test
Znaleziono 787 wpisów pasujących do wyszukiwanego hasła "Contrain"
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów załóż nowy temat
Powiadamiaj mnie o nowych wpisach
autor
3 gru (8 dni temu)
3 gru (8 dni temu)
Cześć masz może jakiś namiar na firmę tą w której pracujesz? Jestem chętny do dołączenia się
użytkownik
2 gru (9 dni temu)
2 gru (9 dni temu)
21 lat, jestem z okolic Kępna. Obecną umowę o pracę mam do końca grudnia, na etapie poszukiwania pracy od stycznia. Może i Holandia, i z kompanem(-nką) było by raźniej ✌️:)
użytkownik
2 gru (9 dni temu)
2 gru (9 dni temu)
Plus są dwie przerwy lacznie 45 minut,które trzeba odrabiać i nikt również nam o tym nie powiedział
użytkownik
30 lis (11 dni temu)
30 lis (11 dni temu)
Z Contrain-em współpracujemy od czerwca. Jesteśmy bardzo zadowoleni, jeśli ktoś chce przyjechać posiedzieć to nie tędy droga, trzeba ciężko pracować. Kordynatorzy za granicą chętnie rozwiązują napotkane problemy i pomagają. Podkreśle również że opiekunowie w Polsce również są bardzo pomocni, uprzejmi i dotrzymują słowa my akurat korzystamy z agencji w Łodzi gdzie na prawdę trafiliśmy na bardzo miłe osoby. Co do pieniążków zawsze są na czas i nigdy nas agencja nie oszukała. Także wraz z narzeczonym polecamy, jesteśmy szczęśliwi że trafiliśmy na taką dobra i uczciwą agencje co rzadko się zdarza ! :) polecamy!
użytkownik
30 lis (11 dni temu)
30 lis (11 dni temu)
Witam poszujuje chetnej kompanki albo kompana na wyjazd przez agencje coutrain do holandii jestem z poznania 23 lata oraz o opinie o biurze :)
użytkownik
29 lis (12 dni temu)
29 lis (12 dni temu)
Ja pracuje. Praca całkiem spoko tylko przede wszystkim trzeba wziąć swoje buty ochronne bo te co dostaliśmy od Contrainu MASAKRA!! Nam w biurze mówili że na dziale THALIA nie ma nocek A robimy już 2 tydzień od 23 do 9:15. (10h). Praca sama w sobie Spoko. Warunki są w miarę nie ma tragedii. Na początku pewnie będziesz spacerować z tzw rakiem czyli będziesz chodzić i realizowac zamówienia.
Podobno w tej pracy robi się od 20-25 km dziennie pieszo. Ogólnie moim zdaniem i 90% pracowników praca nudna i monotonne ale kto co lubi. Ale wiadomo są różne dzialy i możesz stać A możesz chodzić. Trzeba tylko pamiętać o wygodnych butach
użytkownik
28 lis (13 dni temu)
28 lis (13 dni temu)
witam ja się wybieram z tego biura do niemiec 7 grudnia czy nie wiesz czego można się tam spodziewać ,podobno jakiś magazyn art.biurowe .I na co trzeba uważać wyjeżdzając ?
użytkownik
27 lis (14 dni temu)
27 lis (14 dni temu)
Ja pracowałam w Holandii w te wakacje. Praca była fajna, lecz warunki mieszkaniowe nie za bardzo. Po prośbie o przeniesienie wszytko się zmieniło. Najważniejsza sprawa zarobki i wypłaty na czas. Fajna sprawa polecam każdemu na wakacje, czy na dłużej
użytkownik
26 lis (15 dni temu)
26 lis (15 dni temu)
Lazienka byla osobna na kazdy dwuosobowy pokoj, wiec spoko. Na naszym zakwaterowaniu byla tez osobna kuchnia, ale wiem ze tam jest tez inne i wtedy jedna kuchnia przypadala na kilka pokoi. Jak masz jeszcze jakies pytania to pisz.
użytkownik
26 lis (15 dni temu)
Zapraszamy do dołączenia do naszej grupy https://www.facebook.com/groups/pracujznami/ i pytania także tam o nasze projekty.
Z pewnością inni pracownicy chętnie odpowiedzą na Pana pytania :)

Pozdrawiamy!
użytkownik
24 lis (17 dni temu)
24 lis (17 dni temu)
witam. Czy ktoś pracuje może obecnie na magazynie w Niemczech w Rehnusie i może cokolwiek powiedzieć na temat pracy tam jak to wygląda i jak przebiega tam praca ? ☺
użytkownik
23 lis (18 dni temu)
Bardzo prosimy o dokładny opis sytuacji, do której odnosi się Pani w opinii.
Niestety takie bezpodstawne oceny nie są wartościowe ani dla nas, ani dla kandydatów szukających o nas opinii na portalu Najlepszy Fachowiec. Bardzo chętnie odniesiemy się do każdej merytorycznej oceny.

Opieka koordynatorów jest bardzo dobrze oceniana przez naszych pracowników, wszystkie ewentualne problemy rozwiązujemy zawsze indywidualnie z pracownikami, dlatego aby móc pomóc, musimy poznać szczegóły.

Pozdrawiamy!
użytkownik
22 lis (19 dni temu)
22 lis (19 dni temu)
PRACOWAŁAM NA dwóch PRAJEKTACH i szczerze mówiąc nie mam się czego doczepic. A problemy które powstają to ludzie sami sobie robią.

Lubię atmosferę w Contrain Sp. z o.o. za:
OFERTA pracy organizacja jasna umowa
użytkownik
21 lis (20 dni temu)
21 lis (20 dni temu)
Z szacunkiem pracownika hahah ..
użytkownik
21 lis (20 dni temu)
21 lis (20 dni temu)
Opieka koordynatora tragedia. Uważajcie ta firma nie jest za pracownikiem xxxxxxx
użytkownik
21 lis (20 dni temu)
21 lis (20 dni temu)
no dobrze ale jezeli chodzi o kuchnię łazienkę i pokoje ? jak to wygląda wizualnie ? bo o to mi chodziło konkretnie. Prosze o szczerą odpowiedź i na temat :)
użytkownik
21 lis (20 dni temu)
21 lis (20 dni temu)
Ale kłamiecie, na was brak słów, Patryk szef od truskawek w Meijel robi pokoje 10 -osobowe, ludzi jak bydło traktujecie !

Jak człowiek po upale ma odpocząc po ciężkiej pracy fizycznej ??

Na to pozwalacie ! Jak wy spokojnie możecie spać ??? Podziwiam was oszustów.
użytkownik
21 lis (20 dni temu)
21 lis (20 dni temu)
jednak nie napisałeś nic więcej na temat warunków kuchni łazienki pokoje itd jak to wygląda wizualne :)
użytkownik
21 lis (20 dni temu)
21 lis (20 dni temu)
Ja byłem w pokoju 2 osobowym, ale pamiętam że były też 3 osobowe albo ktoś miał np. sam pokój. Internet mieliśmy. Na początku trochę gorzej działał i musielismy z niego korzystać w holu, ale pozniej nam to naprawili i internet byl juz w kazdym pokoju :) ogolnie to dobrze wspominam mieszkanie tam i prace :)
użytkownik
21 lis (20 dni temu)
21 lis (20 dni temu)
tak o prace w Niemczech :) Jezeli chodzi o warunki mieszkaniowe w hotelu pracowniczym to jak to wygląda? lazienka kuchnia pokoje dwu osobowe itd.? Internet jest ? :)
Jeżeli nie odnalazłeś interesujących Cię wpisów dla hasła "Contrain"
załóż nowy temat

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr
Formularz odpowiedzi
 

Chcę zamieścić
Proszę wpisać treść wiadomości (min. 10 znaków)
Wybierz zdjęcia z dysku lub przeciągnij je tutaj
możesz dodać jedno lub kilka zdjęć jednocześnie
można publikować jedynie zdjęcia w formacie JPG
maksymalna wielkość każdego zdjęcia - 4MB
dołącz:
wpisano znaków: 0
Wpisz, jak chcesz się przedstawić
Proszę uzupełnić podpis (min. 3 znaki)
E-mail
Nieprawidłowy adres e-mail
Numer telefonu
Nieprawidłowy numer telefonu
Aby wysłać wiadomość należy zaakceptować regulamin

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

Wczytywanie danych...
  1. Jeśli chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza który sam dodałeś - podaj kod zgłoszenia który otrzymałeś na swój adres e-mail w chwili dodania komentarza a następnie przejdź do edycji wpisu:
  2. Jeśli nie pamiętasz/nie znasz swojego kodu zgłoszenia, a chcesz zmienić lub usunąć treść komentarza skorzystaj z poniżej przestawionej opcji:
Jeśli chcesz usunąć komentarz który wybrałeś uzupełnij swoje dane zgłaszającego, a następnie dokonaj opłaty administracyjnej w wysokości 200,00 zł za usunięcie wybranego komentarza.
* Serwis gwarantuje poufność poniżej udostępnianych danych
Wpisz swoje imię i nazwisko
Nieprawidłowy PESEL lub NIP
Wpisz miasto i kod pocztowy
Wpisz nazwę ulicy i numer domu
Nieprawidłowy adres e-mail
 

WYCIĄG Z REGULAMINU

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Edycja / zgłoszenie nadużycia dotyczące wpisu nr  

  1. Operator nie przyjmuje i nie realizuje reklamacji oraz zgłoszeń w zakresie warstwy merytorycznej wystawianych Opinii.
  2. Reklamacje w sprawach związanych z dodawanymi Opiniami wyłącznie w zakresie ujawnienia w nich słów oraz treści posiadających charakter szykanujący, dyskryminujący, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, faszystowskich, pornograficznych, powszechnie uznane za wulgarne lub propagujące przemoc, reklamy, cenniki, ogłoszenia, oferty mogą być kierowane do Operatora za pośrednictwem formularza reklamacyjnego Serwisu dostępnego poniżej pod nazwą „ocenzuruj treści”.
  3. Osoba zgłaszająca wniosek „ocenzuruj treści” obowiązana jest do prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego, o którym mowa w powyższym punkcie, w szczególności poprzez wskazanie powodu zgłoszenia reklamacji, wykazanie zasadności reklamacji, podanie danych identyfikujących osobę zgłaszającą reklamację, w tym w szczególności imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, podanie danych identyfikujących Opinię, której dotyczy reklamacja, a także konkretnego uzasadnienia związanego ze składaną reklamacją.
  4. Reklamacje rozpatrywane są przez Operatora w kolejności otrzymywanych zgłoszeń, w terminie 90 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia przez Operatora, pod warunkiem prawidłowego wypełnienia formularza reklamacyjnego przez zgłaszającego reklamację.
  5. Operator zastrzega, że zgłoszenia niekompletne, niezgodne z niniejszym wyciągu z regulaminu, zawierające nieprawidłowe lub nieprawdziwe informacje zostaną automatycznie usunięte z kolejki oczekujących na rozpatrzenie, bez dalszej ich weryfikacji oraz bez udzielenia odpowiedzi.
  6. Reklamacje zgłaszane w innym zakresie oraz innej formie niż wskazana w niniejszym paragrafie są automatycznie usuwane z systemu i nie są przekazywane i rozpatrzenia przez Operatora.
  7. Formularz ocenzuruj treści

Najpopularniejsze tematy na forum

Puławy

Dobczyce

parking Okęcie

Opole

Ząbki

Kraków

Poznań

Rybnik

its Rzeszów

Proszowice

Krapkowice

Wrocław

Głubczyce

Tychy

Tczew

Chorzów

Bydgoszcz

Warszawa

Trzebinia wyzsza Za Szkołą
Murarz Bydgoszcz
Kucharz Warszawa Wawer

Koszalin

kasjerka Piaseczno lubfarm Lublin

Lębork

Lublin

tarnowskie Góry

Głogów

Gogolin

Miechów

Dzierżoniów szymanski Jacek

Kłodzko

Hydraulik Zabrze

Kluczbork

Sopot

jastrzebie Zdrój

Pruszków

Wolbrom
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2018 najgorsza-praca.com.pl | regulamin