test
Znaleziono ponad 1000 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Ikea"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Byłam niedawno na rozmowie rekrutacyjnej w Ikea Łódź, ( wolałabym nie pisać na jakie stanowisko- ogólnie rzecz biorąc powiedzmy, że współpraca z klientem) pomijając to, że w ogóle nie byłam zestresowana, rozmowa była dość szczegółowa i troszkę podchwytliwa - trwała około 20 minut. Usiadłyśmy z rekruterką koło siebie i zaczęłyśmy wywiad. Na początku miałam się z grubsza przedstawić, nie obyło się bez pytań o moich poprzednich pracach i co w nich robiłam. Oczywiście znalazły się tam standardowe pytania : jakie są moje oczekiwania finansowe, jaka była najtrudniejsza sytuacja w twojej pracy, dlaczego lubisz wpółpracować z ludźmi i jak sobie z nią poradziłaś oraz trzy sytuacje " co by było gdyby..." i musiałam takie sytuacje rozwiązać. Rekruterka dodała oczywiście na samym końcu, że jest to praca pod wpływem stresu, że czasami jest kilka rzeczy na raz do zrobienia itp. Na razie jestem dopiero po pierwszej rozmowie, jeżeli wszystko będzie w porządku dopiero potem przechodzę do dalszego etapu.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Zamówiliśmy obsługe do składania łóżka. Obsługa nie przyjechała. Nie mamy gdzie spać. Karygodne zachowanie i olewcze.
Nie polecam. Nie zamawiajcie pracowników do składania mebli.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
wiesz no premie to nie sa zawsze oferowane nie na akzdym stanowisku wydaje mi się ze to tez mogą być po prostu takie uznaniowe trzeba by było się dowiedziec
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Nosił cirek razy kilka ponieśli i cirka.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
- Od 1 marca 2017 roku sieć oferuje nowo zatrudnionym pracownikom od 2550 do 3300 zł brutto w zależności od lokalizacji sklepu. Po dwóch latach zarobki te jednak wzrastają. Wtedy pracownik obsługujący kasę może liczyć nawet na 3000 do 3800 zł brutto. Menadżerowie sklepów w Lidlu mogą z kolei liczyć na zarobki od 4400 zł do prawie 7000 zł brutto. - Biedronka zaoferowała nowym pracownikom 2300 zł brutto, kasjerzy pracujący co najmniej trzy lata otrzymują tam o 300 zł więcej. Wszyscy pracownicy sieci Biedronka są także objęci systemem premiowym. W ciągu ostatnich ośmiu lat dzięki regularnym podwyżkom wartość minimalnej płacy podstawowej wzrosła w sieci Biedronka o ponad 50%. Pracownicy otrzymują ponadto jeden z najbogatszych pakietów socjalnych na rynku. - Siec sklepi meblowych Ikea postanowiła sprawić swoim pracownikom miłą niespodziankę i także niedawno podniosła pensje. Stawka godzinowa z 15 zł brutto za godzinę pracy wzrosła aż o 33% do 20 zł za godzinę. Nowy pracownik sklepu Ikea może liczyć zatem na wypłatę w wysokości 3300 zł brutto. Stawki wzrastają wraz z każdym przepracowanym rokiem. - Podwyżki płac dla pracowników zapowiedział niedawno także Kaufland. Zmiany mają wejść w życie 1 marca. Nowy pracownik otrzyma na początek 2600 zł brutto, a po półrocznym stażu zarobi o 100 zł więcej. Kolejne przepracowane sześć miesięcy zapewni mu następną podwyżkę Gdy pozostanie w firmie dalsze 12 miesięcy, otrzyma kolejne 100 zł brutto więcej.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Podobno ludzie z Ikea dostali bardzo dobre warunki w umowie - ktoś wie coś więcej?
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Czy osoby piszące opinie o Ikea, wgl pracowały tutaj, czy są z konkurencji? Ja pracowałem w obi, koło Ikea i jest znaczna różnica. Nie jesteś byle robolem, tylko człowiekiem. Zgrane zespoły, liderzy/kierownicy również. Można się dogadać, w sprawie grafiku. Benefity, 13stki,kasa na święta.
Naprawdę polecam, bo fajnie się pracuje w firmie, gdzie jest się docenianym.

Obecnie najniższa stawka w Ikea to 20zł brutto, dodatek nocny 6zl brutto.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
Pracownicy Ikea zaczynaja prace ze stawka godzinowa 20 zł brutto + madicover i karta Multi sport
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
Niestety nie biora pod uwage ze wynajem mieszkan w wielbaru jest horendalnie drogi bo miejscowi mysla ze jak z Ikea ktos to zarabia nie wiem ile i wyduszaja ostatni grosz , porabalo tych ludzi ,wielbark mala miejscowosc a ceny jak w warszawie sie albo innych miastach ile razy bylo juz tak ze na dwoje trzeba bylo zyc za 500 ,- na miesiac.
użytkownik
31.12.1969 (49 lat temu)
31.12.1969 (49 lat temu)
To przykre , że zakład postawiony dla ludzi ,został przejęty przez mafię zarządzającą , którzy dla stanowiska i za przysłowiową złotówkę ,gnębią ,poniżają ,prześladują ,zastraszają i doprowadzają ludzi do odejścia z pracy .
użytkownik
5 lut (10 dni temu)
5 lut (10 dni temu)
Problemem jest to, że aby dostać się do pracy w Ikea jedyną drogą jest praca na początek w firmie Ransztad. I tu naprawdę radzę wszystkim się zastanowić i przeanalizować warunki które ta firma oferuje. Informacje o benefitach oferowanych tak naprawdę to mydlenie oczu. Tak samo jak informacje, że pracownik Ransztadu ma te same prawa co pracownik Ikea. Porozmawiajcie jak wygląda to w rzeczywistości z pracownikami Ransztadu , wygląda to bardzo blado. Prawdziwe benefity to są ale przy zatrudnieniu w Ikea. Takie rzeczy jak dodatkowa służba zdrowotna, czy dodatkowa kasa odkładana przez firmę na emeryturę to jest raczej w korporacjach warszawskich.
użytkownik
8 sty (miesiąc temu)
8 sty (miesiąc temu)
Mi się wydaję że autorowi chodziło o co innego. Mamy coraz więcej stanowisk nie przynoszących zysku. Te stanowiska już są a się jeszcze powiększają. Też zauważyłem tą tendencję. Największy ból jest na florze gdzie potrzeba fizjoli. A dziś mamy pokolenie "kierowników". Zgadzam się żeby zredukować ilość managerów a zwiększyć osoby pracujące. Nie będzie kolejek, kontakt z klientem będzie lepszy
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
Witam
Chciałbym przestrzec wszystkich aby pod żadnym pozorem nie podpisywali z Łukaszem Machnickim jakiejkolwiek umowy. Jest to zwykły złodziej i oszust.

Proszę nie wierzyć w jego zapewnienia, tłumaczenia itd. jego celem jest tylko wyłudzenie zaliczki i nie wykonanie praca.

Sam zostałem tak przez niego oszukany i teraz chce przestrzec innych. !!!
PO takich doświadczeniach z wykonawcami mam serdecznie ich dość, wolę iść do Ikea i kupić gotowca niż bubel na zamówienie.
Jeśli jeszcze się zastanawiacie nad wyborem idźcie do obojętnie jakiego sklepu i nie korzystajcie z usług wykonawcy bo większość chce was/nas tylko oszukać. A o jakiejkolwiek gwarancji czy poprawkach możecie zapomnieć a np. z taką Ikea coś wam się porysuje nie ma problemu idziecie kupujecie, zgłaszacie reklamacje a z meblami na zamówienia jest to nie realne dobranie np. takiego samego koloru frontu.
użytkownik
4 sty (miesiąc temu)
4 sty (miesiąc temu)
Witam mam takie pytanko do wszystkich pracowników Ikei, chodzi mi konkretnie o to czy wiecie może coś na temat tego co jest przyczyną mniejsza ilością zamówień przez firmę Ikea od firmy correct, comforty z miejscowości ociąż i nowe Skalmierzyce??????
użytkownik
3 sty (miesiąc temu)
3 sty (miesiąc temu)
Firma już od paru tygodni mniej produkuje bo płaci karę za te reklamację bo tak się kończy kiedy stawia się na ilość a nie na jakość i tez Ikea się xxxxxxx soboty pracujące to już nie pamiętam kiedy byłem, także to nie jest tak że oni mniej produkują bo tak chcą tylko płacą za swoje błędy i chciwość na pieniądze. Pomysl sobie co by się teraz stało gdyby nagle wzrosła produkcja o 50 procent a ludzi nie mają.
użytkownik
31.12.2018 (miesiąc temu)
31.12.2018 (miesiąc temu)
No coż... punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia. A ty gdzie siedzisz, jedna wielka parodio? Wierzę, że na pewno masz jedno świetne lekarstwo na to żeby było lepiej ???? Niestety muszę cię zasmucić: ono nie istnieje! Ani kij ani marchewka się nie sprawdza, ani podwyżki ani ich brak... Wierz mi, że praca w korporacji i zarządzanie ludźmi nie jest prostą sprawą i jest to temat rzeka. Jedno jest pewne: dopóki nie zaczniemy ze sobą rozmawiać i traktować się jak normalni ludzie, bez rozgraniczeń na lepszych i gorszych, bo nie ma lepszych i gorszych, dobrze nie będzie. Rozmawiajmy ze sobą, mówmy wprost co jest nie tak, co nas boli. Nie obrażajmy się na siebie! Może to jest sposób na uzdrowienie atmosfery...
użytkownik
30.12.2018 (miesiąc temu)
30.12.2018 (miesiąc temu)
Podwyżki to będą ale prądu i żywności a Was będą xxxxxxx dalej. Tylko uciekać z tamtąd za tą kasę jak tak zrobiłam i nie żałuję.
Rotacja 2019 w tej firmie przed Wami, praca niepewna, nie szanują ludzi ale widocznie mogą sobie na to pozwolić.
Ikea się wybuduje za płotem to Midek upadnie albo przeniosą go na wschód.
Mid Nie Nie Nie—najgorsza firma o której się słyszy, wystarczy przeczytać Wasze komentarze i jacy ludzie tam pracują
użytkownik
27.12.2018 (miesiąc temu)
27.12.2018 (miesiąc temu)
Dobra rada: jeśli faktycznie jesteś tak dobra/u, jak myślisz - szukaj szczęścia gdzie indziej. Czasy są dobre, jest w czym wybierać. McKinsey EMEA Shared Services (nie mylić z McKinsey&Company!) to po prostu przeciętne centrum usług wspólnych w Poznaniu. Są lepsze: GSK, Ikea, Franklin. Uwierz mi, pracowałam tam.
użytkownik
26.12.2018 (miesiąc temu)
26.12.2018 (miesiąc temu)
Widzę że chyba ManaŻeria przestała stosować emocjonalne wyparcie i być może wreszcie poszła po rozum do głowy i zaczęła uprawiać sztukę znaną od tysiącleci która nazywa się dialog. Takie i inne opinie będą się pojawiać dopóki w kadrze będą emocjonalni troglodyci o komuszej mentalności. Świat i Polska i ludzie i Polacy się zmieniają i nie chcą być traktowani jak niekumaty bydło wiedząc w jak odmienny sposób zachowuje się kadra managerska w innych krajach i jak przestrzega prawa i dba o pozytywną atmosferę pozbawioną mobbingu.
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Ikea"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Kierowca Kąt

Pruszków

Szczecin

Częstochowa

Władysławowo

Kielce

Kierowca Kielce

Kierowca Bytom

Bytom

Radom

Rzeszów

oferty pracy agencja gliwice plac Piastów odrzanskie Krosno czesci Dział Piotrowice Myślenice apteka Police

Police

Kłodzko

Kraków

Jarosław

Radomsko
Działdowo

Mława

Grzędy Starachowice

Leszno

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kołobrzeg

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin