test
Znaleziono 188 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Hiszpania"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
04.12.2018 (miesiąc temu)
04.12.2018 (miesiąc temu)
Pan Siewierski ciągle odwraca kota ogonem. Wina jest zawsze kierowcy. Wmawia swoje i ma zawsze rację. Chłop nie panuje nad emocjami i nie szanuje kierowców. Dostaniesz 200pln dniówki ale jezdzisz po 18 godzin. Spedytorka (Sylwia) nie bierze pod uwage kilometrów podlotu i wychodzi trasa 1700km z dnia na dzień, np. Niemcy - Belgia - Francja. Rekord Hiszpania - Niemcy - Austria 2300km (w tym 1 rozladunek w DE bezpośrednio). Po takich trasach czas na sen 4h i lecisz znowu. Dolot wyznacza często na styk (google map pokazuje czas dojazdu już po czasie wyznaczonym przez nią), więc musisz zapier**lać łamiąc przepisy aby zdążyć... Tak naprawdę wyspać sięi i odpocząć możesz w weekend. ALE jeśli trasa będzie miała 1200km - 1500km.
Zdażało się że trasy miały 700/800km, ale to po jakimś ekspresie powyżej tysiąca czyli wedlug pani spedytorki Sylwi "coś lżejszego". Na rozmowie o pracę umawialismy się że do 15 tys km w 21 dni i jeśli kierowca zrobi powyzej tysiąca z dnia na dzień to ma czas się wyspać. W rzeczywistości 5 godzin max od momentu rozładunku do kolejnego zlecenia po nieprzespanej nocy... (wiadomo że mamy też swoje potrzeby fizjologiczne, coś trzeba zjeść, wykąpać się, ogarnąć samochód) ile tego czasu zostaje na sam sen? W efekcie wychodzilo nawet 17500km w 24dni. Nie wypisywał bym tego tylko ze względu na szefową, która musi bronić swojego i współpracować z panem Mariuszem, bo w przeciwieństwie do męża, potrafi odnośnić się z szacunkiem. ALE nie dostałem pieniędzy za urlop więc jest to niezgodne z prawem. Przy umowie o pracę należał mi się płatny urlop, więc skoro pan Siewierski twierdzi że jest taki mądry to niech sobie poczyta opinie na temat swojej firmy. Bardzo nie lubię braku lojalności. Radzę omijać TRANSMAR jeśli szanujesz siebie!
użytkownik
26.11.2018 (miesiąc temu)
26.11.2018 (miesiąc temu)
Witam wszystkich zainteresowanych PRACA U PANA JASKA . Pracowałem tam 3 tyg Jeśli lubisz spać po 4 godz na dobę jeździć z ładunkami bezpośrednio np Wrocław Walencja ( Hiszpania) masz być na załadunku o 12.00 Francja a cię ładują o 18.00 na Anglię i oczywiście czas dostawy zostaje taki sam to zdecydowanie ta praca jest dla ciebie siedzą na GPS i patrzą czy stoisz czy jedziesz, świątek piątek i niedziela cie ładują, także zapomnij ze będziesz jakiś Weekend stał może jeden na 3 miesiące , jeżdżenie głównie nocki JA TAM GO POLECAM
użytkownik
11.11.2018 (2 miesiące temu)
11.11.2018 (2 miesiące temu)
Spoko Firma. Wszystkie auta to Mastery 10ep. Najstarsze z kwietnia 2018, testowali najnowszego Craftera 2018 na fullu ale nie poszli w to bo serwis w Gdańsku Plichta to dziadostwo, a auto nie najgorsze. Ten Crafter dalej jeździ w firmie. Ogólnie trasy Anglia,Francja, Szwecja, Hiszpania, Portugalia, ale także Bałkany : Rumunia, Węgry, etc... Wysokie stawki dniowe ale duże wymagania odnośnie kultury pracy.

Lubię atmosferę w Tranco Sp. z o.o. za:
Nowe auta i dobre wynagrodzenie
użytkownik
28.10.2018 (2 miesiące temu)
28.10.2018 (2 miesiące temu)
Szkoła jak zawsze staje na wysokosci zadania, staramy się sprostać oczekiwaniom naszych uczniów.
Mamy lektorów z różnych części świata: Kanada, Wielka Brytania, Ukraina, Hiszpania, Grecja, Niemcy - Native level speakers . Uczniowie mają wybór i są informowani o kraju pochodzenia lektora, który w wielu przypadkach jest dwupaństwowcem. Niestety często też konkurencja podaje fałszywe informacje o naszej szkole.

Lubię atmosferę w Oxford School Sp. z o.o. za:
Lektorzy z różnych części świata - międzynarodowe grono dyplomowanych nauczycieli, profesjonalna obsługa w sekretariacie, wychodzenie naprzeciw potrzebom słuchacza, indywidualizacja procesu nauczania.
użytkownik
25.10.2018 (2 miesiące temu)
25.10.2018 (2 miesiące temu)
Björn Rune Borg (ur. 6 czerwca 1956 w Södertälje) – szwedzki tenisista, lider rankingu ATP singlistów, zwycięzca 11 turniejów wielkoszlemowych, zdobywca Pucharu Davisa.

Björn Borg
Björn Borg
Państwo
Szwecja
Miejsce zamieszkania
Monako
Data i miejsce urodzenia
6 czerwca 1956
Södertälje
Wzrost
180 cm
Masa ciała
72 kg
Gra
praworęczna, oburęczny backhand
Status profesjonalny
1973
Zakończenie kariery
kwiecień 1983
Trener
Lennart Bergelin
Gra pojedyncza
Wygrane turnieje
64
Najwyżej w rankingu
1 (23 sierpnia 1977)
Australian Open
3R (1974)
Roland Garros
W (1974, 1975, 1978–1981)
Wimbledon
W (1976–1980)
US Open
F (1976, 1978, 1980, 1981)
Gra podwójna
Wygrane turnieje
4
Najwyżej w rankingu
890 (22 marca 1993)
Australian Open
3R (1974)
Roland Garros
SF (1974, 1975)
Wimbledon
3R (1976)
US Open
3R (1975)
Commons Multimedia w Wikimedia Commons
Wikicytaty Cytaty w Wikicytatach
Kariera tenisowa Edytuj
W 1972 roku, jeszcze jako junior, Borg wygrał singlową rywalizację chłopców podczas Wimbledonu.

Karierę zawodową rozpoczął w 1973 roku, a kontynuował ją do kwietnia 1983 roku. W 1977 roku Borg podpisał intratny kontrakt z organizacją World Team Tennis, w związku z czym ograniczył swoje udziały w turniejach i zaprzestał startowania w Pucharze Davisa[1]. W latach 1991–1993 na krótko powrócił do zawodowego tenisa.

W szczytowych latach swojej kariery imponował spokojem i skutecznością gry z głębi kortu. Potrafił w krótkim czasie przestawić się z gry na nawierzchni ziemnej na korty trawiaste, dzięki czemu wygrał sześć razy French Open i pięć razy z rzędu Wimbledon. Dodatkowo raz był uczestnikiem finału na Wimbledonie i cztery razy dochodził do finału na US Open. Dwa razy był najlepszy w kończącym sezon turnieju Masters Grand Prix i dwa razy osiągał finał. Łącznie zwyciężył w 64 turniejach rangi ATP World Tour i 24 razy awansował do finału.

W deblu triumfował w czterech turniejach z cyklu ATP World Tour i trzykrotnie osiągał finał.

W 1975 roku przyczynił się do zwycięstwa Szwecji w Pucharze Davisa. Odniósł dwa singlowe zwycięstwa i jedno deblowe (w parze z Ove Bengtsonem) w finale przeciwko Czechosłowacji, dzięki czemu Szwedzi triumfowali w rywalizacji 3:2.

Wiele pojedynków Borga z wybitnymi rywalami, szczególnie Amerykanami Johnem McEnroe i Jimmym Connorsem, przeszło do historii tenisa.

W rankingu gry pojedynczej Borg najwyżej był na 1. miejscu (23 sierpnia 1977). Łącznie prowadził w tej klasyfikacji przez 109 tygodni.

W 1987 roku Borg został wpisany do Międzynarodowej Tenisowej Galerii Sławy.

Finały w turniejach wielkoszlemowych Edytuj
Gra pojedyncza (11–5) Edytuj
Końcowy wynik Nr Data Turniej Nawierzchnia Przeciwnik Wynik finału
Zwycięzca 1. 16 czerwca 1974 French Open, Paryż Ceglana Hiszpania Manuel Orantes 2:6, 6:7(1), 6:0, 6:1, 6:1
Zwycięzca 2. 15 czerwca 1975 French Open, Paryż Ceglana Argentyna Guillermo Vilas 6:2, 6:3, 6:4
Zwycięzca 3. 3 lipca 1976 Wimbledon, Londyn Trawiasta Rumunia Ilie Năstase 6:4, 6:2, 9:7
Finalista 1. 12 września 1976 US Open, Nowy Jork Ceglana Stany Zjednoczone Jimmy Connors 4:6, 6:3, 6:7(9), 4:6
Zwycięzca 4. 2 lipca 1977 Wimbledon, Londyn Trawiasta Stany Zjednoczone Jimmy Connors 3:6, 6:2, 6:1, 5:7, 6:4
Zwycięzca 5. 11 czerwca 1978 French Open, Paryż Ceglana Argentyna Guillermo Vilas 6:1, 6:1, 6:3
Zwycięzca 6. 8 lipca 1978 Wimbledon, Londyn Trawiasta Stany Zjednoczone Jimmy Connors 6:2, 6:2, 6:3
Finalista 2. 10 września 1978 US Open, Nowy Jork Twarda Stany Zjednoczone Jimmy Connors 4:6, 2:6, 2:6
Zwycięzca 7. 11 czerwca 1979 French Open, Paryż Ceglana Paragwaj Víctor Pecci 3:6, 1:6, 7:6(6), 4:6
Zwycięzca 8. 7 lipca 1979 Wimbledon, Londyn Trawiasta Stany Zjednoczone Roscoe Tanner 6:7(4), 6:1, 3:6, 6:3, 6:4
Zwycięzca 9. 8 czerwca 1980 French Open, Paryż Ceglana Stany Zjednoczone Vitas Gerulaitis 6:4, 6:1, 6:2
Zwycięzca 10. 6 lipca 1980 Wimbledon, Londy
użytkownik
13.09.2018 (4 miesiące temu)
Współczesność
W dobie motoryzacji i lotnictwa istnieje wielka różnorodność form kolei, które nie ujawniają się w powierzchownych statystykach. Poniższa tabela prezentuje kilka trudniej dostępnych danych o kolejach w wybranych krajach, uszeregowanych według popularności podróży kolejowych (kolumna h.).

Źródło: Eurostat (o ile nie podano inaczej); pkm = pasażerokilometry, tkm = tonokilometry; dane z 2002 r., o ile nie podano inaczej

kraj a. długość sieci
tys. km roczna praca kolei
(2004)
b. mld pkm
c. mld tkm wykorzystanie linii
d. ruch pasaż. b/a
e. ruch towarowy c/a f. roczna praca pociągów pasażerskich
mln poc.km g. gęstość ruchu pociągów pasażerskich
f/a h. liczba podróży rocznie na mieszkańca
(2005) udział w strukturze modalnej kraju
i. pkm
j. tkm uwagi
Japonia
wszystkie koleje 27,38
(2001) 385,2
22,5 ~14,07
~0,82 1226,8
(2001) 44,8
(2001) 169,69
(2004) 27%
4% łącznie z tramwajami i SKM; źr.: Statistics Bureau, Tokio
Japonia
JR 20,05
(2001) 242,0
22,3 ~12,07
~1,11 672,9
(2001) 33,6
(2001) 70,87
(2004) 24%
4% kolej sieci krajowej; źr.: Statistics Bureau, Tokio
Szwajcaria 5,16 14,9
11,5 2,89
2,23 147,9 28,7 43,68
(2002) 13,6%
(2000)
~30%
(2000) b, c, i, j: Bundesamt für Statistik, Berno
Holandia 2,81
(2004) 14,1
5,2 ~5,02
~1,85 115,6
(2005) ~41,1
(2004–05) 39,60 9,3%
3,8%
Austria 5,64 8,7
18,8 1,54
3,33 94,8
(2005) ~16,8
(2002–05) 27,56 9,1%
31,4%
Niemcy 35,80 72,9
86,4 2,04
2,41 796,5
(2005) 20,3 25,96 7,0%
19,1% f.: 625,5 w 2002 r.
Korea Południowa 3,39 31,0
10,1 9,14
2,98 69,1
(1995) 22,3
(1995) 20,1 21,3%
(2002)
11,3%
(2002) dane z 2005 r. [5]; i, j: [6]
Wielka Brytania 16,46
(2004) 43,3
22,6 2,64
~1,37 469,7
(2005) ~28,5
(2004–05) ~18,52
(2003–05) 5,5%
11,8%
Czechy 9,60
(2004) 6,6
15,1 ~0,69
~1,57 114,5
(2005) ~11,9
(2004–05) 17,68 8,1%
24,7%
Węgry 7,69
(2004) 10,2
8,7 ~1,33
~1,13 77,1
(2005) ~10,0
(2004–05) 15,30 13,8%
28%
Francja 30,88
(2004) 74,4
45,1 ~2,41
~1,46 397,4
(2005) ~12,9
(2004–05) 15,20
(2004) 8,6%
17%
Hiszpania 18,77
(2007) 20,3
11,9 ~1,58
~0,93 159,2
(2005) ~12,4
(2004–05) 14,32 4,8%
5,1%
Włochy 15,99 49,3
22,2 3,08
1,39 312,6
(2005) ~19,5
(2002–05) 12,89 5,4%
10,5%
Rosja 86,00 141,0
1204,5 1,64
14,01 684,8
(1990) 7,97
(1990) 9,08 b.d.
b.d. dane z 1999 r.; World Bank; 1990: 274 mln pkm
Tajwan 1,12 9,3
0,13 8,30
0,12 b.d. b.d. 7,33 b.d.
b.d. dane z 2006 r.; [7]
Polska 20,66
(2009) 18,4
52,3 ~0,91
~2,58 130,0
(2005) ~6,4
(2004–05) 6,58 9,5%
33,5% por. też dane IRiPK[6]
Indie 63,12 515,0
353,2 8,15
6,60 359,1
(1998) 5,65
(1998) ~4,66 17,7%
27,8% dane z 2003, World Bank [8]; i., j.: dane z 2001, [9]
Litwa 1,78
(2004) 0,3
18,6 ~0,17
~10,45 5,4
(2005) ~3,0
(2004–05) 1,79 2,7%
48,7%
Chiny 74,40 571,2
1928,9 7,68
25,93 298,3
(1990) 5,59
(1990) 0,85 35%
27% dane z 2004 r. National Bureau of Statistics of China [10]
USA 225,3
(2004) bd.
~2752 bd.
~12,21 60,8 ~0,3
(2002–04) 0,07
(2001)
użytkownik
13.09.2018 (4 miesiące temu)
Współczesność
W dobie motoryzacji i lotnictwa istnieje wielka różnorodność form kolei, które nie ujawniają się w powierzchownych statystykach. Poniższa tabela prezentuje kilka trudniej dostępnych danych o kolejach w wybranych krajach, uszeregowanych według popularności podróży kolejowych (kolumna h.).

Źródło: Eurostat (o ile nie podano inaczej); pkm = pasażerokilometry, tkm = tonokilometry; dane z 2002 r., o ile nie podano inaczej

kraj a. długość sieci
tys. km roczna praca kolei
(2004)
b. mld pkm
c. mld tkm wykorzystanie linii
d. ruch pasaż. b/a
e. ruch towarowy c/a f. roczna praca pociągów pasażerskich
mln poc.km g. gęstość ruchu pociągów pasażerskich
f/a h. liczba podróży rocznie na mieszkańca
(2005) udział w strukturze modalnej kraju
i. pkm
j. tkm uwagi
Japonia
wszystkie koleje 27,38
(2001) 385,2
22,5 ~14,07
~0,82 1226,8
(2001) 44,8
(2001) 169,69
(2004) 27%
4% łącznie z tramwajami i SKM; źr.: Statistics Bureau, Tokio
Japonia
JR 20,05
(2001) 242,0
22,3 ~12,07
~1,11 672,9
(2001) 33,6
(2001) 70,87
(2004) 24%
4% kolej sieci krajowej; źr.: Statistics Bureau, Tokio
Szwajcaria 5,16 14,9
11,5 2,89
2,23 147,9 28,7 43,68
(2002) 13,6%
(2000)
~30%
(2000) b, c, i, j: Bundesamt für Statistik, Berno
Holandia 2,81
(2004) 14,1
5,2 ~5,02
~1,85 115,6
(2005) ~41,1
(2004–05) 39,60 9,3%
3,8%
Austria 5,64 8,7
18,8 1,54
3,33 94,8
(2005) ~16,8
(2002–05) 27,56 9,1%
31,4%
Niemcy 35,80 72,9
86,4 2,04
2,41 796,5
(2005) 20,3 25,96 7,0%
19,1% f.: 625,5 w 2002 r.
Korea Południowa 3,39 31,0
10,1 9,14
2,98 69,1
(1995) 22,3
(1995) 20,1 21,3%
(2002)
11,3%
(2002) dane z 2005 r. [5]; i, j: [6]
Wielka Brytania 16,46
(2004) 43,3
22,6 2,64
~1,37 469,7
(2005) ~28,5
(2004–05) ~18,52
(2003–05) 5,5%
11,8%
Czechy 9,60
(2004) 6,6
15,1 ~0,69
~1,57 114,5
(2005) ~11,9
(2004–05) 17,68 8,1%
24,7%
Węgry 7,69
(2004) 10,2
8,7 ~1,33
~1,13 77,1
(2005) ~10,0
(2004–05) 15,30 13,8%
28%
Francja 30,88
(2004) 74,4
45,1 ~2,41
~1,46 397,4
(2005) ~12,9
(2004–05) 15,20
(2004) 8,6%
17%
Hiszpania 18,77
(2007) 20,3
11,9 ~1,58
~0,93 159,2
(2005) ~12,4
(2004–05) 14,32 4,8%
5,1%
Włochy 15,99 49,3
22,2 3,08
1,39 312,6
(2005) ~19,5
(2002–05) 12,89 5,4%
10,5%
Rosja 86,00 141,0
1204,5 1,64
14,01 684,8
(1990) 7,97
(1990) 9,08 b.d.
b.d. dane z 1999 r.; World Bank; 1990: 274 mln pkm
Tajwan 1,12 9,3
0,13 8,30
0,12 b.d. b.d. 7,33 b.d.
b.d. dane z 2006 r.; [7]
Polska 20,66
(2009) 18,4
52,3 ~0,91
~2,58 130,0
(2005) ~6,4
(2004–05) 6,58 9,5%
33,5% por. też dane IRiPK[6]
Indie 63,12 515,0
353,2 8,15
6,60 359,1
(1998) 5,65
(1998) ~4,66 17,7%
27,8% dane z 2003, World Bank [8]; i., j.: dane z 2001, [9]
Litwa 1,78
(2004) 0,3
18,6 ~0,17
~10,45 5,4
(2005) ~3,0
(2004–05) 1,79 2,7%
48,7%
Chiny 74,40 571,2
1928,9 7,68
25,93 298,3
(1990) 5,59
(1990) 0,85 35%
27% dane z 2004 r. National Bureau of Statistics of China [10]
USA 225,3
(2004) bd.
~2752 bd.
~12,21 60,8 ~0,3
(2002–04) 0,07
(2001)
użytkownik
07.09.2018 (4 miesiące temu)
07.09.2018 (4 miesiące temu)
Dzieje się i to sporo, ciągle wyjazdy Hiszpania, Maroko, Indie, Meksyk, Chiny. Zarobki bardzo w porządku tak samo jak ludzie tam pracujący, oby tak dalej
użytkownik
29.08.2018 (4 miesiące temu)
29.08.2018 (4 miesiące temu)
Przez lata zasady działalności Ubera były proste. Wchodził na kolejne rynki w atmosferze awantury, oskarżany o łamanie przepisów i nieuczciwą konkurencję. Oferował usługi analogiczne do taksówek, ale ostro protestował, gdy go z taksówkami porównywano. Uber zawsze podkreślał, że nie jest firmą transportową, tylko nowoczesną platformą technologiczną łączącą kierowców i pasażerów. Z tego powodu do żadnych lokalnych przepisów dotyczących taksówek stosować się nie musi. Reakcje poszczególnych państw były bardzo różne. Jedne – jak Francja czy Hiszpania – z Uberem ostro walczyły, inne – jak Polska – jego działalność tolerowały i zastanawiały się, co dalej robić.

Uber gotowy do ustępstw
Jednak przynoszący wciąż gigantyczne straty Uber postanowił powoli zmienić strategię z ciągłej walki na próbę porozumienia z lokalnymi władzami. Symbolem nowego otwarcia była ubiegłoroczna wymiana prezesa. Bardzo kontrowersyjnego Travisa Kalanicka zastąpił Dara Khosrowshahi, który chce zdjąć z Ubera odium firmy bezwzględnej, nieliczącej się z prawem i niedbającej o swoich kierowców. Elementem tej wizerunkowej ofensywy jest też dużo większa gotowość Ubera do ustępstw. Przykładem może być nasz kraj, gdzie Uber zbudował silną pozycję w największych miastach.
użytkownik
09.08.2018 (5 miesięcy temu)
09.08.2018 (5 miesięcy temu)
Oto fragment postu w innym miejscu:

Jean Claude Ja Wam Dam 25.07.2018 23:19

Firma JUSTUS z Katowic a min. P. Kluk i P. Marcin chcieli mnie w tym miesiącu wyrolować na 6 dniówek czyli rachunek jest około 720 PLN. Potem jeżdżą po Hiszpaniach i Grecjach i grzeją jajca w słoneczku. Jeszcze jak się upomnę o swoje to mają pretensje że mi się nie chce robić. Niech kretyn jeden z drugim stoi na 30 stopniowym upale to zobaczymy jak ciecie wytrzymają. Ale są ludzie którzy wiedzą co to znaczy Memento mori. Do grobu te czułe tego nie wezmą. Omijajcie JUSTUS Katowice. Są jeszcze uczciwe firmy. A jak nie dostanę forsy to są jeszcze na świecie dobrzy ludzie co je odzyskają. To są negocjatorzy.
pomocna (5) odpowiedz

Ferdek Kiepski 26.07.2018 01:25

@Jean Claude Ja Wam Dam 25.07.2018 23:19
Nie tylko tobie taki numer wycieli. To są ich praktyki. Łapią za piwo spanie jak się nie dasz pomiatać albo powiesz żeby frajerzy się walili. Nie dawno byli cieciami tylko porobili jakieś tam licencje dostali gaz rozweselający bo na coś poważniejszego niepozwalały im ubytki w główkach i teraz świrują pawiana. Robię na kolejowej to znam tego Marcinka. Dali mu alkomat i łazi jak ciota z gwizdkiem. Nie daj się
pomocna (0) odpowiedz

bbb 08.08.2018 14:26

@Jean Claude Ja Wam Dam 25.07.2018 23:19
Ja też słyszałem sporo negatywnych opinii o P. Kluku. Od obecnych i byłych pracowników Justusa. Strasznie pomiata pracownikami. Widać, że po prostu gardzi ludźmi. To były ciężarowiec - podnosił ciężary. Może za dużo brał sterydów i rzuciło mu się na mózg.
Jak cię chcieli oszukać, to walcz. Nie daj się. Ale wiedz, że nie będzie łatwo. Spotkałem sporo pracowników Justusa, którym czegoś nie wypłacono. I zawsze jest tak, że jak czegoś od razu nie wypłacono, to już nigdy...
pomocna (0) odpowiedz

Tam:https://najlepszyfachowiec.pl/opinie_czytaj,851657
użytkownik
30.07.2018 (5 miesięcy temu)
30.07.2018 (5 miesięcy temu)
Gorąco polecam, Przeprowadzka HOLANDIA - Hiszpania ,jesteśmy MEGA ZADOWOLENI
użytkownik
25.07.2018 (5 miesięcy temu)
25.07.2018 (5 miesięcy temu)
Firma JUSTUS z Katowic a min. P. Kluk i P. Marcin chcieli mnie w tym miesiącu wyrolować na 6 dniówek czyli rachunek jest około 720 PLN. Potem jeżdżą po Hiszpaniach i Grecjach i grzeją jajca w słoneczku. Jeszcze jak się upomnę o swoje to mają pretensje że mi się nie chce robić. Niech kretyn jeden z drugim stoi na 30 stopniowym upale to zobaczymy jak ciecie wytrzymają. Ale są ludzie którzy wiedzą co to znaczy Memento mori. Do grobu te czułe tego nie wezmą. Omijajcie JUSTUS Katowice. Są jeszcze uczciwe firmy. A jak nie dostanę forsy to są jeszcze na świecie dobrzy ludzie co je odzyskają. To są negocjatorzy.
użytkownik
12.06.2018 (7 miesięcy temu)
12.06.2018 (7 miesięcy temu)
nie ma żadnych problemów.
a takie duperele jak:
- 2,5 mld złotych polskich długu za obligacje
- niemal pusta kasa bez gotówki na działalność operacyjną
- portfele wierzytelności o wartości papieru toaletowego, w które utopiono kasę z obligacji, w szczególności Hiszpania gdzie się przy okazji gdzieś ulotniło kilkaset mln złotych polskich
- redukcja zatrudnienia i zwolnienia ok. 800 osób, w tym 75% stanu terenowych (poprzez ograniczenie floty aut)
to na pewno musi być wytwór chorej wyobraźni wrogów firmy, którzy zazdroszczą jej jakże dynamicznego rozwoju i lawinowo rosnących odzysków :)
użytkownik
10.06.2018 (7 miesięcy temu)
10.06.2018 (7 miesięcy temu)
Chora firma tylko pierwszy miesiac wszystko miło a pozniej orka dtspozytorzy jak potrzebni to ich nie ma wlochy Hiszpania zar z nieba a klimy brak bo po co
Niech panowie w garniturach pojada na tydzien i posiedza w tych puszkach
W anglii wiecznie problem z pakingami
użytkownik
09.05.2018 (8 miesięcy temu)
09.05.2018 (8 miesięcy temu)
Hiszpania to oni.
użytkownik
09.05.2018 (8 miesięcy temu)
09.05.2018 (8 miesięcy temu)
Do mnie przed chwilą ktoś dzwonił z numeru 34 i to Hiszpania podejrzewam że to oni ale nie zdążyłam odebrać a żadnego mail dalej nie mam
użytkownik
07.05.2018 (8 miesięcy temu)
07.05.2018 (8 miesięcy temu)
Pracowałem w Valeo 2 razy. Pierwszy raz kiedy firma powstawała. Bylem zatrudniony , kiedy lano fundamenty :) . Wyjazdy szkoleniowe ( Hiszpania, Niemcy ) . Zakład powstał szybko już po 7 miesiącach zamontowano pierwsze linie. Super atmosfera w połączeniu z doskonałą kadrą kierownicza powodowały, że praca byla przyjemnością. Po 12 letniej przerwie wróciłem wiedziony sentymentem. To co zostałem wołało o pomstę do nieba. To nie zakład jest zły. Bo zakład to mury i maszyny. Przerażający są ludzie tam zatrudnieni. Niskie morale operatorów spowodowane złym zarządzeniem . Kadra kierownicza oraz ta niższego szczebla stwarza warunki pracy rodem z XVIII w Angli. Straszenie , brak współpracy, oraz wszechobecna zemsta. Nakazy pracy ( notabene nikt nie wie co oznaczają ) . Pewnie nie wszystkie działy są takie - może po prostu miałem pecha. Zwolnilem się w lutym mając 7 dni starego urlopu. Dlaczego - to tylko mój kierownik wie :). Naprawdę można ten zakład zmienić. Tylko kierownicy musza być lepiej nastawieni ( wiecej psychologii , mniej stresowania ) a operatorom musi zacząć zależeć. Będzie to miało szybkie odbicie w wynikach jak i zatrudnieniu. Uwierzcie , że można w mniejszej brygadzie zrobić wiecej jak będzie odpowiednio doceniona i zmotywowana. Chętnie odpowiem na pytania : [email protected]
użytkownik
25.04.2018 (8 miesięcy temu)
25.04.2018 (8 miesięcy temu)
Potwierdzam inf na temat AP Hiszpania
użytkownik
22.04.2018 (8 miesięcy temu)
22.04.2018 (8 miesięcy temu)
Jakie rozmowy? Litości! Ludzie pisali petycje o socjal, to mieliście gdzieś. W każdej firmie jest tylko nie tu. Bo Hiszpania zabrania. Ludzie pisali petycje o odjazdy autobusu firmowego o godzinie 22:15. Bo później z centrum cięzko dostać się gdzieś dalej o godzinie 23 i trzeba czekać godzinę na nocny. To zrobiliście na złość o 22:25. Bo jedna paniusia kąpie się pół godziny i nie zdążyła. Więc cała hala musi cierpieć. Od 2016 roku ludziom pasował autobus. Wywalanie pracowników bez przyczyny, niedocenianie doświadczonych pracowników. Tolerowanie pijaństwa. Dobry pracownik zostanie zwolniony a pijaczek pracuje nadal bo koledzy i liderzy chronią. Logistyka leży, zero bhp. Na hali jest tak mało miejsca że nie idzie normalnie pracować, mimo to ciągle dowożą nowe maszyny a ty skaczesz między paletami narażając swoje zdrowie. Zapraszam na stronę bhp abc, tam jest napisane o szatniach, że pracownik musi mieć dostęp do umywalni i wody bieżącej. A tu? Szatnie bez pryszniców.... Każdy dobrze wie, że jak się wypowiesz pod nazwiskiem to z premią możesz się pożegnać i umowy też nie przedłużą. Otwórzcie w końcu oczy! Zero warunków szkodliwych? A na hali dział klejenia. Nie podam nazw substancji bo tajemnica firmy ale oto ich właściwości:
Połknięcie i dostanie się przez drogi oddechowe może grozić śmiercią.
H315: Działa drażniąco na skórę.
H336: Może wywoływać uczucie senności lub zawroty głowy.
H410: Działa bardzo toksycznie na organizmy wodne, powodując długotrwałe skutki.
R65 - Działa szkodliwie; może powodować uszkodzenia płuc w przypadku połknięcia.
P273: Nie wypuszczać do środowiska. (Unikać uwalniania do środowiska.)
Centralny Instytut Ochrony Pracy. Coś jeszcze dodać?
użytkownik
14.04.2018 (9 miesięcy temu)
14.04.2018 (9 miesięcy temu)
Stan obecny jest taki ze jest to juz prawie w calosci firma ukrainska jesli chodzi o kierowcow. Na spedycji tez już sa. O podwyzkch dla kierowcow nie ma mowy. O zadnych premiach na swieta, bonach itp tez nie. Podstawa 2500 PLN brutto do tego dochodza diety polskie i ryczalty noclegowe roznie wyplacane w zaleznosci od kraju gdzie się spi

Ryczalty za nocleg
Polska 45 PLN
Czechy 30 EUR
Slowacja 30 EUR
Wegry 32,5 EUR
Slowenia 32,5 EUR
Austria 32,5 EUR
Holandia 32,5 EUR
Niemcy 37,5 EUR
Belgia 40 EUR
Luksemburg 40 EUR
Hiszpania 40 EUR
Wlochy 43,5 EUR
Francja 45 EUR
Szwajcaria 50 CHF

Jesli nic się nie zmienilo do innych krajow Edro na chwile obecna nie jezdzi
Diety krajowe są placone w zaleznosci ile godzin poza baza się przebywa. Powyzej 12h=30PLN, 8-12h=15PLN, ponizej 8h=0PLN
czyli np.jak spi sie w Austri to masz placone 32,5 EUR + dieta polska, jak spisz w Belgii to dostjesz 40 EUR + dieta polska itp td
Czasem jak sie dostanie powrot do miejscowosci gdzies w glebi Polski to można jezdzic 3 dni za 200 zl albo nawet mniej. Ogolnie na teraz jest to firma ze slabymi zarobkami dlatgo już tam nie pracuje za to moge wieej czasu spedzac z rodzina tak jak dzisiaj :)
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Hiszpania"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Świnoujście

Kurier Warszawa

sanden Polkowice

Polkowice

Krosno

Kierowca katb Wrocław

Toruń

Tczew

Asystentka stomatologiczna Białystok izoblok Chorzów animator pieniadza Centrum carfree Kraków

Kraków

Szczecin

Kołobrzeg

Katowice

omida Warszawa

Lubin

uber nowy maz Dwór

Przasnysz

biurowa wlochy Warszawa wlochy Warszawa

Mysłowice

masazysta Poznań

Kielce

opiekunka Łódź

Pilica

Częstochowa

Nauczyciel wspomagajacy Gliwice

uber Kraków

Lublin

sare Rybnik

Zabrze

iglotex Dąbrowa Sprzątaczka Rybnik

Rybnik

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin