zastanawiam, ale nie wiem czy do Państwowej Inspekcji Pracy, czy chwycić za telefon, to jest dylemat.
użytkownik
7 gru (4 dni temu)
7 gru (4 dni temu)
A niby bonus sam się zrobił? To dlaczego wszystkie sklepy nie dostały, skoro tylko tutaj pracownik się opieXdala?? to raz, a kierownicy ile dostali?
użytkownik
7 gru (4 dni temu)
7 gru (4 dni temu)
Ikea to akronim którego się nie odmienia, skoro tak jej bronisz powinno to być oczywiste.
użytkownik
7 gru (4 dni temu)
7 gru (4 dni temu)
Dorota do Norwegii otwarta. Nikt po tobie płakać nie będzie
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Ikea"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin